Hengstenkeuze voor Aga Khan (v Ferro) x Akzent 2 merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GJ9

Berichten: 4469
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Utrechtse heuvelrug

Re: Hengstenkeuze voor Aga Khan (v Ferro) x Akzent 2 merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:08

Ik zou Gotcha Utopia bekijken als ik jou was. Staan filmpjes op FB/insta van Jennifer Sekreve. Heel compleet sterk paard, en fokt zeer goed. Uit zijn eerste kleine jaargang liepen er een paar fantastische hengsten op de HK, was verrassend.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Hengstenkeuze voor Aga Khan (v Ferro) x Akzent 2 merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:26

Ik sluit me bij GJ9 aan.

Zowel Quaterback, Erdinger als Rubin Royal zijn interessante hengsten. Maar Quaterback heeft bij ons heel erg veredeld, gaf bloedbeestjes met veel lossigheid op een merrielijn waar juist vaak paarden met veel maat en massa uit komen. Rubin Royal is alles behalve een outsider, hij is juist de nummer 1 dressuurvererver. Prima, maar dat sluit niet heel erg aan bij de wensen van TS. Dan is Erdinger van die drie in mijn ogen het meest passend.

Friuli
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 16:51

Mer1980 schreef:
Zucchero een Depardieu x Caprimond, sterk paard De Niro / Donnerhall bloed gaat prima met Ferro en Akzent2 bloed, daar zijn al meerdere goede combi's uit gekomen. Is wel Diepvries.

Ook een bonk van een paard, wel veel maat weet niet of je nog meer maat wil in je veulen, maar kleiner zal hij er niet worden met deze merrie en de maat van oma meegeteld: Fontaine de Finest X Samarant, goed paard , goed lopen, goede moederlijn. Vrije bloedlijn.


Ik ga hem bekijken, dank je wel voor de tip!

Friuli
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 16:55

GJ9 schreef:
Ik zou Gotcha Utopia bekijken als ik jou was. Staan filmpjes op FB/insta van Jennifer Sekreve. Heel compleet sterk paard, en fokt zeer goed. Uit zijn eerste kleine jaargang liepen er een paar fantastische hengsten op de HK, was verrassend.


Inderdaad een goed paard en interessant gefokt ook! Dank je wel

Elisa2

Berichten: 37145
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:12

GJ9 schreef:
Ik zou Gotcha Utopia bekijken als ik jou was. Staan filmpjes op FB/insta van Jennifer Sekreve. Heel compleet sterk paard, en fokt zeer goed. Uit zijn eerste kleine jaargang liepen er een paar fantastische hengsten op de HK, was verrassend.


Hier sluit ik me bij aan, hengst fokt goed.