Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Springhengst met veel bloed

 
Profiel   

Weten jullie ook hoe Asca Z fokt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 21:49 



 
Profiel   

Als je heel veel bloed wil zeg ik Eldorado of Grandorado. Poker de Mariposa geeft ook hele knappe veulens met bloed, is natuurlijk nog wel een jonge hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 21:58 



 
Profiel   

Zambesi zou ook een optie zijn denk ik! Ook niet te groot (1.67)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-20 22:01 



 
Profiel   

Opium jw vd moerhoeve geeft ze ook wel bloederig, de veulens die ik ervan gezien heb althans.
Ik vind het wel een beloftevolle hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 21:30 



 

United Touch S?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 21:37 



 
Profiel   

xxx88 schreef
Opium jw vd moerhoeve geeft ze ook wel bloederig, de veulens die ik ervan gezien heb althans.
Ik vind het wel een beloftevolle hengst.


ik geloof ook dat het een fijne en beloftevolle hengst is. Maar dit bloed zou ik nooit op deze merrie zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 21:50 



 
Profiel   

Resistance schreef
United Touch S?


:~

Ja zeer aansprekende hengst voor mijn merrie denk ik _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 21:55 



 
Profiel   

heel wat anders, Twister de la pomme? heb er zelf niet veel mee maar staat vgm bekend om bloed door te geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 22:51 



 
Profiel   

Schildpaddd schreef
heel wat anders, Twister de la pomme? heb er zelf niet veel mee maar staat vgm bekend om bloed door te geven?


Echt waar? Ik heb een A golden boy hero Z uit een Twister... En ken toevallig die twister. Misschien bloed in doen en laten. Maar absoluut niet in het lijf -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-20 21:39 



 
Profiel   

Schildpaddd schreef
heel wat anders, Twister de la pomme? heb er zelf niet veel mee maar staat vgm bekend om bloed door te geven?


Ik kreeg 'm juist aangeraden voor mijn bloedmerrie zowel in lijf als onder de motorkap waarbij beide wel wat minder mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 10:59 



 
Profiel   

Lord z, flipper d’elle, quidam de revel bloed?
En volgens mij geeft baloubet du rouet ze ook wel bloederig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 11:18 



 
Profiel   

Quidam de Revel en nakomelingen van Baloubet du Rouet zit genoeg bloed in.
Solid Gold? Erg leuke hengst.
Ik ben helemaal weg van Cornet. Heb die paarden nooit ervaren als moeilijk om tegen je werken. De afstammelingen die ik heb gekend waren juist zó gemakkelijk met genoeg pit en bravoure maar niet gemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 12:26 



 
Profiel   

_mexx_lady_ schreef
Quidam de Revel en nakomelingen van Baloubet du Rouet zit genoeg bloed in.
Solid Gold? Erg leuke hengst.
Ik ben helemaal weg van Cornet. Heb die paarden nooit ervaren als moeilijk om tegen je werken. De afstammelingen die ik heb gekend waren juist zó gemakkelijk met genoeg pit en bravoure maar niet gemeen.


Mijn ervaring met cornet is meer negatief dan ook positief. Qua gedrag dan hoor. Op de hengstenkeuring was 1 dag met veel cornet's... En je hoorde gewoon de stal vol gebrul en gekloot :')

Solid Gold wel mooi bloed type, maar ben absoluut niet weg van stakkato (gold)

We hebben besloten voor Luigi te gaan. En dan houd ik United Touch in mijn hoofd voor volgend jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 21:45 



 
Profiel   

Inaico VDL een optie?
Loopt op niveau voor zijn leeftijd, bloederig type en lijkt dit ook te vererven.
En komt uit een super-moederlijn! Ik ben er erg van gecharmeerd, maar mijn merrie heeft juist een hengst met maat en massa nodig, die heeft meer dan genoeg bloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 19:57 



 
Profiel   

gomir schreef
Inaico VDL een optie?
Loopt op niveau voor zijn leeftijd, bloederig type en lijkt dit ook te vererven.
En komt uit een super-moederlijn! Ik ben er erg van gecharmeerd, maar mijn merrie heeft juist een hengst met maat en massa nodig, die heeft meer dan genoeg bloed.


Ik vind het een super sportpaard. Met veel kwaliteit Maar geen fokhengst. De nakomelingen geven idd wel bloed, maar ik vind ze in type niet zo -O- beetje Baloubet achtig ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 21:17 



 
Profiel   

Hier net een bloedmooi bloederig inaico veulen gekregen Uit een Bubalu merrie. Ben er echt heel gelukkig mee.
Merrie is zelf wel bijzonder correct op type.
Nu wordt ze gedekt met Connect. Ik rij zelf eventing en zoek echt paarden met veel bloed in karakter en type. En ik denk dat Connect dat wel geeft.

Zag je vraag voor Asca Z nog staan. Zelf een Asca x Colino gehad. Bloed zat in karakter. In het lijf een tankje van krap 1,60m. Wel een fenomenaal beestje, mooi type, fijn lopen. Liep keurig ZZ springen en galoppeerde groter dan menig groot paard.
Van Asca lopen meerdere top eventers, maar wel uit bloed merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 09:58 



 
Profiel   

_lautje_ schreef
Hier net een bloedmooi bloederig inaico veulen gekregen Uit een Bubalu merrie. Ben er echt heel gelukkig mee.
Merrie is zelf wel bijzonder correct op type.
Nu wordt ze gedekt met Connect. Ik rij zelf eventing en zoek echt paarden met veel bloed in karakter en type. En ik denk dat Connect dat wel geeft.

Zag je vraag voor Asca Z nog staan. Zelf een Asca x Colino gehad. Bloed zat in karakter. In het lijf een tankje van krap 1,60m. Wel een fenomenaal beestje, mooi type, fijn lopen. Liep keurig ZZ springen en galoppeerde groter dan menig groot paard.
Van Asca lopen meerdere top eventers, maar wel uit bloed merries.


Bedankt voor je info.
Mijn merrie is in doen en laten wel bloederig. Maar in het lijf niet.

Dit is de vleut van dit jaar.. (foto is ze 1.5week oud) Lijkt erg op de moeder. Veel body
De Vleut van vorig jaar is veel bloederiger en langgelijnder
[ img ]


Connect onthoud ik ook even!
Dit jaar gaat ze onder Luigi D'eclips.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-20 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen