Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 95 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke hengst ?

 
Profiel   

Jjsd schreef
Sorry Jan ik ga geen hengst erop zetten om de fokkerij te helpen die ze zelf al jaren naar de kl*te hebben geholpen. De inteelt is toch echt door de mens zelf gedaan..

Dan zou ik kiezen voor For Ferrero. Die is wat korter in zijn model en ik denk dat hij de galop sterk kan verbeteren. Er staat op Bokt ergens een FF x tuiger en dat was een blits ding.

Geslaagd experiment
Plaats 4 is voor een volgens Ria Hekkert geslaagd experiment: de dressuurhengst For Ferrero x een tuigpaardmerrie van Saffraan. De eerste vier veulens zijn geplaatst, de andere drie niet. Wel zijn alle veulens door Hekkert van commentaar voorzien.


https://www.horses.nl/fokkerij/horses-n ... -gp-en-tp/

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 18:08 



 
Profiel   

Das best een leuk ding zeg!

Moet zeggen dat ik die merrie ook wel kan waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 18:33 



 
Profiel   

Jjsd schreef
Albert schreef
Ik neem aan dat het veulen echt voor je zelf is, dan kan ik je de groninger hengst Borre aanbevelen. Robuust, braaf en schappelijk dekgeld.




Sorry dat is niet helemaal wat ik zoek, zoek echt dressuur of spring hengsten.


Neem a.u.b. mij dit niet kwalijk; het is niet beroerd bedoelt:
Je gaat in 1 generatie de min punten van jou merrie niet compenseren. Een zeer goede hengst kan veel verbeteren, maar je bent echt meerdere generaties verder als je van het ene type naar een ander wilt fokken, als het al lukt.
Ik kan je budget, talent en de merrie niet van een plaatje beoordelen, maar Borre is echt geen slechte keuze en je fokt een bruikbaar paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 20:25 



 
Profiel   

[/quote] Neem a.u.b. mij dit niet kwalijk; het is niet beroerd bedoelt:
Je gaat in 1 generatie de min punten van jou merrie niet compenseren. Een zeer goede hengst kan veel verbeteren, maar je bent echt meerdere generaties verder als je van het ene type naar een ander wilt fokken, als het al lukt.
Ik kan je budget, talent en de merrie niet van een plaatje beoordelen, maar Borre is echt geen slechte keuze en je fokt een bruikbaar paard.[/quote]

Ik hoef niet in 1 generatie de ‘’min’ punten eruit te fokken, wil de ‘min ‘punten niet versterken, daarnaast gaat gewoon mijn voorkeur niet uit naar een tuig Gelder of hackney.
Dat is ook de rede waarom in eerste instantie ik dus de bloedlijn er niet bij wilde zetten omdat dan juist dit soort reacties komen, terwijl als dit een merrie van noem een random bloedlijn dressuur X dressuur was geweest, er echt niet snel een gelderse of Groninger geopperd wordt, mede omdat dit voor veel mensen commercieel gewoon niet interessant is ( ik ben geen commercieel fokker en dit is ook niet mijn beoogde doel met dit veulen.)

Ik begrijp dat robuust voor een ieder anders is qua defenitie, maar mijn bedoelde manier van robuust is geen typisch bloederige ‘design’ hengst.

Neem als voorbeeld fuerst Dior: vindt ik persoonlijk te smal en iel ( maar nogmaals dit is mijn mening)

Hengsten die qua exterieur mij erg aanspreken zijn bijvoorbeeld : johnson en ebony ( painted black)

Dit geeft wellicht een wat beter beeld wat er bedoeld wordt met robuust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:38 



 
Profiel   

Het karakter van de Ebony nakomelingen ken ik niet maar van Johnson nakomelingen wel en ik zou denk best voorzichtig zijn met Johnson op een tuiger. Niet dat het kwaaie beesten zijn maar Johnson nakomelingen hebben best wat temperament en tuigers vaak ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:44 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Het karakter van de Ebony nakomelingen ken ik niet maar van Johnson nakomelingen wel en ik zou denk best voorzichtig zijn met Johnson op een tuiger. Niet dat het kwaaie beesten zijn maar Johnson nakomelingen hebben best wat temperament en tuigers vaak ook.



Dat klopt dat weet ik van johnson , ik bedoelde het voorbeeld enkel qua exterieur bekeken qua robuust zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:50 



 
Profiel   

Jjsd schreef
Zoals aangegeven wil ik geen gelderse en geen tuig erop.
Elisa ik ga zeker eens kijken bij de Duitse hengsten heb er al een paar die me erg aanspreken, nu even icm de merrie kijken wat echt passend is

De merrie zal inderdaad zelf genoeg massa mee gaan geven, belangrijkste is dat het qua karakter goed doorgeeft en een hengst aan de maat is ivm hackney bloed in de merrie die toch echt maar een stokmaat van ca 1.56/1.58 hebben.


For Ferrero zal qua galop en karakter kunnen passen, deze fokt wel bloederig.

Als Johnson je aanspreekt qua massa zou ik Henkie ook niet uit sluiten.

Welke duitse hengsten spreken je aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 10:10 



 
Profiel   

Vooreerst dit: in dit forum zitten veel mensen die bewezen hebben iets van fokken af te weten. Ikzelf ben een beginner en lees hier meestal mee om bij te leren

Maar jouw wensen qua hengst sluiten aan bij het lijstje dat ikzelf aangelegd heb voor mijn merrie: gezond, groot en een karakter ook voor een gewone amateur, dressuur. Daarom deel ik het even.
(Af en toe vermeld ik hoeveel % Donnerhall er in zit. Dat is alleen maar omdat mijn merrie al veel inteelt op Donnerhall heeft, voor de jouwe is dat niet van tel.)

Las Vegas: (te ) groot maar lijkt super, aanlegtest 5jaar was overtuigend op alle gebied, matig qua ocd

Markant bk: groot robuust, mooi, beetje ramskop, gelders, eerder duwend dan dragens van nature, geroemd voor zijn karakter,, nog niets bewezen.

Livius utopia: 173 op 3 jaar, Bordeaux als vader GP/Vivaldi/Nimmerdor, en goede moederstam, 3 goede gangen en volgens kwpn goed karakter, bruin, mooi exterieur volgens mij.
Filmpje eerste bezichtiging niet zo gunstig: veel kruisgalop en niet zo braaf. Op dit filmpje een gebogen achterbeen. Tweede bezichtiging wel braaf maar ook beetje gebogen achterbeen. Examen idem.
Dressuur 156, exterieur 112, vrij bewegen 113, oc 104, stokmaat 107, 6% Donnerhall
Kwpn cijfers echt heel goed. Aanlegtest 5 jaar niet zo mooi en harmonisch beeld als gehoopt.

Expression: vivaldi/ Biotop, GP, dr 154, ext 112, bew 111, oc 105, grootte 110, dekgeld 1400
Gemakkelijk en mensgericht, nogal gelders van type
Lelijke foto op kwpn-site (plat kruis), af en toe een kleine blessure
Fantastisch filmpje eerste bezichtiging maar er is in geknipt.

Jerenzo Texel, enzo ferrari/ Jazz, dr 161, ex 107, bew 110, oc 103, grootte113, dekgeld 1000, de afstamming doet vragen rijzen qua karaktervererving.

Fontaine tn, 175 cm, Finest / Samarant, heel mooi, dekgeld 900, mond, 12,5 % Donnerhall

Imposantos, 174 cm aan 4 j, presteert goed in pavo, winner in hengstencompetitie 6j, dressuur 155, exterieur 109, vrij bewegen 110, oc 102, stokmaat 109, ongecompliceerd, 1250, bij baganiebos 1362, nek komt wat diep uit de borst anders wel mooi, maat en formaat, kracht vanuit het achterbeen, lijkt gemakkelijk uit te zitten, evenwichtsmodel, maait niet, overbeet?, afgevaardigd naar het wereldkampioenschap.

Spielberg , Sunny boy / Rosier 173, vaak genoemd voor groot en gemakkelijk, vele nakomelingen maar nu wat uit de mode, wel 1/8 Donnerhall, 900 €, verkocht naar het buitenland?

Easy game, Gribaldi Thrakener 176, zwever, veel afdruk, talent voor piaff, 1250, karakter?

Desperado, Vivaldi x havidof GP x Ferro GP, 174, GP, zwart, blijft populair, dressuur 142, ext 110, vrij bewegen 114, oc.103, stokmaat 104, meestal stuk vergrotend maar niet altijd, meestal erg goed karakter

Ebony , 174 cm, painted black x jazz x contango, fantastisch maar oc 99

My blue horse santiano, 171, ( moeder 168) bon coeur x don index x rohdiamant, 6 % donnerhall
Oc 105,

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 10:34 



 
Profiel   

TS, zou het mooi zijn als het veulen tzt een leuke sprong laat zien of is springen totaal niet belangrijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 10:46 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
TS, zou het mooi zijn als het veulen tzt een leuke sprong laat zien of is springen totaal niet belangrijk?




Het zal erom gaan hangen qua karakter of er een spring of dressuur hengst op gaat.

Springen kan de merrie zelf ook verbazingwekkend goed , zeker gezien de afstamming.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 11:07 



 
Profiel   

koend schreef
Vooreerst dit: in dit forum zitten veel mensen die bewezen hebben iets van fokken af te weten. Ikzelf ben een beginner en lees hier meestal mee om bij te leren

Maar jouw wensen qua hengst sluiten aan bij het lijstje dat ikzelf aangelegd heb voor mijn merrie: gezond, groot en een karakter ook voor een gewone amateur, dressuur. Daarom deel ik het even.
(Af en toe vermeld ik hoeveel % Donnerhall er in zit. Dat is alleen maar omdat mijn merrie al veel inteelt op Donnerhall heeft, voor de jouwe is dat niet van tel.)

Las Vegas: (te ) groot maar lijkt super, aanlegtest 5jaar was overtuigend op alle gebied, matig qua ocd

Markant bk: groot robuust, mooi, beetje ramskop, gelders, eerder duwend dan dragens van nature, geroemd voor zijn karakter,, nog niets bewezen.

Livius utopia: 173 op 3 jaar, Bordeaux als vader GP/Vivaldi/Nimmerdor, en goede moederstam, 3 goede gangen en volgens kwpn goed karakter, bruin, mooi exterieur volgens mij.
Filmpje eerste bezichtiging niet zo gunstig: veel kruisgalop en niet zo braaf. Op dit filmpje een gebogen achterbeen. Tweede bezichtiging wel braaf maar ook beetje gebogen achterbeen. Examen idem.
Dressuur 156, exterieur 112, vrij bewegen 113, oc 104, stokmaat 107, 6% Donnerhall
Kwpn cijfers echt heel goed. Aanlegtest 5 jaar niet zo mooi en harmonisch beeld als gehoopt.

Expression: vivaldi/ Biotop, GP, dr 154, ext 112, bew 111, oc 105, grootte 110, dekgeld 1400
Gemakkelijk en mensgericht, nogal gelders van type
Lelijke foto op kwpn-site (plat kruis), af en toe een kleine blessure
Fantastisch filmpje eerste bezichtiging maar er is in geknipt.

Jerenzo Texel, enzo ferrari/ Jazz, dr 161, ex 107, bew 110, oc 103, grootte113, dekgeld 1000, de afstamming doet vragen rijzen qua karaktervererving.

Fontaine tn, 175 cm, Finest / Samarant, heel mooi, dekgeld 900, mond, 12,5 % Donnerhall

Imposantos, 174 cm aan 4 j, presteert goed in pavo, winner in hengstencompetitie 6j, dressuur 155, exterieur 109, vrij bewegen 110, oc 102, stokmaat 109, ongecompliceerd, 1250, bij baganiebos 1362, nek komt wat diep uit de borst anders wel mooi, maat en formaat, kracht vanuit het achterbeen, lijkt gemakkelijk uit te zitten, evenwichtsmodel, maait niet, overbeet?, afgevaardigd naar het wereldkampioenschap.

Spielberg , Sunny boy / Rosier 173, vaak genoemd voor groot en gemakkelijk, vele nakomelingen maar nu wat uit de mode, wel 1/8 Donnerhall, 900 €, verkocht naar het buitenland?

Easy game, Gribaldi Thrakener 176, zwever, veel afdruk, talent voor piaff, 1250, karakter?

Desperado, Vivaldi x havidof GP x Ferro GP, 174, GP, zwart, blijft populair, dressuur 142, ext 110, vrij bewegen 114, oc.103, stokmaat 104, meestal stuk vergrotend maar niet altijd, meestal erg goed karakter

Ebony , 174 cm, painted black x jazz x contango, fantastisch maar oc 99

My blue horse santiano, 171, ( moeder 168) bon coeur x don index x rohdiamant, 6 % donnerhall
Oc 105,



Dankjewel voor je toevoeging!
Ik ga de hengsten zeker eens bekijken.

Gezond is en blijft natuurlijk nummer 1 qua meest belangrijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 11:08 



 
Profiel   

Jjsd schreef
Rex_Rolfo schreef
TS, zou het mooi zijn als het veulen tzt een leuke sprong laat zien of is springen totaal niet belangrijk?




Het zal erom gaan hangen qua karakter of er een spring of dressuur hengst op gaat.

Springen kan de merrie zelf ook verbazingwekkend goed , zeker gezien de afstamming.

Dat is niet zo heel raar. Tuigers hebben megapower achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 11:43 



 
Profiel   

koend schreef
Vooreerst dit: in dit forum zitten veel mensen die bewezen hebben iets van fokken af te weten. Ikzelf ben een beginner en lees hier meestal mee om bij te leren

Maar jouw wensen qua hengst sluiten aan bij het lijstje dat ikzelf aangelegd heb voor mijn merrie: gezond, groot en een karakter ook voor een gewone amateur, dressuur. Daarom deel ik het even.
(Af en toe vermeld ik hoeveel % Donnerhall er in zit. Dat is alleen maar omdat mijn merrie al veel inteelt op Donnerhall heeft, voor de jouwe is dat niet van tel.)

Las Vegas: (te ) groot maar lijkt super, aanlegtest 5jaar was overtuigend op alle gebied, matig qua ocd

Markant bk: groot robuust, mooi, beetje ramskop, gelders, eerder duwend dan dragens van nature, geroemd voor zijn karakter,, nog niets bewezen.

Livius utopia: 173 op 3 jaar, Bordeaux als vader GP/Vivaldi/Nimmerdor, en goede moederstam, 3 goede gangen en volgens kwpn goed karakter, bruin, mooi exterieur volgens mij.
Filmpje eerste bezichtiging niet zo gunstig: veel kruisgalop en niet zo braaf. Op dit filmpje een gebogen achterbeen. Tweede bezichtiging wel braaf maar ook beetje gebogen achterbeen. Examen idem.
Dressuur 156, exterieur 112, vrij bewegen 113, oc 104, stokmaat 107, 6% Donnerhall
Kwpn cijfers echt heel goed. Aanlegtest 5 jaar niet zo mooi en harmonisch beeld als gehoopt.

Expression: vivaldi/ Biotop, GP, dr 154, ext 112, bew 111, oc 105, grootte 110, dekgeld 1400
Gemakkelijk en mensgericht, nogal gelders van type
Lelijke foto op kwpn-site (plat kruis), af en toe een kleine blessure
Fantastisch filmpje eerste bezichtiging maar er is in geknipt.

Jerenzo Texel, enzo ferrari/ Jazz, dr 161, ex 107, bew 110, oc 103, grootte113, dekgeld 1000, de afstamming doet vragen rijzen qua karaktervererving.

Fontaine tn, 175 cm, Finest / Samarant, heel mooi, dekgeld 900, mond, 12,5 % Donnerhall

Imposantos, 174 cm aan 4 j, presteert goed in pavo, winner in hengstencompetitie 6j, dressuur 155, exterieur 109, vrij bewegen 110, oc 102, stokmaat 109, ongecompliceerd, 1250, bij baganiebos 1362, nek komt wat diep uit de borst anders wel mooi, maat en formaat, kracht vanuit het achterbeen, lijkt gemakkelijk uit te zitten, evenwichtsmodel, maait niet, overbeet?, afgevaardigd naar het wereldkampioenschap.

Spielberg , Sunny boy / Rosier 173, vaak genoemd voor groot en gemakkelijk, vele nakomelingen maar nu wat uit de mode, wel 1/8 Donnerhall, 900 €, verkocht naar het buitenland?

Easy game, Gribaldi Thrakener 176, zwever, veel afdruk, talent voor piaff, 1250, karakter?

Desperado, Vivaldi x havidof GP x Ferro GP, 174, GP, zwart, blijft populair, dressuur 142, ext 110, vrij bewegen 114, oc.103, stokmaat 104, meestal stuk vergrotend maar niet altijd, meestal erg goed karakter

Ebony , 174 cm, painted black x jazz x contango, fantastisch maar oc 99

My blue horse santiano, 171, ( moeder 168) bon coeur x don index x rohdiamant, 6 % donnerhall
Oc 105,


Ik vind het toch een beetje lastig zoals je dit nu brengt Koend al begrijp ik het wel.

Die indexen moeten eigenlijk je eigen waarneming bevestigen. En er staan wat "eigen waarnemingen" en veronderstellingen in die niet kloppen. 1 is bijvoorbeeld die "overbeet". KWPN hengsten hebben nooit een overbeet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 11:47 



 
Profiel   

@ janderegela
I.v.m de imposantos. Ik nam waar op een paar filmpjes dat zijn bovenlip opvallend veel lager komt dan zijn onderlip tijdens het werk. Ik stelde mij daar vragen over (vandaar het vraagtekens ken) en besliste daarom dat ALS ik voor Imposantos zou gaan, ik dat oirl eens zou bekijken.
Maar als jij zegt dat kwpn daar streng voor is, dan zal het wel waar zijn.

Staan er nog dingen in die pertinent fout zijn?
Sommige zijn natuurlijk persoonlijke interpretaties. Zoals dat ik gehoopt had dat Livius Las Vegas naar huis zou lopen, nu tijdens die laatste aanlegtest, maar het was L V die mij overtuigde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 14:35 



 
Profiel   

Je kijkt naar de maat van de hengsten zelf, belangrijker is om te kijken naar de maat in de moederlijn van een hengst voor een idee van de vererving van maat.

Expression is Vivaldi x Vincent, Geniaal is Vivaldi x Biotop, denk dat je die twee door elkaar haalt. Imposantos heeft in mijn ogen geen evenwichtsmodel, de rug is een aandachtspunt bij zijn nakomelingen.

Las Vegas, super fijne hengst maar als ik vergelijk in de verichtingstest dan was een Jerenzo Texel makkelijker te rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:36 



 
Profiel   

Ik vind de veulens van imposantos ook niet zo goed. Vaak heel grof hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 11:11 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Je kijkt naar de maat van de hengsten zelf, belangrijker is om te kijken naar de maat in de moederlijn van een hengst voor een idee van de vererving van maat.

Expression is Vivaldi x Vincent, Geniaal is Vivaldi x Biotop, denk dat je die twee door elkaar haalt. Imposantos heeft in mijn ogen geen evenwichtsmodel, de rug is een aandachtspunt bij zijn nakomelingen.

Las Vegas, super fijne hengst maar als ik vergelijk in de verichtingstest dan was een Jerenzo Texel makkelijker te rijden.


Bedankt voor de feedback.
Ik kijk ook wel degelijk naar de maat van beide ouders, maar had ze hier niet genoteerd.
Expression is inderdaad Vivaldi x Vincent, verder denk ik niet dat ik ze door elkaar haal. (Geniaal was mijn favotiet tot hij verkocht werd.)

Vind je dat Jerenzo Texel in aanmerking komt als "gemakkelijk " bovenaan je prioriteitenlijstje staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 13:52 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Ik vind de veulens van imposantos ook niet zo goed. Vaak heel grof hoofd.


Dit ga ik vanavond eens bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 13:56 



 
Profiel   

Er is nog weinig bekend over het karakter van de nakomelingen onder het zadel, maar je zou ook naar Incognito (Davino X Vivaldi) kunnen kijken.
Waar ik de mijne vandaan heb had ze er één staan uit een Tuigmerrie en die is super gelukt. Jaar erop teruggedekt en ook die was erg gaaf!
Mooi in verhouding, zachtaardige karakters en een stuk rij-typischer dan de merrie zelf.

Hij is wel meer gebruikt ter veredeling op wat grovere, lange merries en karakter van de jonkies is tot nu toe top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 14:19 



 
Profiel   

koend schreef
Elisa2 schreef
Je kijkt naar de maat van de hengsten zelf, belangrijker is om te kijken naar de maat in de moederlijn van een hengst voor een idee van de vererving van maat.

Expression is Vivaldi x Vincent, Geniaal is Vivaldi x Biotop, denk dat je die twee door elkaar haalt. Imposantos heeft in mijn ogen geen evenwichtsmodel, de rug is een aandachtspunt bij zijn nakomelingen.

Las Vegas, super fijne hengst maar als ik vergelijk in de verichtingstest dan was een Jerenzo Texel makkelijker te rijden.


Bedankt voor de feedback.
Ik kijk ook wel degelijk naar de maat van beide ouders, maar had ze hier niet genoteerd.
Expression is inderdaad Vivaldi x Vincent, verder denk ik niet dat ik ze door elkaar haal. (Geniaal was mijn favotiet tot hij verkocht werd.)

Vind je dat Jerenzo Texel in aanmerking komt als "gemakkelijk " bovenaan je prioriteitenlijstje staat?


De hengst zelf wel, maar wat hij gaat vererven qua karakter weet ik niet.

Expression geeft ze wat slap achter, zijn nakomelingen zijn ook echt laatbloeiers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:55 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Er is nog weinig bekend over het karakter van de nakomelingen onder het zadel, maar je zou ook naar Incognito (Davino X Vivaldi) kunnen kijken.
Waar ik de mijne vandaan heb had ze er één staan uit een Tuigmerrie en die is super gelukt. Jaar erop teruggedekt en ook die was erg gaaf!
Mooi in verhouding, zachtaardige karakters en een stuk rij-typischer dan de merrie zelf.

Hij is wel meer gebruikt ter veredeling op wat grovere, lange merries en karakter van de jonkies is tot nu toe top!


Zijn nakomelingen vielen mij ook positief op met vooral heel veel souplesse. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:56 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties! We hebben enkele voorgestelde hengsten bekeken, en zijn gaan kijken voor finest selection, helaas dekt hij niet meer.. onwijs balen want was wat ons betreft wel dè match!.
We zijn nu bezig met meer informatie in te winnen over First selection v. First-final - Fidermark - Dialekt- Gottschalk , dus mocht iemand er nakomelingen van hebben, of kennen hoor ik het graag :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 23:53 



 
Profiel   

Finest Selection en Furstenball bloed verbeteren de gallopade over het algemeen niet. Bij het kwpn is er dit jaar wel een fijne Finest Selection aangewezen.

https://www.kwpn.nl/database?paard=P-611744

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 09:53 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Finest Selection en Furstenball bloed verbeteren de gallopade over het algemeen niet. Bij het kwpn is er dit jaar wel een fijne Finest Selection aangewezen.

https://www.kwpn.nl/database?paard=P-611744



Die hebben we inderdaad ook bekeken maar had voor ons niet de ‘wow’ factor.
De hengst navarone d , kan ik niet vinden als beschikbaar voor de dekdienst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 10:24 



 
Profiel   

Ik heb de bloedlijnen niet naast elkaar gelegd dus excuses als het niet matcht, maar: Fontaine TN?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 10:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 95 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen