Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Advies voor Lord Loxley merrie

 
Profiel   

Hoi iedereen,

Ik zou graag mijn KWPN-merrie laten dekken.
Zij is Lord Loxley x Pandy-Tetti (Kennedy)
Eerst en vooral wil ik een vraag stellen over Easy Game, hij voldoet aan alle eisen, alleen vind ik niets over zijn karakter? Kan iemand me hier meer over vertellen?
Dus, de hengst die ik zoek moet volledig Trakehner zijn en in het Trakehner verband zijn opgenomen. Hij moet groot fokken (mijn merrie is 1m74 en fokt ook groot)
De kleur is niet super belangrijk, maar de voorkeur gaat niet uit naar vos. Dressuurgefokt, en het allerbelangrijkste: braaf! En dit ook vaak doorgeven. Mijn merrie is super sensitief en geeft dit ook best wel door.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:42 



 
Profiel   

Heb je een goede standfoto en een linkje naar horsetelex?

Easy Game vergroot, ik weet niet iets specifieks over zijn karakter. Hij vererft vooral het vermogen tot verzamelen, merries moeten zelf een goede galop hebben want dat vererft hij niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 08:45 



 
Profiel   

Geen idee of deze makkelijk in NL beschikbaar is, maar deze is topbraaf en geeft hele fraaie veulens:

http://www.gestuet-haemelschenburg.de/h ... otion.html

Of hij ook bij jouw merrie past kan ik zo niet beoordelen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 08:48 



 
Profiel   

Ik heb een super fijn meewerkend veulen van Easy Game gefokt uit een wat kleine Jet Set x Uniform merrie . Hij heeft de scherpe karakter van de moeder er wel af gehaald en vergroot..... galop is wel een aandachtspunt. Zo foto's in mijn profiel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen