Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst keuze voor Dialy Diamond x Ferro merrie

 
Profiel   

Ik zou niet weer Ferro bloed toevoegen. Dat langzame achterbeen komt echt bij Ferro vandaan, je hebt het risico dat je dat nog een keer versterkt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:47 



 
Profiel   

Wij hadden ook een desperado op stal, was 1,57 met 4 jaar oud…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:47 



 
Profiel   

Oja dat is echt een piaffe/ passage kanon. Heb hem gezien als jong paard en later en vooral later was ik onder de indruk van zijn talent voor verzamelen.

Maar zo zie je dat dit een goede combinatie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:48 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Ik zou niet weer Ferro bloed toevoegen. Dat langzame achterbeen komt echt bij Ferro vandaan, je hebt het risico dat je dat nog een keer versterkt.


Serieus? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:48 



 
Profiel   

Ja serieus. De punten die TS wilt verbeteren bij haar merrie komen bij Ferro vandaan, dan moet je daar niet een kleinzoon van Ferro opzetten.
Wat je bij deze hengst heel mooi ziet is hoe Jazz-bloed Ferro verbetert, en lijkt me juist een heel goede reden om te kiezen voor een Obsession of ander Vitalis of Vivaldi kind, zonder Ferrobloed, of iig veel verder weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:50 



 
Profiel   

Nou Ferro staat juist bekend om zijn goede achterbeen gebruik. Niks traags aan en hier komt ook het goede achterbeen gebruik van de merrie van TS vandaan want Daily Diamond geeft het niet.

Ben erg verbaasd dat iemand zegt dat Ferro een langzaam achterbeen heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:53 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Ik zou niet weer Ferro bloed toevoegen. Dat langzame achterbeen komt echt bij Ferro vandaan, je hebt het risico dat je dat nog een keer versterkt.

Ferro een langzaam achterbeen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:58 



 
Profiel   

Ja ik vind Ferro x Jazz (of andersom) leuke paarden geven, de Ferro's die ik gezien heb waren niet vlug in het achterbeen. Nu is dat wel wat ik gezien heb, ik ken uiteraard de hele populatie niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 18:02 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Ik zou niet weer Ferro bloed toevoegen. Dat langzame achterbeen komt echt bij Ferro vandaan, je hebt het risico dat je dat nog een keer versterkt.

Ik ga die D'Joep er niet opzetten. Ging mij meer om de afstammeling omdat die van mij Ferro als opa heeft en dan met Desperado wat je dan krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 18:26 



 
Profiel   

Iets leuks :D Leuk karakter denk ik ook :) Ik denk dat dat echt wel een leuke match is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 18:42 



 
Profiel   

Zeker weten! Maar is het niet erg dat Ulft 3x (verderop) dan in voorkomt? Oma van Vivaldi is een Ulft en dan zit er Ferro in en mijn merrie heeft ook Ferro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 19:58 



 
Profiel   

Dat zit nog iets verder weg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 20:41 



 
Profiel   

kiko schreef
Zeker weten! Maar is het niet erg dat Ulft 3x (verderop) dan in voorkomt? Oma van Vivaldi is een Ulft en dan zit er Ferro in en mijn merrie heeft ook Ferro.

Is geen punt hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 21:47 



 
Profiel   

Ik ga binnenkort bij een 2-jarige Desperado kijken uit een Rousseau merrie. Hii zei dat Desperado 2 kanten opfokt. Dus ze kunnen vergrotend maar ook verkleinend fokken maar topkarakter hebben ze wel.
Hij heeft ook nog een paar For Romance staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 12:18 



 
Profiel   

Leuk leuk :D ik vind zo leuk hoe je hiermee bezig bent en hoe grondig je dit aanpakt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 13:15 



 
Profiel   

Dat is een beetje jammer dat hij niet uniform fokt, maar goed dat je gaat kijken. Dat is dan een risico om in te calculeren.

For Romance geeft ook fijne karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 13:57 



 
Profiel   

Avalanche schreef
Leuk leuk :D ik vind zo leuk hoe je hiermee bezig bent en hoe grondig je dit aanpakt :j

Ja het is voor mij de eerste keer dus wil er goed over nadenken. Want je zit er zo 25 jaar aan vast
En ben wel benieuwd hoe zo’n nakomeling eruit ziet als je een beetje hetzelfde bloed hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 18:07 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dat is een beetje jammer dat hij niet uniform fokt, maar goed dat je gaat kijken. Dat is dan een risico om in te calculeren.

For Romance geeft ook fijne karakter.

Dat zei hij ja dus als ik er dan toch ben kan ik mooi even kijken. Ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-23 18:09 



 
Profiel   

Denk je bijna je keuze te hebben.. Kom je erachter dat This is Naqueen en L’avenir Wffs drager zijn
Obsession is wel een optie maar heb nog niet zo van jaaa die.
So Perfect vind ik wel mooi maar de dek voorwaarden niet fijn. Eerste veulen dus weet niet of ze gelijk drachtig wordt.

Binnenkort maar langsgaan bij de nakomelingen van for romance uit die Rousseau merrie.

Reesink kwam met;
Mc laren,
Ozzy tn (niet mijn smaak)
Red viper (niet mijn smaak)
Succession.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 22:42 



 
Profiel   

Zolang je merrie geen drager is is er toch helemaal geen punt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-23 23:06 



 
Profiel   

Ik vind allen maar dat This is Naqueen wffs vrij is? Zou best een optie zijn toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 00:11 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
Zolang je merrie geen drager is is er toch helemaal geen punt.


Heb wffs test aangevraagd dus weet dat over 4-6 weken . Sommige mensen /fokkers raden het sterk af omdat te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 00:37 



 
Profiel   

janna schreef
Ik vind allen maar dat This is Naqueen wffs vrij is? Zou best een optie zijn toch.

Vorige week zag ik het ergens staan en dacht nee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 00:41 



 
Profiel   

Volgens de NRPS website is This is Naqueen geen drager.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 08:22 



 
Profiel   

Aimee schreef
Volgens de NRPS website is This is Naqueen geen drager.


Dat zou mooi zijn. Want lijkt mij een leuke hengst en was mijn keuze.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen