Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst voor Charmeur x Houston merrie.

 
Profiel   

Valdiviani. Is ook gaaf zeg <3

Wellicht is Taminiau een optie. Uit mijn kleinere Jazz merrie heeft hij heel goed verbeterd. Nu als jaarling 1.57. Merrie is 1.63, van voren best kortbenig.

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 12:44 



 
Profiel   

s0173957 schreef
Valdiviani.
Veneno x Fidertanz x Pit I

https://youtu.be/U2xP3_gumic

Op het filmpje zie je hem in het werk onder Werth. Imo een echt bewerkbaar karakter!
Is zelf ook 1m76.

Heb er al enkele héle goeie veulens van gezien!



Ga ik me ook eens in verdiepen, fijne hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:52 



 
Profiel   

Is valdiviani echt zo groot?
Op horsetelex 169 en op zijn hengstenstation 171.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:39 



 
Profiel   

Ik dacht ook direct aan Vivaldi.

Jazz-bloed past mooi op Houston dus ik zou niet bang zijn om dat meer toe te voegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 08:18 



 
Profiel   

Ik schop dit topic weer omhoog.

Dit jaar gaan we mijn merrie nog een keer dekken. Ze heeft nu een mooi veulen van Vaderland.
Stokmaat is nog steeds een punt van aandacht.
Hengst moet een goed karakter hebben.
Ik zou graag wat meer front willen en een wat langer voorbeen.

Ik kom er voor dit jaar alleen niet zo goed uit.

Desperado wilde ik graag alleen is hoor nu van meerdere dat hij wel eens klein wil fokken.

Indian rock alleen deze zuigt lucht dat durf ik ook niet aan.

Ook heb ik nog een jonge hengst Expectation ps op mijn lijstje. Iemand die mij hier wat meer over kan vertellen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 14:32 



 
Profiel   

Wat denk je van Next Level? heb er aansprekende veulens van gezien met prachtige frontjes.

Expectation spreekt mij nog niet zo aan, maar dat is vanaf een filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 15:29 



 
Profiel   

Next Level is wat mij betreft eentje om in de kar te zetten, niet onder een zadel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 15:53 



 
Profiel   

Vaderland lijkt mij voor deze merrie niet zo gek, of anders Mauro Turfhorst?
Ik zou hier geen McLaren / ForFerrero ofzo op doen, dan word het te klein en popperig ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 16:04 



 
Profiel   

Ik heb ook veulens van next level gezien die vindt ik heel goed alleen de hengst zelf vindt ik niet zo.
Beetje zelfde idee wat so17... zegt.

Carola Vaderland heeft ze nu een veulen van ben ik heel blij mee heeft veel meer front dan ze merrie zelf.
[ img ]
Mauro zat ik ook aan te denken heb ik net mijn andere merrie mee gedekt. Wil graag nog wat andere opties hebben omdat variatie ook wel leuk is :')

Elisa wat spreekt jou niet zo aan bij expectation?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 16:44 



 
Profiel   

En Red Viper?
Maat genoeg, goede cijfers op de verrichting in DL ook voor karakter.
Alleen jong en niet bewezen.

Ik zag je reactie op Bon Bravour en snap dat je met deze afstamming van de merrie dan ook meer massa verwacht. Dat denk ik zelf ook. Weet alleen niet of dat per see nadelig is.
Red Viper is dan weer een stukje moderner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 16:49 



 
Profiel   

Simpie Ja klopt heb hem gezien bij Reesink hij ging daar heel braaf door de baan. Bij de hengstenshow trok hij mik niet zo maar ik ga hem nog eens bekijken.

Bon bravour ik weet ook niet of de massa nadelig is. Als er een merrie veulen uit mijn merrie komt gaan we die aanhouden. ik zelf moet wel een paard hebben met wat massa hebben anders is het geen gezicht. Aan de andere kant zou ook wel wat luxer willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:08 



 
Profiel   

Carola je vroeg in het dressuur kletstopic

Naar het karakter van mijn merrie.
Tja ze is soms heet en soms wel eens wat ril. Maar ze is altijd eerlijk ik kan alles met haar doen we kunnen alleen heerlijke buitenritten maken. Rijden 1x in het jaar een Marathon onder het zadel hoe schrikkerig ze soms ook is daar geeft ze haar altijd voor 100 procent vliegt zo door linten en waterbakken. Ze heeft alleen soms moeite om haar ontspanning te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:17 



 
Profiel   

paardje2013 schreef
Ik heb ook veulens van next level gezien die vindt ik heel goed alleen de hengst zelf vindt ik niet zo.
Beetje zelfde idee wat so17... zegt.

Carola Vaderland heeft ze nu een veulen van ben ik heel blij mee heeft veel meer front dan ze merrie zelf.
[ [url=m/hZ3Zjl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mauro zat ik ook aan te denken heb ik net mijn andere merrie mee gedekt. Wil graag nog wat andere opties hebben omdat variatie ook wel leuk is :')

Elisa wat spreekt jou niet zo aan bij expectation?


Ik vind hem erg traag achter, zag ik bij alle Escamillo,s.

Kan hoor wbt Next Level, hij moet je natuurlijk wel aanspreken.

Het lijntje heeft massa genoeg en ik denk dat het wel wat bloed nodig heeft. Ik lees je laatste reactie, ze moeten zichzelf natuurlijk niet in de weg zitten ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:29 



 
Profiel   

Ik ben wel met je eens Elisa dat ze wat bloed nodig heeft. Maar daarbij wil ik niet inleveren op maat dat is echt wel een aandachtspunt.
Denk jij dat Mauro dat kan geven ?
Ik ben bang dat bon bravour mij het bloed niet kan geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 17:42 



 
Profiel   

Easy Game… bloed en maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 19:16 



 
Profiel   

Nee ik denk dat Mauro geen bloed gaat geven. Easy Game eerder door het trakhener bloed. Maar of hij het karakter en de galop kan verbeteren is de vraag..

Ik zou wel eerder voor Bon Bravour gaan dan voor Mauro omdat hij gewoon echt fijne paarden geeft qua karakter (bewezen) maar de merrie moet wel een goed (actief) achterbeen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 20:00 



 
Profiel   

We zijn er uit dankzij al jullie tips gaan we voor Bon bravour.

Hij geeft bewezen goede karakters door en lijkt ook maat te geven.
En verder vindt ik het een heel fijn paard om naar te kijken ik weet niet of hij het gewenste bloed gaat geven maar een fijn paard om mee te werken is ook wat waard. Mijn merrie heeft wel een goed achterbeen dus ik hoop dat ze dat mee gaat geven.


Easy game spreekt mijzelf niet zo aan.

Iedereen heel erg bedankt altijd weer fijn om leuke tips uit het topic te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 21:18 



 
Profiel   

Lijkt me een prima keuze, een goed karakter is goud waard. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 07:48 



 
Profiel   

Wat vind je van Mowgli? Heb je ook vivaldi bloed. En maat en formaat. Hij heeft die van mij goed verbeterd. Ook een wat kleine merrie. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 08:30 



 
Profiel   

Prima keuze, ik had dezelfde overwegingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 12:31 



 
Profiel   

Gewoonmarie wat een mooie ik ga het voor nu bij Bon bravour houden maar ik vindt Mowgli ook zeker geen rare optie.

Simpie mag ik vragen op wat voor merrie jij Bon bravour hebt gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 12:33 



 
Profiel   

Met Mowgli heb je wel iets van 3x lijnenteelt op Jazz..wellicht niet zo handig wbt het karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 13:45 



 
Profiel   

Oah ja ik zie het Elisa Mowgli voert zelfs al 2x jazz. Laten we dat maar niet proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 13:59 



 
Profiel   

Bon Bravour geeft hele fijne veulens :j Echt hele leuke kinders van meegemaakt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 17:59 



 
Profiel   

paardje2013 schreef
Gewoonmarie wat een mooie ik ga het voor nu bij Bon bravour houden maar ik vindt Mowgli ook zeker geen rare optie.

Simpie mag ik vragen op wat voor merrie jij Bon bravour hebt gebruikt?


Een kleine Tango x Krack C merrie.
Merrie heeft een top karakter, wil daar vooral niet op inleveren. Verder graag wat meer maat en formaat. En net zoals bij jou vind ik BB een hengst waar mijn gevoel echt ‘ja’ bij is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 19:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 54 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen