Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

.

 
Profiel   

..


Laatst bijgewerkt door eldora1 op 26-01-23 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 21:26 



 
Profiel   

Furst Jaz zelf is vrij sensibel heb ik begrepen.

Leuke merrie, lijkt veel veer te hebben in de draf..hoe is de galop?

Ik denk aan een hengst die het front en voorbeen kan verbeteren in eerste instantie, daar past Furst Dior goed bij. Ferdeaux lijkt me ook wel te passen, maar of deze het voorbeen gaat verbeteren betwijfel ik..wel het achterbeen en dat is bij FD weer niet zo het geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 09:35 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Furst Jaz zelf is vrij sensibel heb ik begrepen.

Leuke merrie, lijkt veel veer te hebben in de draf..hoe is de galop?

Ik denk aan een hengst die het front en voorbeen kan verbeteren in eerste instantie, daar past Furst Dior goed bij. Ferdeaux lijkt me ook wel te passen, maar of deze het voorbeen gaat verbeteren betwijfel ik..wel het achterbeen en dat is bij FD weer niet zo het geval.


Ik heb geen recente filmpjes maar deze is van 2 jaar geleden.
https://www.instagram.com/p/B4ecy9YhZGe/?utm_medium=copy_link

Dan valt Furst Jazz denk ik al af..2 sensibele paarden lijkt mij niet fijn. Al is het een mega beweger.

Aan welk bloed zou jij denken om het front en voorbeen te verbeteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 10:32 



 
Profiel   

Donnerhall bloed lijkt te passen bij Fidertanz bloed (veel ggk hengsten uit deze combinatie), daarom vind ik Furst Dior helemaal geen rare optie.

McLaren is wellicht ook een goede optie maar wordt misschien wel erg chique, nog weinig bekend van de nafok.

For Ferrero kan ook zeker het front en voorbeen verbeteren, geeft ook een fijn karakter. Zal alleen het model niet verbeteren.

Vivaldi bloed kan ook zeker het front en voorbeen verbeteren, ik zelf zou wel kijken naar een hengst met voldoende buiging in het achterbeen en spronggewricht. Eentje die een beetje opwaartse beweging toe kan voegen. Achterbeen is voor mij belangrijker dan het voorbeen. Ik ben dus ook wel een Ferdeaux fan vanwege het achterbeen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 15:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen