Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstenkeuze Toto jr x Cachet L x Krack C

 
Profiel   

Ik lees mee en kan wel zeggen dat ik 2 secret uit een wynton hebt gefokt. De 1 is 3 jr. Zwart röntgenfoto waren allemaal goed. Hij loopt fantastisch en zo.n fijn paard in zijn gedrag. Ziin broer wordt in febr.2. ook een geweldige beweger. En ontzettend lief. Deze is vos..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-21 23:54 



 
Profiel   

Klinkt goed! Ik ben er eigenlijk al wel uit dat het Secret wordt. In het nieuwe jaar even contact opnemen met de hengstenhouder om te kijken hoe of wat enz tegen de tijd dat ze hengstig wordt.

Ik las ook al op de Facebook pagina van Secret dat iemand contact had opgenomen waarom ze dit jaar zo weinig van hem horen en daarop kwam de reactie dat hij in de afgelopen jaren veel mee geweest is en actief gedekt heeft en dat ze daarom besloten hebben om hem in 2021 alleen thuis door te trainen en hem zo even een pauze te geven. De training gaat thuis en erg goed schreven ze en iemand anders was ook nog op de stal geweest om hem in het echt te bekijken en vond hem er fris en fruitig bij staan. Dus dat is fijn om te horen! En fijn dat ze dat paard even wat tijd geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 09:30 



 
Profiel   

Ik vind Secret een waanzinnig paard hoor. En mooi vrij bloed. Als ik nog een merrie had gehad, mijn Gribaldi bijvoorbeeld, dan had ik daar gerust Secret op durven zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 09:33 



 
Profiel   

Ja ik vind zijn nakomelingen erg aansprekend en hem zelf natuurlijk ook! Denk dat hij goed op mijn merrie gaat passen. Nu maar hopen dat het allemaal wil lukken.

Super bedankt iedereen die heeft mee gedacht. Toch weer de 2e keuze voor mij die dankzij bokt gemaakt is. Super fijn dat iedereen zo mee wil denken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:43 



 
Profiel   

Wat leuk TS! Denk dat je een goede keuze maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 20:50 



 
Profiel   

Lijkt mij ook een prima keuze, ik hoop dat alles wil lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 09:21 



 
Profiel   

SarahJ schreef
Ik overweeg ook Secret volgend jaar voor mijn Rhodium x Jazz merrie. Zijn nakomelingen overtuigen. Ik denk dat hij halslengte, front, opwaartse beweging en bewegingsactie kan toevoegen.


Ik heb 2 secrets gefokt uit een wynton rhodium. Mag wel zeggen dat ze beide erg goed gelukt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:00 



 
Profiel   

Leuk om te horen! Ik heb onlangs gebeld naar het hengsten station waar hij staat. Er zat iemand aan de andere kant van de lijn die er pas net werkte en eigenlijk nog niks snapte haha. Ik vroeg of ze een mail adres hebben en die gaf hij mij, gemaild en tot de dag van vandaag nog niks terug ontvangen. Zal binnenkort weer even bellen en dan hopelijk iemand spreken die wel weet hoe of wat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:58 



 
Profiel   

Gestut wm geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:43 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 23:47 



 
Profiel   

Gestut WM inderdaad :)
Is dat je Secret nakomeling? Prachtig paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 06:58 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Gestut WM inderdaad :)
Is dat je Secret nakomeling? Prachtig paard <3

Ja de 4 jarige.
Dit is zijn volle broertje van 2
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:18 



 
Profiel   

Mooi hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:15 



 
Profiel   

Ondertussen is ze onder het zadel en heb ik meer weet gekregen over haar karakter. Ze is ontzettend makkelijk, lief, werkwillig en onverstoorbaar. Echt een top paard!
Maar onder het zadel is ook wel heel duidelijk te zien hoe kort ze is. Wat ik van Secret zie is dat hij echt meer lengte door geeft. Aanstaande donderdag laat ik haar voor het eerst scannen aangezien ik nog niet weet of ze al eens hengstig is geweest. Ben benieuwd.
Dit is Pip onder het zadel:


Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-22 15:11 



 
Profiel   

En daar is hij dan <3
Top Secret HH, alles waar ik van droomde <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 11:32 



 
Profiel   

Ooooh wat een snoepje! Wat een dotje. Een hengstje? Hij heeft net zo’n sneb als Gribaldi zie ik.
Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 11:36 



 
Profiel   

Wat tof, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 11:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! ben benieuwd naar meer foto's.

Zie nu het filmpje pas, maar de merrie is inderdaad erg kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 11:47 



 
Profiel   

Dankjewel <3 het is een hengstje inderdaad :D


Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 12:32 



 
Profiel   

Wat een droppie! Nog weinig van te zeggen zo hè? Even paar weekjes wachten, dan kan je al meer zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 12:44 



 
Profiel   

Ja hij zit nog helemaal in de kreukels haha. Maar het maakt voor mij toch niet uit hoe hij gaat lopen. Ik hou hem sowieso en ik ben nu al helemaal gek op hem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 12:46 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Ja hij zit nog helemaal in de kreukels haha. Maar het maakt voor mij toch niet uit hoe hij gaat lopen. Ik hou hem sowieso en ik ben nu al helemaal gek op hem <3


Heb je plek om hem te houden? Hoeveel stallen/ruimte heb je eigenlijk? Heb je Nero nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 12:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je knappe veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 12:57 



 
Profiel   

Wat een lange stelten zitten daar onder, leuk om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 13:01 



 
Profiel   

Mooi veulentje. Gefeliciteerd. Je bent maar een bofkont. Secret dekt helaas dit jaar niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 13:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen