Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstenkeuze Toto jr x Cachet L x Krack C

 
Profiel   

Ohh wat ben jij een geluksvogel <3
Van harte gefeliciteerd, hij is prachtig! Dat snoetje en die stelten eronder, geniet ervan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 13:33 



 
Profiel   

Babootje schreef
Mooi veulentje. Gefeliciteerd. Je bent maar een bofkont. Secret dekt helaas dit jaar niet.

Er is gewoon DV sperma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 13:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een knap veulen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 14:30 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
xmarliez schreef
Ja hij zit nog helemaal in de kreukels haha. Maar het maakt voor mij toch niet uit hoe hij gaat lopen. Ik hou hem sowieso en ik ben nu al helemaal gek op hem <3


Heb je plek om hem te houden? Hoeveel stallen/ruimte heb je eigenlijk? Heb je Nero nog?

Ja ik heb plek om hem te houden <3 , ik fok voor mezelf dus zodra de stallen vol staan dan is het ook vol want ik fok ze graag zelf op. Ik heb plaats voor 3 rijpaarden en 8 jonge paarden. Ik heb er nu 4 staan en heb nu dit veulen en hopelijk in mei van mijn andere merrie nog een veulen. Afhankelijk van dat geslacht of er een plek vrij komt voor een veulen van een ander of niet. Als zij ook een hengst krijgt dan fok ik ze samen op.
Nero heb ik nog <3 die doet het bijzonder goed en daar geniet ik enorm van!

Wat lief jullie reacties allemaal, dankjewel ik ben ook ontzettend blij met hem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 15:25 



 
Profiel   

Wat een knapperdje <3. Benieuwd naar meer foto's :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 15:31 



 
Profiel   

Oef dat is een knapsnoetje <3 ben benieuwd hoe hij uitvouwt plaatje hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-23 16:03 



 
Profiel   

Ik twijfel nog enigszins over de keuze voor dit jaar. Mijn voorkeur gaat toch uit naar For Ferrero. Die geeft alles door wat ik zoek in een paard het enige waarvan ik denk dat het niet zal verbeteren is de schwung/lossigheid. Merrie heeft weinig schwung in de draf en is natuurlijk een beetje kort en daardoor soms ook wat strak.
McLaren had ik daarvoor als optie maar ik vind het fijn om te weten hoe nakomelingen het onder het zadel doen dus daarvoor moet ik nog even wachten. Al verwacht ik wel dat hij een goed karakter en een mooie uitstraling door zal geven net zoals FF.
Finest Selection had ik graag willen gebruiken maar die dekt helaas niet meer. Erg jammer.
Hier nog mensen die mij op compleet andere gedachten kunnen brengen of juist kunnen bevestigen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:49 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Ik twijfel nog enigszins over de keuze voor dit jaar. Mijn voorkeur gaat toch uit naar For Ferrero. Die geeft alles door wat ik zoek in een paard het enige waarvan ik denk dat het niet zal verbeteren is de schwung/lossigheid. Merrie heeft weinig schwung in de draf en is natuurlijk een beetje kort en daardoor soms ook wat strak.
McLaren had ik daarvoor als optie maar ik vind het fijn om te weten hoe nakomelingen het onder het zadel doen dus daarvoor moet ik nog even wachten. Al verwacht ik wel dat hij een goed karakter en een mooie uitstraling door zal geven net zoals FF.
Finest Selection had ik graag willen gebruiken maar die dekt helaas niet meer. Erg jammer.
Hier nog mensen die mij op compleet andere gedachten kunnen brengen of juist kunnen bevestigen?

For Ferrero verbetert juist de schwung en lossigheid. Prachtige veulens van gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 15:42 



 
Profiel   

Oké dat is goed om te horen. Ik heb er hier 3 staan maar ik vind ze alle 3 gewoon normaal/niet bijzonder qua schwung. Zijn wel alle 3 hele fijne dieren daarom dat ik FF graag wil gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 17:36 



 
Profiel   

En daar ze dan <3 zo ontzettend verliefd op Ulala Marilla HH, echt een prinsesje <3
Een week voor de uitgerekende datum. Ze heeft 3 hoge witte voetjes en 1 lage/van achter hoger en naar voren toe lager. En een mooi kolletje. En ze is bruin :') had ik echt niet verwacht. Ik dacht het wordt een vosje of een zwarte haha. Maar ik ben dol gelukkig <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-24 17:22 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd met je prachtige veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-24 17:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een snoepje :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-24 17:53 



 
Profiel   

Wat een dotje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-24 18:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Is het een For Ferrero?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-24 19:48 



 
Profiel   

Dankjewel! Ja ze is van For Ferrero <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-24 06:53 



 
Profiel   

Leuk! Ben benieuwd als ze straks wat meer uitgevouwen is hoe het resultaat geworden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-24 08:46 



 
Profiel   

Het uitvouwen gaat nog niet vanzelf :') ze heeft echt slungelige benen <3
Ik ben zo verliefd op haar <3 ze is echt perfect.

[ img ]

[ img ]

En haar eerste pasjes buiten (kun je nog niks over zeggen natuurlijk maar ze was zo lekker relaxed!)



En daarna lekker galopperen :')


Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-24 15:52 



 
Profiel   

Knap ding! Een echte FF, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-24 18:06 



 
Profiel   

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-24 20:57 



 
Profiel   

Dankjulliewel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-24 21:42 



 
Profiel   

Wat een stelten haha, parmantig veulen hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-24 21:51 



 
Profiel   

Omdat ze zo mooi is <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-24 10:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen