Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Laten dekken.

 
Profiel   

Earth schreef
Ik denk dat je het beeld van een schattig lief veulentje nog even uit je hoofd moet zetten. Het is namelijk niet alleen dat, je gaat er ook veel stress van hebben, er kunnen dingen mis gaan. Fokken is een keuze die je bewust moet maken, maar volgens mij is dit topic al een goed begin :)
Ik ben ook benieuwd naar een standfoto want haar bouw zou wel een punt van aandacht kunnen zijn. Ik zie zo op het eerst oog een lange wat holle rug en een onderhals, bijna een hertenhals. Ik zou dan zeggen, dat is niet ideaal om mee te fokken.


Het is niet de bedoeling dat er morgen al een dekking plaatst gaat vinden ik ben op dit moment alleen maar aan het oriƫnteren. Puur met of zonder stamboom en hoe..
Verder is mijn paard goed gekeurd. En gezond. Dus niets mis mee.
Ook ga ik nog uitzoeken wat het me ong gaat kosten. En waar ik evt mijn veulen zou kunnen stallen na het afspenen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:34 



 
Profiel   

Frachiuqms schreef
Earth schreef
Ik denk dat je het beeld van een schattig lief veulentje nog even uit je hoofd moet zetten. Het is namelijk niet alleen dat, je gaat er ook veel stress van hebben, er kunnen dingen mis gaan. Fokken is een keuze die je bewust moet maken, maar volgens mij is dit topic al een goed begin :)
Ik ben ook benieuwd naar een standfoto want haar bouw zou wel een punt van aandacht kunnen zijn. Ik zie zo op het eerst oog een lange wat holle rug en een onderhals, bijna een hertenhals. Ik zou dan zeggen, dat is niet ideaal om mee te fokken.


Het is niet de bedoeling dat er morgen al een dekking plaatst gaat vinden ik ben op dit moment alleen maar aan het oriƫnteren. Puur met of zonder stamboom en hoe..
Verder is mijn paard goed gekeurd. En gezond. Dus niets mis mee.
Ook ga ik nog uitzoeken wat het me ong gaat kosten. En waar ik evt mijn veulen zou kunnen stallen na het afspenen.

Gezond zal ze zeker zijn, ik ben ook benieuwd naar een foto waarbij haar bouw goed te zien is :) Deze foto is misschien niet zo voordelig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:39 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is haar eerdere zoon
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:44 



 
Profiel   

Zoon ziet er absoluut niet verkeerd uit.
Wat zou jij uiteindelijk graag met het veulen willen doen en wat zie jij als verbeterpunten aan de merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 19:54 



 
Profiel   

kyrkelover schreef
Zoon ziet er absoluut niet verkeerd uit.
Wat zou jij uiteindelijk graag met het veulen willen doen en wat zie jij als verbeterpunten aan de merrie?


Meer dressuur gericht lopen en niet zo'n streskip haha lekker recreatief rijden hoeft niet overal een topper in te zijn. Maar leuk met mijn dochter kunnen rijden later.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen