Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstenkeuze Dreamcatcher x Gribaldi

 
Profiel   

janderegelaa schreef
Als je met de smid en een ijzertje op tijd begint dan geloof ik dat niet. Als ze ongelijk zijn (dat is namelijk echt een Dreamcatcher ding) dan is dat een groter probleem.


Nee ze zijn wel gelijk gelukkig alleen beide toontredend.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 16:50 



 
Profiel   

Wat denken jullie over Nacho, de negro x krack c ik denk dat hij zeker maat kan verbeteren en haar galop. Ook lijkt het me een mooie rustige hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 11:57 



 
Profiel   

Ja fijn dier, ik denk ook dat hij front, massa en maat zal kunnen geven en de galop kan verbeteren. Maar de merrie moet wel een goede bovenlijn hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 12:07 



 
Profiel   

En denk jij dat mijn merrie bovenlijn genoeg heeft of niet Elisa2?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 12:30 



 
Profiel   

Ik denk dat ze het wel kan hebben ja, zowel Dreamcatcher als Gribaldi geven goede bovenlijnen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 14:22 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ja fijn dier, ik denk ook dat hij front, massa en maat zal kunnen geven en de galop kan verbeteren. Maar de merrie moet wel een goede bovenlijn hebben.


En de merrie moet goed door het lijf stappen. Ik denk dat dat mede door de bovenlijn komt dat de hengst zich daar dan in vastzet.
Verder eens met Elisa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 16:41 



 
Profiel   

Dankje wel simpie mijn merrie kan erg goed stappen dat is haar beste gang eigenlijk. Ik ben benieuwd of er dit jaar al een aantal veulens geboren worden van hem. Zullen er vast niet veel zijn maar toch fijn als er al iets van nakomelingen te zien zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 20:07 



 
Profiel   

Vandaag is ze gescand beginnend hengstig donderdag weer scannen.

Toch is mijn keuze totaal veranderd en op Glock's Energy (escamillo x de niro) gevallen. Denk dat hij maat en soeplesse kan bij brengen. Eerste veulen van Faith is van Just wimphof(de niro) en die is goed bevallen had alleen meer maat mogen hebben.

Ook vind ik het wel leuk om een gokje te wagen en bij de eerste jaargang te zitten. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 09:37 



 
Profiel   

Leuk, ik ben benieuwd alvast naar het veulen..hoop dat ze snel drachtig is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 08:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen