Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst voor Samba Hit II x Rubinstein I

 
Profiel   

Elisa2 schreef
One Million moet je niet mee fokken, heeft hele rare afwijkende spronggewrichten. Ik snap werkelijk niet waarom ze die goedgekeurd hebben.

Las Vegas zal wel bij van Uytert te zien zijn, Hans Peter schijnt hem nu te rijden tijdelijk.

Als je meer zekerheid wilt wbt fokkerij kun je het beste gaan voor hengsten die al wat oudere nakomelingen hebben.



Dat is dan balen met one Million. Als het beide spronggewrichten zijn kan het moeilijk van een ongeluk komen. Jammer

Ik denk ook dat het het beste is om naar al bewezen hengsten te kijken, vooral omdat ik niet weet hoe mijn merrie zelf fokt. Op een of andere reden val ik steeds voor de jongere hengsten. Lastig. Gelukkig heb ik nog eventjes bedenk tijd.

En heel erg bedankt voor je adviezen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-23 18:31 



 
Profiel   

Als je twijfelt en je vind hem interessant sn gaat naar de show van van uyterd gaat zou ik gewoon goed kijken, en ook even opstand / op stal dan kan je zelf het goed bekijken, tevens even spreken met de mensen daar ! Heb ik vorig jaar ook gedaan ze willen je dan prima te woord staan.


Er is genoeg keus ! ☺

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-23 18:57 



 
Profiel   

Graag gedaan :-)

Jonge hengsten worden vaak ook flitsend gebracht, als de volgende jonge topper etc. etc.

Er is keuze genoeg inderdaad, dus gewoon maar even irl gaan kijken wat je nog meer aanspreekt en bij de merrie kan passen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 08:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen