Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst voor merrie v Vivaldi x Gribaldi

 
Profiel   

Ik kan geen filmpjes vinden...Jill reedt Lennox voorheen in ieder geval heel fijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:36 



 
Profiel   

Daar gaat het niet om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 11:11 



 
Profiel   

Nu snap ik het niet meer..je draagt toch zelf aan dat ea wellicht aan de manier van rijden ligt?

In ieder geval, zou fijn als er een linkje geplaatst kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:09 



 
Profiel   

Vind je Secret eigenlijk niet wat? Ik heb daar wel hele mooie / goede paarden vanaf zien komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:00 



 
Profiel   

Je had het gewoon zelf even op kunnen zoeken, Elisa.

Wat is er moeilijk te begrijpen? Het gros van de ruiters rijdt hun paarden achter de loodlijn, ook de betere ruiters. Dus het gaat er niet om of zij haar paarden wel of niet fijn rijdt, het gaat erom dat Osaka niet op lengte gereden wordt. Het is geen oordeel over haar, want onder de meeste andere ruiters zou hij waarschijnlijk ook niet op lengte gereden worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:01 



 
Profiel   

Zoals ik al zei, kan ik het filmpje niet vinden..ik heb niet alle social media kanalen. Maar goed, als een linkje plaatsen dan teveel moeite is dan is het jammer.

Het is moeilijk te begrijpen als er alleen gezegd wordt dat het aan de rijderij ligt en verder niks..als deze uitleg erbij stond dan was het wel te begrijpen. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:15 



 
Profiel   

Natuurlijk kost het plaatsen van een link geen moeite. Maar aangezien een link naar stories lastig is, was het ook een kleine moeite geweest om het zelf even op te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:30 



 
Profiel   

Zoals ik al zei heb ik dat meerdere malen geprobeerd..

Maar goed, hij komt vast nog wel in actie volgende week en hopelijk zie ik hem dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:36 



 
Profiel   

Aimee schreef
Je had het gewoon zelf even op kunnen zoeken, Elisa.

Wat is er moeilijk te begrijpen? Het gros van de ruiters rijdt hun paarden achter de loodlijn, ook de betere ruiters. Dus het gaat er niet om of zij haar paarden wel of niet fijn rijdt, het gaat erom dat Osaka niet op lengte gereden wordt. Het is geen oordeel over haar, want onder de meeste andere ruiters zou hij waarschijnlijk ook niet op lengte gereden worden.


Er viel weinig meer op te zoeken, die storie was verdwenen toen Elisa dit bericht plaatste...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 14:57 



 
Profiel   

Ik vond het filmpje in haar verhaal wel van vrij veraf gemaakt, dus kon het niet heel goed beoordelen (heb ook een kleine telefoon :D ).
Er is vrijwel niks van Osaka op YouTube te vinden. Het verrichtingsexamen is het enige dat ik kan vinden.

https://kwpn.tv/watch/14936

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:05 



 
Profiel   

Babootje schreef
Vind je Secret eigenlijk niet wat? Ik heb daar wel hele mooie / goede paarden vanaf zien komen.

Secret is helaas niet beschikbaar dit jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:34 



 
Profiel   

manubres schreef
Ik vond het filmpje in haar verhaal wel van vrij veraf gemaakt, dus kon het niet heel goed beoordelen (heb ook een kleine telefoon :D ).
Er is vrijwel niks van Osaka op YouTube te vinden. Het verrichtingsexamen is het enige dat ik kan vinden.

https://kwpn.tv/watch/14936

Osaka zou wel eens heel spectaculair kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 22:12 



 
Profiel   

Ik heb de story van Osaka nog gezien op IG, ik vind het echt een leuke hengst en ben benieuwd naar meer!

Secret heb ik wel aan gedacht ja...denk vooral dat hij maat en galop kan verbeteren, en toen kwam het bericht dat deze niet beschikbaar meer is momenteel... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 11:15 



 
Profiel   

Ik hed de storie ook gezien van Osaka. Viel me heel positief op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 11:25 



 
Profiel   

janderegelaa schreef
manubres schreef
Ik vond het filmpje in haar verhaal wel van vrij veraf gemaakt, dus kon het niet heel goed beoordelen (heb ook een kleine telefoon :D ).
Er is vrijwel niks van Osaka op YouTube te vinden. Het verrichtingsexamen is het enige dat ik kan vinden.

https://kwpn.tv/watch/14936

Osaka zou wel eens heel spectaculair kunnen worden.


Ik vind hem op het verrichtingsfilmpje niet echt positief opvallen, maar daar is hij nog jong. Hij drukt teveel zijn onderhals eruit vind ik. De galop vind ik wel heel fijn eruit zien. We gaan het zien hoe hij uitgroeit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 11:42 



 
Profiel   

Diortje_vds schreef
Ik heb de story van Osaka nog gezien op IG, ik vind het echt een leuke hengst en ben benieuwd naar meer!

Secret heb ik wel aan gedacht ja...denk vooral dat hij maat en galop kan verbeteren, en toen kwam het bericht dat deze niet beschikbaar meer is momenteel... :(


Ook niet diepvries? Of wil je dat niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 12:04 



 
Profiel   

Er zijn weer nieuwe filmpjes van Osaka op de instagram-storie van Jill.
Ziet er uit als een fijn dier! Wel wat kort in de hals, maar met zo'n jonge hengst door de grote baan in Den Bosch lijkt me ook wel spannend ;)

(Geen idee hoe ik een link kan plaatsen naar een storie overigens)

Oh misschien lukt het toch:

https://instagram.com/stories/jillboger ... MyMTA2M2Y=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 07:34 



 
Profiel   

Dankjewel, ik heb het gezien..hij loopt met veel veer, afdruk en balans. Galop is ook goed, hengst lijkt nog wat jeugdig te zijn maar fijn dier inderdaad. Hij is ook kort in de hals van nature he. Kan van zo ver af niet beoordelen of dat rijderij is.

Liep gisteren in Westfalen ook een hele fijne Escolar x Sir Donnerhall zijn test trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 08:24 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Dankjewel, ik heb het gezien..hij loopt met veel veer, afdruk en balans. Galop is ook goed, hengst lijkt nog wat jeugdig te zijn maar fijn dier inderdaad. Hij is ook kort in de hals van nature he. Kan van zo ver af niet beoordelen of dat rijderij is.

Liep gisteren in Westfalen ook een hele fijne Escolar x Sir Donnerhall zijn test trouwens.


Hihi, ik was al benieuwd of iemand die op zou merken :D
Die vind ik qua type wel vergelijkbaar met Osaka.
Bot, een stoer paard en techniek in de benen.
Hij wordt ook fijn opgeleid en gereden, de ruiter is vrij actief op Instagram:
https://www.instagram.com/reel/CoAb5IXK ... MyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/CgzvlR_K ... MyMTA2M2Y=

Helaas viel me op dat hij in stap erg smal gaat en de voorbenen bijna vóór elkaar zet. Daarvan vraag ik me af hoe gezond dat is (en hoeveel anderen zo gaan maar het nooit opvalt vanaf de zijkant gefilmd :o) maar ga hem absoluut volgen.

Osaka is qua dekstation toegankelijker vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 08:51 



 
Profiel   

Simbaa schreef
Er zijn weer nieuwe filmpjes van Osaka op de instagram-storie van Jill.
Ziet er uit als een fijn dier! Wel wat kort in de hals, maar met zo'n jonge hengst door de grote baan in Den Bosch lijkt me ook wel spannend ;)

(Geen idee hoe ik een link kan plaatsen naar een storie overigens)

Oh misschien lukt het toch:

https://instagram.com/stories/jillboger ... MyMTA2M2Y=


Toch blijf ik bij mijn mening dat hij weinig buiging in het achterbeen heeft. Ben heel benieuwd hoe hij later meer gaat verzamelen. Op stand heeft hij ook een vrij steil achterbeen.

Het paard van de filmpjes (MariekeS) hierboven vind ik een paard met veel meer kwaliteit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 10:36 



 
Profiel   

Hij zou meer buiging in het achterbeen mogen hebben inderdaad, mee eens.

De Sir Donnerhall heeft dan juist weer een wat langer achterbeen volgens mij, vind die iets minder in de galop op deze filmpjes. Maar dat was me gisteren niet opgevallen dus kan ik een momentopname zijn. Ik denk dat de Sir Donnerhall sowieso een smaller paard is. Hij wordt wel erg fijn voorgesteld en gereden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 14:06 



 
Profiel   

@Elisa2: ik zie trouwens nu pas dat er 2 Escolar x Sir Donnerhall's meeliepen :')
Ik neem inmiddels aan dat we het wel over dezelfde hadden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 15:12 



 
Profiel   

Ow haha, volgens mij wel want paard op jouw filmpje is volgens mij wel degene die ik gezien heb. Stond een filmpje op Clipmyhorse Deutschland maar die hebben ze er helaas afgehaald. Er achter zat Laurentainer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 15:45 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ow haha, volgens mij wel want paard op jouw filmpje is volgens mij wel degene die ik gezien heb. Stond een filmpje op Clipmyhorse Deutschland maar die hebben ze er helaas afgehaald. Er achter zat Laurentainer.


Is dit niet degene die jij bedoelt? Dit is een Escolar x Sir Donnerhall x Larentianer. Prachtdier!..Maar wel wat ouder...

https://youtu.be/riF9N_Li-Bo

Die van het andere filmpje is een Escolar x Sir Donnerhall I x Maurice

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 16:45 



 
Profiel   

Etienne was dat dan, toch de andere. Onder Simone Pearce. Die is uitgesloten ivm verkeerd harnachement. De test van gisteren staat nog wel op CMH. Ze lijken wel op elkaar :+
Overigens de volle broer van die manubres deelt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen