Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hengstenkeuring: for romance of maclaren?

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Mijn merrie heeft vorig jaar een prachtig (hengst)veulen gekregen van For Romance. In eerste instantie wilde ik terugdekken op FR, maar ik twijfel nu voor maclaren.

In mijn ogen gaan ze beiden ongeveer hetzelfde doorgeven (verfijning, souplesse & karakter), of zit ik daarin verkeerd met mijn gedachten?

Gaat Maclaren mij een “slechter” achterbeen geven dan For Romance? Aangezien ze daarvoor waarschuwen?

Ik hoor graag jullie visie daarop! Zaterdag ben ik in Den Bosch om maclaren i.r.l. Te zien.

Ik wil graag de donnelhall-lijn erin en karakter is voor mij erg belangrijk!
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 11:54 



 
Profiel   

Lastig te voorspellen..wat zoek je precies in een hengst?

In mijn optiek geeft For Romance ze erg fijntjes, maar ook vaak wat overbouwd en ook niet altijd even goed achter. Je zou natuurlijk ook naar een zoon van hem kunnen kijken..For Ferrero bijvoorbeeld.

McLaren heeft een prachtig model, goede rug en front en het achterbeen is niet slecht maar zou wellicht iets meer buiging kunnen hebben. Over zijn nafok is nog weinig bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:30 



 
Profiel   

Ik heb een merrie waar ik 2 For Romance nakomelingen uit heb en ik overweeg bij haar nu Mclaren.

Denk dat je voor beide hengsten een merrie nodig hebt met een goed sterk achterbeen.

Hoe groot is je merrie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-23 15:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen