Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hengst voor een Floriscount X Donnerhall merrie

 
Profiel   

Volgens mij mag het officieel niet een EHK topic zonder goede standfoto's. Denk dat het topic gesloten gaat worden anders.

[EHK] Regels en richtlijnen [EHK] Exterieur en Hengstenkeuze
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 13:43 



 
Profiel   

PKH schreef
janderegelaa schreef
Het wordt wel in 1 keer een stuk makkelijker zo. Mooie lengte in het lijf, hals wat diep uit de borst maar wel mooi lang en hoofd mag voor mij wat kleiner. Trafalgar of zijn zoon This is Naqueen lijkt mij wel wat. Wordt ze misschien wel wat sjieker maar barok vind ik haar sowieso niet.



Ze heeft een cob maat halster.
Daarom wou ik dus geen foto's plaatsen. De foto's die hier uitgehaald zijn, zijn van vorig jaar en totaal outdated. Ik vroeg enkel om inspiratie qua afstammingen, geen analyse van de merrie.

Toch bedankt voor de tip.


Toch wordt er gevraagd om minimaal een standfoto en liefst ook een bewegingsfoto/filmpje bij het plaatsen van een EHK topic, zodat mensen kunnen zien waar ze over praten.
Als jij een nieuwe recentere standfoto aanlevert, willen we die wel voor je in de openingspost zetten en zal Aimee het ongetwijfeld oke vinden als we de oude foto uit haar bericht weghalen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 10:35 



 
Profiel   

Bedankt voor de uitleg. De toppic mag gesloten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 10:41 



 
Profiel   

Mocht je nog nieuwe foto's maken mag je die altijd doorsturen en kan het topic weer open :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen