[E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

[E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 18:22

Indien ik veel positieve reacties hoor van mensen om mij heen vroeg ik me af wat haar positieve punten in bouw zijn, en natuurlijk minder goede punten. Ze is van 24 mei 2005 dus nu 1 jaar oud. Het kan ook zijn dat ze er mee bedoelen dat ze gezond uit ziet. Graag had ik van jullie je mening. Voor mij is ze al een toppertje. Ze is trouwens richting springen gefokt. Ik plaats maar een paar foto's, want ze bleef niet echt stil staan. Verder is ze nog niet opgedroogt, omdat ik haar even gewassen had waardoor ze donkerder lijkt.

Afbeelding

Afbeelding

Hier een foto waar je haar apparte hoofd ziet

Afbeelding

Veel succes en plezier met het beoordelen, alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door gomir op 01-08-06 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:41

Een jaarling kun je niet zo gemakkelijk beoordelen, je ziet vooral op je 2e foto dat ie lekker overbouwd is en dus nog goed in de groei. Ik vind het wel een leuk paardje, ben benieuwd hoe ze er over een paar jaar uitziet.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:30

Hij staat ook ontzettend scheef op een heling, dus echt ideale foto's vind ik niet. Toch zou ik niet op het eerste gezicht zien dat het om een jaarling ging.

Wie is Karinka trouwens? Die merrie zegt mij niks, je kunt beter de vader x vadersmoeder geven, dat zegt meer dan een naam van een merrie. Er zijn nl. vele male meer (onbekende) merries dan hengsten (die bekend zijn)

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 20:30

Hier kan je verdere stamboom zien. klik op foto voor grotere, en dan rechts onder om hem op ware grote te krijgen. http://www.mijnalbum.nl/Album=7HAELAJL
Verder in de stamboom zit wel een bekendere Karinka

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 20:37

Vader moeder is naturel, weer een stap verder zit solaris en lucky boy. Verder is de vader van Garanco, Jasper. Een stap daarna komt G.Ramiro.Z en Courville

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:40

Jaarlingen zijn heel moeilijk te beoordelen. Ze lijkt zo wat lang in het lijf.... maar dat kan zoweer bijtrekken als ze de hoogte verder ingaat... moeilijk...moeilijk! Leuk hoofd in elk geval..hihi

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:34

Ik zal het nog wel eens proberen als ze tegen de drie aan zit, of vanaf welke leeftijd is het makkelijk te beoordelen? Kon me er wel iets bij voorstellen dat een jaarling moeilijk te beoordelen is. In ieder geval bedankt voor de moeite.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: [E][KWPN] Merrie Garanco X Karinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 17:16

Ze zeggen wel eens dat paarden op hun mooist zijn als ze: 3 dagen, 3 maanden en 3 jaar zijn.
Ze zeggen ook niet voor niets dat jaarlingen naarlingen zijn. Vraag het over twee jaar nog maar eens. Eén ding zal wel niet zoveel veranderen en dat is het leuke koppie. Veel plezier ermee.