[E][KWPN] Wie beoordeelt deze schat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

[E][KWPN] Wie beoordeelt deze schat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 14:43

Ik heb totaal geen verstand van exterieur, maar zou het wel leuk vinden als er mensen zijn die mijn verzorghobbeltje Lester willen beoordelen. Volgens mij is zijn bouw niet helemaal zoals het wezen moet, maar toch.

Lesters vader is Freedom Z, van Furioso II, een hannoveraan (holsteiner? Ik weet het eigenlijk niet eens haha) dus. Moeder is Unique, van Amor.
Hij is springgefokt, maar heb geen foto's daarvan (en is ook niet nodig). Lester is 12 jaar.

Ik weet niet of jullie wat met deze foto's kunnen?

Afbeelding
Opzij foto

Opzij foto als linkje, ietsjes te groot

Afbeelding
En een actiefoto

Nog even een foto waarop zijn knappe hoofdje (met aparte bles) te zien is

Ik hoop dat met deze foto's te beoordelen is! Bedankt voor het kijken!

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Re: [E][KWPN] Wie beoordeelt deze schat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:53

Leuk paardje..! Ik zal maar eens een poging wagen dan he Tong uitsteken
*Vierkantsmodel
*Mooi schuine schouder
*Voldoende lengte in de rug
*Voldoende hoog op de benen
*Lijkt een lichte onderhals te hebben
*Op de 2de foto lijkt hij een ramshoofd te hebben..

Ik hoop dat je er wat mee kan.. Lachen Succes met je paardje in ieder geval..! Haha!

Naambordje

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-02-06

Re: [E][KWPN] Wie beoordeelt deze schat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:02

Ik sluit me aan bij het 'vierkante model'.. Dat kun je ook vooral zien aan zijn nogal 'rechte kont..' Beter gezegd: hij heeft niet écht een kont. Een beetje een oud type paard, als je het mij vraagt!

Afbeelding
Freedom Z

http://www.acornhillfarm.com/stallions/ ... n=freedomz