[E] Welt Hit II x Kennedy x Vasco merrie.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

[E] Welt Hit II x Kennedy x Vasco merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 19:06

Hallo,

ik vroeg me af wat jullie van dit paardje vinden qua exterieur, ik heb er zelf niet zo veel/geen verstand van en zou graag eens de mening van een ander horen. Misschien dat ik haar ook ooit wil laten dekken wat lijkt jullie dan verstandig? Nogmaals dit is misschien, ligt er helemaal aan hoe het dadelijk met mijn studie uit gaat komen enzo, maar dit topic is eigenlijk geopend puur voor exterieur, mocht je soms iets weten (hengst) dan hoor ik dat natuurlijk ook heel graag Knipoog

Groetjes
Anne

(ze is op de fotos erg mager, maar de fotos zijn eigenlijk genomen net ná een vrij ernstige ziekte, ze werd ineens erg mager, stond kreupel, had mineralen te kort enz enz, hier is ze net weer een beetje dikker aan het worden, dus je moet maar even zo veel mogelijk proberen door dat magere en arm bespierde heen kijken, ze heeft hier in een paar maanden tijd gewoon veel verloren.. )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(baasje omver lopen)

Afbeelding
Afbeelding
(in de winter.. )

Afbeelding
(paar maanden later.. meer bespiering..)

Afbeelding

Ik weet dat het niet de beste foto's zijn, en ze toch iedere keer een beetje ongelukkig zijn genomen, maar ik hoop dat je er iets mee kan..

Edit; Volledige afstamming: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=117072

DL_

Berichten: 5256
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Lith, NB

Re: [E] Welt Hit II x Kennedy x Vasco merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:49

Níemand..!?!?!

Floress
Berichten: 819
Geregistreerd: 08-10-05
Woonplaats: België

Re: [E] Welt Hit II x Kennedy x Vasco merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:16