Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[EH][KWPN]Beoordeling merrie en eventueel hengstkeuze

 
Profiel   

Wat vinden jullie van het exterieur van deze merrie en wat voor een hengst zouden jullie erop zetten?
[ img ]
foto van 2 jaar geleden
[ img ]
Nu,onder het zadel,ze is te dik,maar ze is schijndrachtig geweest,en al aardig wat afgevallen,moet nog zkr 100 kilo,maar gelieve daar doorheen te kijken.
[ img ]



Laatst bijgewerkt door gomir op 05-09-06 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

tag in titel

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-06 21:48 



 
Profiel   

wat vindt je van de hengsten Farrington, Tuschinski, Special D, Flemmigh en Wolfgang

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 10:54 



 
Profiel   

Hoe is de merrie gefokt?
Heeft ze al eerder nakomelingen gehad?

Volgende keer graag even een tag in je titel zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 12:48 



 
Profiel   

Mooie schuine schouder, zwak moment in de rug had wat langer in het been mogen zijn en meer lengte in de nek.
Ik zou hem iig niet met Wolfgang dekken.of met jonge hengsten
Ik zou een wat oudere hengst kiezen die zich al bewezen heeft in de sport en dan denk ik aan Hollywood (GP springen onder Karin huis in 't veld, staat ter dekking bij jan klomphaar te laren Gldland) deze hengst is zelf wat ielig maar dat mag de merrie hebben je hebt een mooie grove merrie
je kunt ook Jodokus (vader v o.a. Okidoki onder Albert zoer goedgekeurd bij AES) mooie grote hengst geeft Mooie grote paarden na zowel dressuur als springen

gr colette

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 15:02 



 
Profiel   

Oke dankjulliewel,ik had de info express wat weggelaten omdat ik benieuwd was wat jullie zouden zeggen puur op de foto's. Majoor: de hengsten die jij opnoemt zijn wel heel verschillend.

De merrie is een ster merrie van 16 jaar,z1 dressuur geweest en de afstamming is Belisar X Ulster.Ze heeft 1 keer een veulen gehad maar niet bij mij,deze was van Kennedy en is z2 dressuur nu.Ik zelf wil er graag of een dressuurhengst of een allround hengst op zetten.Maar wel 1tje die heel goed kan bewegen. De merrie heeft een krachtig,actief achterbeen,maar hij zou wat sneller mogen zijn en hij is wat sabelbenig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen