Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers in Harderwijk?

 
Profiel   

Sure_lee schreef
Wat leuk Goof! Wij zochten eerder ook breder ook bijvoorbeeld Arnhem. Maar na alle dorpjes wel gezien te hebben zijn we echt verliefd geworden op Harderwijk.
Ook al zoveel praatjes gemaakt met leuke mensen onderweg. Iedereen is even vriendelijk en enthousiast.
Dus wie weet tot over een poosje daar ! :D


Kan me helemaal voorstellen, ik voelde me er ook direct thuis. En je rijdt zo het bos in. Perfect.
Ik laat het je weten als ik ook die kant op kom (dat kan mij sowieso niet snel genoeg gaan, ik wil echt weg van waar ik nu woon).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 19:19 



 
Profiel   

Het bod wat we vandaag gedaan hebben is geaccepteerd *\o/*
Wel nog even onder voorbehoud van bouwkundige keuring.
1 februari is dan de oplevering. Super fijn want dan hoeven we niet 2 keer heel snel achter elkaar te verhuizen.

Je bent altijd welkom om sfeer te komen proeven Goof! Waar woon je nu trouwens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 20:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Tof, ik woon nu in de buurt van Rotterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 20:42 



 
Profiel   

Welke woning is het uiteindelijk geworden? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:37 



 
Profiel   

Ah ja Goof die omgeving is totaal anders dan rond Harderwijk.

@ courses ik heb je een pb gestuurd met het huis. Ik zet het pas openbaar als het allemaal rond is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 22:02 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*
Ben benieuwd welk huis het is geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:00 



 
Profiel   

Dank je wel! Ik heb je een pb gestuurd met het huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:14 



 
Profiel   

Wat leuk Sure_lee, gefeliciteerd!

Ik lees al even stil mee met het topic. Wil al jaren heel graag de kant van Harderwijk uit verhuizen, maar is bijna niet te doen. Sociale woningbouw is niet tussen te komen (wel ingeschreven) en een hypotheek krijg ik nu niet. Daarnaast moet je natuurlijk ook maar net je werk meeverhuizen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:27 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Dank je wel! Ik heb je een pb gestuurd met het huis.


Gefeliciteerd met dat het bod dan is geaccepteerd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:28 



 
Profiel   

Bedankt!
Wat jammer dat het bijna niet te doen is Bambelien. Ik heb geen idee hoe sociale huur werkt. Maar sta je dan op een wachtlijst ofzo?

Ik heb zelf het geluk dat ik veel vanuit huis werk en ik werk voor een detacheringbureau dus mijn werklocatie verandert nogal eens. Harderwijk is lekker centraal wat dat betreft.
Mijn vriend heeft een zaak in Amsterdam. Hij gaat er qua reistijd wel op achteruit maar hij kan wel zijn werktijden aanpassen zodat hij op gunstige tijden kan werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:33 



 
Profiel   

Dat is qua werk dan inderdaad iets handiger combineren. Ik ben verpleegkundige en ben echt wel gebonden aan de vacatures die openstaan. Dus ga je dan eerst verhuizen of eerst solliciteren…
Sociale huur gaat vaak eerst op wat bij je past qua huishouden, inkomen, etc. Daarna mag je reageren, alleen degene die het langst ingeschreven staat is vaak als eerst aan de beurt… particulier is met mijn salaris zowat niet te betalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:56 



 
Profiel   

Ik denk dat de volgorde niet zo uitmaakt. Ik zou doen wat het eerste op je pad komt. De rest komt vanzelf wel. Als je ergens woont hoor je misschien sneller van een baan die vrijkomt en op je werk weet misschien wel iemand iets te huur wat wel betaalbaar is.
Als het echt is wat je wil. Dan er lekker voor gaan.
Het leven is te kort om af te wachten vind ik. Alles wat je nu kunt doen... nu doen! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:18 



 
Profiel   

Leuk hoor Harderwijk. Heb 13 jaar in Stadsweiden gewoond, pal aan het water. Zo gezellig. Onze beide kinderen zijn er geboren en oudste dochter woont nu weer in Harderwijk, Zeebuurt. We komen er best vaak. Nu alweer 30 jaar in Putten, in de buurt dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:23 



 
Profiel   

Klopt hoor, Sure_lee, ik moet alleen wel ergens de huur van betalen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:53 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Klopt hoor, Sure_lee, ik moet alleen wel ergens de huur van betalen!

Er is als verpleegkundige in ieder geval genoeg werk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:56 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Klopt hoor, Sure_lee, ik moet alleen wel ergens de huur van betalen!

Snap ik maar de kans is dan aanwezig dat je huis en je werk even niet bij elkaar in de buurt zijn als je 1 van de 2 gevonden hebt. Is dat voor jou te doen dan zou ik kijken wat het eerst op je pad komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:08 



 
Profiel   

Dat is zeker waar! Ik blijf toch in de omgeving rondkijken of er misschien iets betaalbaars op mijn pad komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:13 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Het bod wat we vandaag gedaan hebben is geaccepteerd *\o/*
Wel nog even onder voorbehoud van bouwkundige keuring.
1 februari is dan de oplevering. Super fijn want dan hoeven we niet 2 keer heel snel achter elkaar te verhuizen.

Je bent altijd welkom om sfeer te komen proeven Goof! Waar woon je nu trouwens?


Superleuk, gefeliciteerd! Ik ben ook wel benieuwd welk huis het uiteindelijk is geworden! :-)


Bambelien schreef
Wat leuk Sure_lee, gefeliciteerd!

Ik lees al even stil mee met het topic. Wil al jaren heel graag de kant van Harderwijk uit verhuizen, maar is bijna niet te doen. Sociale woningbouw is niet tussen te komen (wel ingeschreven) en een hypotheek krijg ik nu niet. Daarnaast moet je natuurlijk ook maar net je werk meeverhuizen..


Eerder was het zo dat degene die het langste ingeschreven stond ook het eerste aan de beurt was om een huis te bezichtigen, maar een tijdje terug hebben ze het veranderd. Je zou eens moeten lezen op de website van Huren Noord-West Veluwe, Uwoon of Omnia wonen hoe het nu werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 17:38 



 
Profiel   

Esss, dank voor de tip!
Ik sta ingeschreven bij huren noord Veluwe. Is volgens mij overkoepelend. Tot nu toe staat er niets tussen dat aan mijn profiel voldoet blijkbaar, maar zo wel dan check ik meteen of het op volgorde gaat. Goed dat je het zegt!

Mochten er mensen zijn die tips hebben om aan een particuliere huurwoning te komen, dan zijn die ook welkom. Mag ook in de omgeving van Harderwijk zijn, ik zit (nog) niet vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 17:45 



 
Profiel   

Wat voor woning zoek je?
Wij gaan op 1 maart 2022 weer uit het huurappartement. Misschien krijg ik je ertussen ipv op de wachtlijst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 18:03 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Esss, dank voor de tip!
Ik sta ingeschreven bij huren noord Veluwe. Is volgens mij overkoepelend. Tot nu toe staat er niets tussen dat aan mijn profiel voldoet blijkbaar, maar zo wel dan check ik meteen of het op volgorde gaat. Goed dat je het zegt!

Mochten er mensen zijn die tips hebben om aan een particuliere huurwoning te komen, dan zijn die ook welkom. Mag ook in de omgeving van Harderwijk zijn, ik zit (nog) niet vast.


Klopt, Huren Noord-Veluwe is overkoepelend dus als je daar ingeschreven staat dan zit je goed. Ik kan me iets herinneren van een collega die me een tijd geleden vertelde dat het systeem van bezichtigen op de schop was gegooid maar ik weet de details niet meer. Staat vast wel ergens op de website!

Mocht ik een particuliere huurwoning voorbij zien komen dan laat ik het je weten. Ik zie nog wel eens wat op Facebook voorbij komen. Wil je me anders je grens qua huurprijs in een PB sturen en waar je ongeveer naar op zoek bent (appartement, eengezinswoning, etc.)? Dan weet ik wat interessant is voor je en wat niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 18:29 



 
Profiel   

Hartstikke bedankt beide! Ik stuur jullie een pb! Heel blij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 18:37 



 
Profiel   

Je kunt ook een makelaar benaderen of zij iets weten voor tijdelijke, particuliere huur.
Sommige te koop staande woningen zijn ook beschikbaar voor huur met de clausule dat je eruit moet zijn voordat de woning opgeleverd wordt aan de koper.
Huurmakelaars kun je ook voor kijken, das dan particuliere huur maar dan zit je niet met verkoop en eruit moeten zegmaar. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 18:42 



 
Profiel   

Bambelien schreef
Esss, dank voor de tip!
Ik sta ingeschreven bij huren noord Veluwe. Is volgens mij overkoepelend. Tot nu toe staat er niets tussen dat aan mijn profiel voldoet blijkbaar, maar zo wel dan check ik meteen of het op volgorde gaat. Goed dat je het zegt!

Mochten er mensen zijn die tips hebben om aan een particuliere huurwoning te komen, dan zijn die ook welkom. Mag ook in de omgeving van Harderwijk zijn, ik zit (nog) niet vast.


Wel eens gedacht aan wonen op een camping?
De Konijnenberg bijvoorbeeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 19:21 



 
Profiel   

Permanente bewoning op een camping mag niet en zijn ze ook zeer streng op in Harderwijk en Ermelo.
Ik zou het er iig niet op wagen, je zult niet de eerste zijn die met dikke schulden (boetes) op straat komt te staan. :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 20:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen