Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

gezelligheid omgeving Zwolle

 
Profiel   

Hoi hoi,

Sinds kort bevindt ik mij in de omgeving van Zwolle :o. Ik merk dat ik door het verhuizen tijdens corona, weinig
mensen heb ontmoet in deze omgeving buiten mijn opleiding. Het leek me daarom leuk om te kijken of er bokkers zijn in deze omgeving die openstaan voor een meeting?

Ik dacht aan een spelletjesavond of een groepswandeling, maar ik fotografeer ook veel dus dat is misschien ook iets leuks om wat mee te gaan doen!

Anyway, ik ben benieuwd of hier animo voor is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:43 



 
Profiel   

Hoi Blackbirb, ik woon ook in Zwolle. Mijn paardje staat ook in Zwolle. Lijkt mij gezellig:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 13:18 



 
Profiel   

Hoi hoi! Ik woon vlakbij Zwolle! Lijkt me wel gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 13:57 



 
Profiel   

Yup! Ook ik woon in het mooie Zwolle! Welkom in de regio! Voor een gezellige avond ben ik altijd wel te porren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 18:15 



 
Profiel   

Wat leuk om te horen van jullie! Zal ik binnenkort een datumprikker in het topic gooien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 11:11 



 
Profiel   

Ik woon ietsjes verder weg, in Havelte, maar lijkt mij ook leuk! Ik had zelf een topic gemaakt voor bokkers rondom Meppel maar daar blijft het helaas stil…

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 11:23 



 
Profiel   

Datumprikker is altijd goed. Kleine kanttekening van mijn kant is wel dat ik helaas problemen heb met mijn blaas, als ik moet plassen,moet ik ook echt. Kan lastig zijn tijdens een wandeling bijvoorbeeld. En even een uitstapje buiten Zwolle is om die reden ook lastig voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 14:27 



 
Profiel   

Ik volg ook even mee ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen vanuit de randstad naar raalte dus lijkt me wel goed wat mensen te leren kennen tegen die tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 14:45 



 
Profiel   

Blackbirb schreef
Wat leuk om te horen van jullie! Zal ik binnenkort een datumprikker in het topic gooien?

Jaa goed idee gezellig ! Groepswhatsapp of iets is wat mij betreft ook altijd welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 17:38 



 
Profiel   

JPitty schreef
Datumprikker is altijd goed. Kleine kanttekening van mijn kant is wel dat ik helaas problemen heb met mijn blaas, als ik moet plassen,moet ik ook echt. Kan lastig zijn tijdens een wandeling bijvoorbeeld. En even een uitstapje buiten Zwolle is om die reden ook lastig voor mij.

Daar moet wat voor te bedenken zijn toch! In Zwolle zijn ook genoeg dingen te bedenken met een wc ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 17:40 



 
Profiel   

Dat klopt! Maar ik dacht: geef het wel even tijdig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 17:42 



 
Profiel   

Hoi lijkt mij ook leuk!
Ik woon ook nog niet zo lang in omgeving Zwolle

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 17:54 



 
Profiel   

Ah ik vind het heel leuk om te horen van jullie! Is het een idee dat jullie je nummer even pb'en? Dan maak ik een groepsapp aan :P

@JPitty Goed om te weten, houden we er rekening mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 13:43 



 
Profiel   

App is goed, nummer komt eraan. Wel is het zo dat ik niet altijd meteen reageer. In tegenstelling tot vele mensen tegenwoordig, zit ik nog niet aan dat ding vastgeplakt zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:34 



 
Profiel   

JPitty schreef
App is goed, nummer komt eraan. Wel is het zo dat ik niet altijd meteen reageer. In tegenstelling tot vele mensen tegenwoordig, zit ik nog niet aan dat ding vastgeplakt zeg maar.



Klinkt als een hele gezonde houding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:31 



 
Profiel   

Zekers wel! In het verkeer, tijdens mijn werk, als ik even in de gemeenschappelijke ruimte hier ben, ik kan rustig die telefoon uren laten liggen zonder er naar te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:37 



 
Profiel   

Ik woon ook in de omgeving van Zwolle. Lijkt mij leuk om een keer af te spreken

Zal mijn nummer sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 15:29 



 
Profiel   

Even een schopje omhoog hier nu er weer meer mag en kan.
Is er nog een groepsapp en/of ideeën om eens iets af te spreken? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen