Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers in Harderwijk?

 
Profiel   

Ik heb inderdaad begrepen dat ze daar streng op handhaven. Denk ook aan bijvoorbeeld gemeente Putten, is best veel gezeur over geweest.

lor1_1984 daar ga ik morgen eens naar op zoek!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 00:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sure_lee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 08:17 



 
Profiel   

Dank je!

Gisteren heb ik mijn keuken helemaal leeggehaald en weggegooid wat niet meer bruikbaar was. Alles wat we niet meer gebruiken op fb gezet om gratis af te halen. Was echt een hele berg met spullen. Die zijn net allemaal opgehaald. Heerlijk dat opruimen. Nog een aantal kasten, schuur en zolder te gaan. Maar dan hebben we hoop ik alleen nog dingen over de we ook echt gebruiken en in 77m2 passen haha.

Vind het echt super leuk om alles weg te geven. De vrouw die het nu kwam ophalen die verdeelde het weer over minima gezinnen en blijf van mijn lijf huizen enzo. Voelt zo dankbaar.
Veel beter dan lopen leuren voor een paar tientjes op marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 13:58 



 
Profiel   

Oehhhh ik kan ook zo blij worden van opruimen! Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 14:07 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen?
Hier een klein beetje een domper. Er kwamen best wat belangrijke punten uit de bouwkundige keuring. De verkoopster wil dit helaas niet oplossen. Ze wil wel een paar honderd euro van de kopprijs afhalen.
Dus wij zijn nog aan het dubben wat we hiermee willen. Is het voor ons echt een dealbreaker..... lastig!

Wel ook iets leuks vandaag....
Mijn nieuwe leaseauto is gebracht! Na werk maar even mijn eerste ritje naar de paarden doen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 14:21 



 
Profiel   

Pff lastig. Weet je, je weet nooit wat er nog voor onderliggende problemen zijn als je eenmaal zelf aan de slag gaat.
Ik geloof niet dat ik dat risico zou willen nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:06 



 
Profiel   

True... we hebben het er nog niet over kunnen hebben want ik sta nu al voor de 2e keer stil met mijn nieuwe auto. Wacht nu op een bergingsbedrijf...
DIT IS ECHT ZOOOOO MIJN DAG....NOT

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 21:27 



 
Profiel   

Wij zijn afgelopen weekend bij de Heerlijkheid in Ermelo geweest en hebben 2 dagen gefietst in en om Harderwijk.....ik snap wel dat je daar wilt wonen! Hopelijk komen jullie eruit met het pand en zo nee dan is dit niet jullie woning en komt er ongetwijfeld nog iets mooiers op jullie pad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 21:47 



 
Profiel   

Neeeee serieus Sure_leeā€¦ wat een waardeloze dag. Je kan ook teveel pech hebben. Is het met je auto wel opgelost?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 00:03 



 
Profiel   

Wat een pech. Auto komt vast wel goed, maar huis is echt balen. Het is momenteel gewoon een rottijd om een huis te kopen. Veel kopers laten het voorbehoud van verkrijgen hypotheek of bouwkundige keuring maar vallen om een huis te kunnen verkrijgen. Slechte zaak en echt prut voor jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:18 



 
Profiel   

he wat balen van de keuring. Lastig hoor.
Ik zou me geloof ik afvragen of ik het huis de prijs van de aankoopsom + herstelkosten waard vind.
Zo ja, dan zou ik doorgaan. Zo niet, dan niet.

Mooie auto! (maar dan moet ie wel rijden....) dat verwacht je toch ook niet van een splinternieuwe auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:45 



 
Profiel   

Ze zijn gelukkig wat toeschietelijker geworden.
Dus wij hebben net het koopcontract getekend!
[ img ]

Video van het huis: https://youtu.be/vid_1E52Na4

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd en officieel welkom in Harderwijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 11:40 



 
Profiel   

Wat fijn, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 14:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 14:49 



 
Profiel   

Ziet er goed uit, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 16:34 



 
Profiel   

Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd en welkom op de Veluwe

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 16:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Mooi plekje op de boulevard om dat te vieren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 22:01 



 
Profiel   

Meelezers meld zich, gefeliciteerd!

Prachtig huis is dat, had het ook gezien :-) mag ik vragen tov vraagprijs waarvoor jullie het hebben gekocht (via pb)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 22:13 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!

We hebben het 46.000 euro boven de vraagprijs gekocht. Net geen 16% boven de vraagprijs. Na eerdere biedingen in Harderwijk hadden we wel door dat we tussen de 10 en 20% moesten overbieden. Soms heb je het dan nog steeds niet omdat mensen echt super veel over bieden. In dit geval hadden we geluk.

Ons huis in Huizen is 77.000 boven de vraagprijs verkocht. Dat was zo'n 12% boven de vraagprijs. Maar was ook wel een hele ander prijsklasse dan het huis wat we nu gekocht hebben.
Rare tijden zijn het.
Maar wij zijn heel blij want ons doel was een leuk huisje kopen van de overwaarde uit ons huis en eerdere huizen en dat is gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 09:51 



 
Profiel   

Hey, dankjewel voor je antwoord. Helder!

Was helaas al de trend die ik ook dacht te horen. Maar fijn om ook even van een koper feedback te krijgen ipv via via en vermoedens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 16:31 



 
Profiel   

Ben je zelf ook actief op zoek naar een huis in Harderwijk Bienotje?

Het begint nu aardig in de buurt te komen en het verhuizen. Ik kijk er echt naar uit om in Harderwijk te zitten. Naar de verhuizing an zich een stuk minder. Voor mijn gevoel moet ik nog zoveel doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 08:10 



 
Profiel   

Ik woon al in de regio, maar moet nu door omstandigheden op zoek naar een nieuwe woonplek en dat is niet zo heel makkelijk momenteel helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 11:27 



 
Profiel   

Ik zag laatst aan de Verkeersweg, in het appartementengebouw op de plek vd California fabriek, een appartement te huur staan. Maar dat is vrije sector denk ik? en dat is misschien te veel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 11:30 



 
Profiel   

Oh balen. En je zoekt koop of huur?

Ik ben nu wel echt aan het aftellen. Nog 3 daagjes werken volgende week en dan krijgen we de 30e de sleutel van het appartement. Op de 31e verhuizen alle spullen over en de 1e is de overdracht van ons huis en dan kan het genieten en nieuwe mensen leren kennen in Harderwijk gaan beginnen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 11:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen