Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 7 [ 171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dierentuin liefhebbers

 
Profiel   

[ img ]
Iemand zin om in augustus mee te gaan, dan is er ook een roofvogelsshow, dubbel gaaf om te fotograferen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:12 



 
Profiel   

Wat kost dat? Roofvogels wil ik graag nog eens shooten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:16 



 
Profiel   

Tja de entree is maar 8 euro en er staat nergens extra betalen ivm de show….
Diegene die de show geeft, heeft ook eigen fotodagen, deze zijn 90 euro van 10 tot 16

Dit is de valkenier die komt
https://www.devalkenhof.nl/index.php/nl/#agenda

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:20 



 
Profiel   

Ik mis avifauna nog op het lijstje! Ook veel te zien en de vluchtshows zijn spectaculair <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:39 



 
Profiel   

Avifauna ook een goeie, ik zal morgenvroeg eens een lijstje maken, kunnen we gaan plannen en strepen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:40 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Tja de entree is maar 8 euro en er staat nergens extra betalen ivm de show….
Diegene die de show geeft, heeft ook eigen fotodagen, deze zijn 90 euro van 10 tot 16

Dit is de valkenier die komt
https://www.devalkenhof.nl/index.php/nl/#agenda


Hij was er toevallig die dag ook dat wij gingen. Wij hebben niets extra's betaald toen. Er ging alleen één roofvogel even op avontuur. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:55 



 
Profiel   

Cynn schreef
Bo_San schreef
Tja de entree is maar 8 euro en er staat nergens extra betalen ivm de show….
Diegene die de show geeft, heeft ook eigen fotodagen, deze zijn 90 euro van 10 tot 16

Dit is de valkenier die komt
https://www.devalkenhof.nl/index.php/nl/#agenda


Hij was er toevallig die dag ook dat wij gingen. Wij hebben niets extra's betaald toen. Er ging alleen één roofvogel even op avontuur. _O-


Hoe was het daar? Het is echt vlakbij voor ons, klein half uurtje en het park spreekt me erg aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 18:57 



 
Profiel   

Ik heb deze voor de corona nog gemaakt in NL, (2019 blijdorp) als jullie ooit eens in Zweden zijn, wij hebben hier ook mooie parken! :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:15 



 
Profiel   

Mooie foto’s <3

Ik kom graag daarvoor naar Zweden hoor _O-
Denk dat Zweden helemaal mooi is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:23 



 
Profiel   

ja Zweden is prachtig <3 wat ik zelf zo leuk vind aan 1 van de parken dat veel bij elkaar loopt zoals de Savanne bij Borås Djurpark

deze is even van google gepakt want heb mijn fotos zelf niet meer :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:28 



 
Profiel   

Ik heb een abonnement op dierenpark Amersfoort en maak er eigenlijk te weinig gebruik van, maar toevallig ga ik zaterdag weer.

Pairi daiza Ziet er prachtig uit zeg! Helaas voor mij bijna 3 uur rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:35 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Dit park zou ik ook eens graag bezoeken https://www.anholter-schweiz.de/nl/home-nl/

Waar zou iedereen voor een (eerste) dierentuin meeting willen afspreken?

(Ik zit eraan te denken om morgen nog een paar uurtjes naar een dierentuin te gaan _O- )


Denk dat ik daar ook wel keer ben geweest toen ik bij vrienden in Achterhoek was. Redelijk te doen daar de grens over toch?

Voor BM zou ik centrale dierentuin wel prima vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:07 



 
Profiel   

Marjo schreef
Wat kost dat? Roofvogels wil ik graag nog eens shooten


Eerst mijn teletoeterrrr. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:09 



 
Profiel   

KarmaChansy schreef
Ik heb deze voor de corona nog gemaakt in NL, (2019 blijdorp) als jullie ooit eens in Zweden zijn, wij hebben hier ook mooie parken! :D


[ [url=m/5Vx7qM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IIkvEu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bz0Mdl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v2jy3f.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Waar zit je in Zweden? Vriendin van mij is geëmigreerd naar Lapland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:10 



 
Profiel   

Roofvogelshow heb je ook in de beekse bergen..alhoewel ik niet weet of je dan ook foto's mag maken...

Ik woon niet zo ver van pairi daiza...dat wordt zeker ritje België..ziet er echt goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:22 



 
Profiel   

Ja hoor, je mag foto's maken. Je mag alleen niet opstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:47 



 
Profiel   

Ik hou van dierentuinen! Niet van allemaal, however.. Ik ben geboren en getogen in Antwerpen, en de Antwerpse Zoo ken ik dus vrij goed. Het is ondertussen wel jaren geleden dat ik daar geweest ben, want.. het is zeker niet mijn favoriete dierentuin. Ik vind het gewoon heel erg onnatuurlijk, al die dieren in het midden van de stad, en dan nog zo op elkaar gepropt.

Ondertussen zijn daar wel dingen veranderd, maar qua oppervlakte kunnen ze niet echt uitbreiden. Ik vind de kooien te klein, en blijf al die uitlaatgassen rondom al die dieren heel onnatuurlijk vinden.

Pairi Daiza is mijn absolute favoriet. Lekker ruim, lekker natuurlijk. En zo mooi! Beekse Bergen en Pakawi (voorheen Olmense Zoo, daar heb ik een giraf geaaid! :D ) vind ik ook leuk.
Blijdorp is alweer wat jaren geleden, die vind ik leuker qua grootte dan Antwerpen. Maar de dierentuinen die meer in de natuur liggen vind ik sowieso leuker.

Beekse Bergen
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Let maar niet te veel op mijn hoofd hier - ik was heel blij die vogelshow te zien, maar was de dag ervoor nog genaaid in mijn mond, en had dus een nogal dikke kaak :+

Pakawi (toen nog Olmense Zoo)

[ img ]

[ img ]

Van Pairi Daiza heb ik de kwalitatievere foto's niet op mijn laptop staan :+
Enkel gsm-foto:

[ img ]

Ik weet niet goed waarom, maar ik heb iets met giraffen haha.

Edit ik geloof dat het niet helemaal onder "dierentuin" valt, maar het wildpark bij het domein van de grotten van Han zijn ook echt leuk!

Eigen foto:
[ img ]

En dan heb ik Google geplunderd:

[ img ]

[ img ]

Hebben wij ook gedaan, ook leuk om eens te zien als je daar toch bent:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 00:24 



 
Profiel   

Zijn jullie trouwens ook bekend met Almere Jungle? Is nog een stuk kleiner, maar de verblijven zijn zo ontzettend mooi en ze worden steeds groter en groter! Er zijn flinke plannen om uit te breiden. Ik kan die ook aanraden voor als je een beetje in de buurt woont of het wil samenvoegen met een dagje shoppen in Almere of iets anders in de omgeving. Als je de camera mee neemt en niet te snel erdoorheen vlieft dan vermaak je, je vast wel een uurtje of 2,5 - 3.

Bo_San schreef
Cynn schreef

Hij was er toevallig die dag ook dat wij gingen. Wij hebben niets extra's betaald toen. Er ging alleen één roofvogel even op avontuur. _O-


Hoe was het daar? Het is echt vlakbij voor ons, klein half uurtje en het park spreekt me erg aan.


Had ik toevallig op de vorige pagina al gepost :)


Cynn schreef
Daar ben ik een aantal jaar geleden geweest! Mooi park. Grote verblijven en ik moest echt zoeken om ze te zien :') Lekker om te wandelen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:25 



 
Profiel   

Weet iemand of de Duisburgse Zoo (Duitsland) een beetje met de tijd mee is gegaan, qua ruime verblijven ed?

En weet iemand hoe lang je bij Burgers Zoo (Arnhem) naar binnen mag in een tijdslot?

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:27 



 
Profiel   

Ik!

Ik ben vooral gek op Burgers Zoo, vind dat een onwijs prachtige dierentuin.

27e ga ik met een vriendin weer op autosafari en daarna het park in bij de Beekse Bergen.

Ook altijd gewapend met camera. Zal later eens wat foto's posten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:29 



 
Profiel   

Nikass schreef
Weet iemand of de Duisburgse Zoo (Duitsland) een beetje met de tijd mee is gegaan, qua ruime verblijven ed?

En weet iemand hoe lang je bij Burgers Zoo (Arnhem) naar binnen mag in een tijdslot?

Thanks!


Burgers zoo mag je blijven zolang je wilt, na binnenkomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:32 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Nikass schreef
Weet iemand of de Duisburgse Zoo (Duitsland) een beetje met de tijd mee is gegaan, qua ruime verblijven ed?

En weet iemand hoe lang je bij Burgers Zoo (Arnhem) naar binnen mag in een tijdslot?

Thanks!


Burgers zoo mag je blijven zolang je wilt, na binnenkomst.


Ah, okee, je reserveert dus alleen een tijdstip van binnenkomst begrijp ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 14:46 



 
Profiel   

Ja klopt en daarna staat het vrij om daar te blijven, het gaat erom dat er geen lange rijen ontstaan, maar ook dat het maximum aantal bezoekers niet wordt overschreden. Ze gaan er daarbij vanuit, verwacht ik, dat er een gemiddelde tijd is dat iemand in het park verblijft.

Ik blijf zelf vaak maar 2 uurtjes, maar ik heb een abbo dus kan heel regelmatig gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 14:51 



 
Profiel   

Dank!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 15:19 



 
Profiel   

Op drukke dagen moet je wel een tijdslot reserveren voor de ocean. Maar ook hierbij telt dat dit alleen voor het binnenkomen is daarna kan je zo lang in de ocean blijven rondlopen als je zelf wilt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 23:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 7 [ 171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen