Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101714
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 20:06

Harderwijk zou wel kunnen maar met de huidige benzineprijzen wil ik max 30 min rijden.
En ik kijk net hoelang Amore rijden is en dat is precies 30 min. _O-
Alleen kan ik toevallig 28 juli niet...bruiloftsfeest.

Sure_lee

Berichten: 10388
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 20:29

Dat is ook leuk! En 7 augustus dan?
Misschien wil Maureen nog wel een keer mee als het lekker is :+

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 20:29

Siamsmeesje schreef:
Helaas ben ik na de verhuizing niet veel meer uit eten geweest, en als (bijna chronisch) single heb ik er een hekel aan om alleen uit eten te gaan. Dus helaas, weinig tips van mijn kant uit.
Sure_lee schreef:
Ah wat jammer. Nou hopelijk komt er een voorstel van iemand waar je bij aan wilt sluiten. En als dat lang duurt dan verzin ik wel iets. Een keer wat meer richting het zuiden vind ik geen probleem.

Jammer zeker (single niet vrijwillig), maar ik vermaak me wel. Ik zal anders eens rondvragen hier, al denk ik dat voor de meesten Zeeuws-Vlaanderen te ver weg is, West-Brabant zou dan nog een optie zijn. En verder lees ik gewoon graag mee wat anderen leuk vinden.

En Eindhoven/Lutz aardig klinkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen trek heb om de Eindhovense binnenstad te verkennen >;) :')
Na mijn verhuizing vanuit de directe omgeving van Rotterdam, ben ik lichtelijk allergisch geworden voor de binnensteden van grote steden _O-
Net als Femke_Tweety liever iets ergens buitenaf. Epe klonk ook leuk, maar voor nu net iets te ver qua benzinekosten -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101714
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 20:29

Ja, dan kan ik wel. :))

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:34

Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.

Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben

LuffB

Berichten: 1301
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:50

Wie gaat er mee naar Jacks Grillhouse in Nieuwegein? (ik zag dat deze eerder in het topic werd genoemd en aangezien ik zelf geen leuke tentjes weet steel ik het idee)
1. LuffB

mvdende

Berichten: 5690
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 03:54

Siamsmeesje schreef:
Siamsmeesje schreef:
Helaas ben ik na de verhuizing niet veel meer uit eten geweest, en als (bijna chronisch) single heb ik er een hekel aan om alleen uit eten te gaan. Dus helaas, weinig tips van mijn kant uit.

Jammer zeker (single niet vrijwillig), maar ik vermaak me wel. Ik zal anders eens rondvragen hier, al denk ik dat voor de meesten Zeeuws-Vlaanderen te ver weg is, West-Brabant zou dan nog een optie zijn. En verder lees ik gewoon graag mee wat anderen leuk vinden.

En Eindhoven/Lutz aardig klinkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen trek heb om de Eindhovense binnenstad te verkennen >;) :')
Na mijn verhuizing vanuit de directe omgeving van Rotterdam, ben ik lichtelijk allergisch geworden voor de binnensteden van grote steden _O-
Net als Femke_Tweety liever iets ergens buitenaf. Epe klonk ook leuk, maar voor nu net iets te ver qua benzinekosten -O-


West Brabant kont mij goed uit. Ik woon in de omgeving van Bergen op Zoom. 30 minuten rijden vind ik alleen wel de max nu met de benzineprijs.

Hier happy single trouwens.

gaucho

Berichten: 9521
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:12

Amber_anne schreef:
Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.

Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben

Kaart ziet er goed uit, ik sluit graag aan :j

karrij
Berichten: 1048
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:25

Amber_anne schreef:
Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.

Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben



Zoete inval, meerdere kleine hapjes, errug lekker

Sure_lee

Berichten: 10388
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 07:13

gaucho schreef:
Amber_anne schreef:
Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.

Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben

Kaart ziet er goed uit, ik sluit graag aan :j

Ik ook!

Sure_lee

Berichten: 10388
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 07:15

Sure_lee schreef:
Lijstje voor Amore Harderwijk donderdag 28 juli 19.00 uur
Sure_Lee
Silly1972
Maureen95
Goof
Mer1980
Gaucho
Davinci2412
SnoopyDoggy


Citaat:
Lijstje voor Amore Harderwijk zondag 7 augustus 19.00 uur
Sure_lee
Ania
Janderegelaar
DearDarling
Bellatrix


Volgens mij klopt ie zo. Zo niet dan gewoon wijzigen!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:01

Sure_lee schreef:
Sure_lee schreef:
Lijstje voor Amore Harderwijk donderdag 28 juli 19.00 uur
Sure_Lee
Silly1972
Maureen95
Goof
Mer1980
Gaucho
SnoopyDoggy


Citaat:
Lijstje voor Amore Harderwijk zondag 7 augustus 19.00 uur
Sure_lee
Ania
Janderegelaar
DearDarling
Bellatrix
Davinci2412


Volgens mij klopt ie zo. Zo niet dan gewoon wijzigen!

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:17

LuffB schreef:
Wie gaat er mee naar Jacks Grillhouse in Nieuwegein? (ik zag dat deze eerder in het topic werd genoemd en aangezien ik zelf geen leuke tentjes weet steel ik het idee)
1. LuffB
2. Suzanne F.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:18

mvdende schreef:
Siamsmeesje schreef:
Jammer zeker (single niet vrijwillig), maar ik vermaak me wel. Ik zal anders eens rondvragen hier, al denk ik dat voor de meesten Zeeuws-Vlaanderen te ver weg is, West-Brabant zou dan nog een optie zijn. En verder lees ik gewoon graag mee wat anderen leuk vinden.

En Eindhoven/Lutz aardig klinkt, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik geen trek heb om de Eindhovense binnenstad te verkennen >;) :')
Na mijn verhuizing vanuit de directe omgeving van Rotterdam, ben ik lichtelijk allergisch geworden voor de binnensteden van grote steden _O-
Net als Femke_Tweety liever iets ergens buitenaf. Epe klonk ook leuk, maar voor nu net iets te ver qua benzinekosten -O-


West Brabant kont mij goed uit. Ik woon in de omgeving van Bergen op Zoom. 30 minuten rijden vind ik alleen wel de max nu met de benzineprijs.

Hier happy single trouwens.



Hier ook west Brabant :)F

evelienn28

Berichten: 601
Geregistreerd: 19-07-11
Woonplaats: emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:29

Amber_anne schreef:
Voor mensen die in Zwolle zouden willen eten ik heb net wat menu kaarten bekeken en de buik van Parijs leek mij wel iets. Die hebben vlees/vis maar ook meerdere vegetarische opties, vegan opties en glutenvrij.

Als jullie het wat vinden dat lijkt het me leuk om een datum te plannen. Ergens anders kan natuurlijk ook als jullie ideeën hebben


Dat ziet er wel lekker uit sluit me graag aan

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:30

N_B_N schreef:
Ineke2 schreef:
Het idee vind ik echt heel erg leuk, maar alles tot nu toe is wel vrij ver rijden voor mij tot nu toe.
Is er ook interesse voor de omgeving Spijkenisse / Rotterdam / Hellevoetsluis / Rockanje?
Misschien is tapas dan wel leuk, dan kan iedereen kiezen wat hij/zij lekker vind :D



Ik zou daar graag eens bij aansluiten!

Wij eten graag bij suki yaki in Hoogvliet eventueel? Verder weet ik er niet zoveel meer in de buurt

Dat klinkt op zich goed, al hou ik niet zo van sushi. Ik ben 1 van de weinige gezien het aantal sushi restaurants van de laatste jaren :')

Restaurant Limani in Hellevoetsluis is heel goed.
Dat is overigens geen all you can eat restaurant.

Faringo
Berichten: 8204
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:38

Jammer beide data voor Harderwijk komen voor mij niet uit. Donderdagavond is het voor mij net te ver voor rijden.

Ik wil afhankelijk van de datum misschien wel aansluiten bij Spijkenisse e.o. Qua eten ben ik makkelijk. Olijf in Spijkenisse kun je lekker tapas eten, Zorba is een goede Griek en Papagallo heeft heerlijke pizza's.

West-Brabant is ook nog aan te rijden voor mij.

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:50

N_B_N schreef:
Hier ook west Brabant :)F


Hier ook west-Brabant (Breda). Lijkt me leuk.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:25

Ineke2 schreef:
N_B_N schreef:

Ik zou daar graag eens bij aansluiten!

Wij eten graag bij suki yaki in Hoogvliet eventueel? Verder weet ik er niet zoveel meer in de buurt

Dat klinkt op zich goed, al hou ik niet zo van sushi. Ik ben 1 van de weinige gezien het aantal sushi restaurants van de laatste jaren :')

Restaurant Limani in Hellevoetsluis is heel goed.
Dat is overigens geen all you can eat restaurant.



Ik eet ook geen sushi, maar alle heerlijke vlees gerechten :Y) <3

Maar als iemand met een voorstel kan komen? Mensen uit west Brabant mogen ook met me mee rijden richting Rotterdam

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:28

Oo als ze daarvan genoeg hebben wil ik het wel uitproberen :)

Voorstel ehm 28 of 29 juli? Of 4 of 5 augustus?

Faringo
Berichten: 8204
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:43

Ik kan eventueel 28 juli, de andere 3 data niet i.v.m. vakantie.

En inderdaad, bij sushi heb je veel meer dan alleen maar sushi :D

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Het grote ga gezellig met bokkers uit eten topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:45

28 juli kan ik ook!

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:50

LuffB schreef:
Wie gaat er mee naar Jacks Grillhouse in Nieuwegein? (ik zag dat deze eerder in het topic werd genoemd en aangezien ik zelf geen leuke tentjes weet steel ik het idee)
1. LuffB
2. Suzanne F.
3. Memories


Hier meld ik me graag voor aan :D

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:53

O top, dan word het wat mij betreft 28 juli :D
Even afstemmen per pb wat betreft tijd en reserveren?
Mochten anderen nog willen aansluiten dan kan dat laten we zeggen nog tot 20 juli ivm reserveren.

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 13:45

LuffB schreef:
Wie gaat er mee naar Jacks Grillhouse in Nieuwegein? (ik zag dat deze eerder in het topic werd genoemd en aangezien ik zelf geen leuke tentjes weet steel ik het idee)
1. LuffB
2: SuzanneF
3. Memories
4. Mer1980