Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 8 [ 197 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Plaats een nieuw onderwerp

De actieve wandelaars gaan samen paardrijden!

 
Profiel   

We missen gaucho nog in het lijstje. Gaucho wil jij nog mee, of heb ik ergens overheen gelezen.

Wil ik doen maar ik weet nu al dat ik van iedereen de naam, gewicht, lengte, leeftijd, aantal jaar rijervaring en of je een paard of pony wil nodig heb. Kan alleen online reserveren waarschijnlijk en dan zijn dat dingen die je in moet vullen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 16:53 



 
Profiel   

Oh ja wat goed. Ik dacht dat we compleet waren sorry.
Van mij geen geheim haha
Shirley, 1,58, 39, 65 kg, 30+ ervaring en graag een pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 17:02 



 
Profiel   

Mijn naam is je bekend :+
1.64/ 54kg
43/ 30+ jaar ervaring

Pony of paard maakt niet uit, liefst 1 met vlakke gangen, maar daar kan ik zelf wel achteraan bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 17:29 



 
Profiel   

1.63m-55kg
27 jaar-17 jaar ervaring
Pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 17:33 



 
Profiel   

Wat een minis zijn wel allemaal _O-

1.69, ik hang meestal ergens tussen de 65kg en 70kg rond. 28 jaar. Startte toen ik 10 was.
Ik rijd nu niet meer actief de laatste jaren, maar wel diverse jaren fanatiek 4 a 5x per week gereden.
Paard of pony maakt me niet zo uit.

Zin in! Kunnen die chaps die ik voor de vorige keer had gekocht (leek me sowieso wel weer handig om te hebben naast dressuurlaarzen) een keer de kast uitkomen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 20:21 



 
Profiel   

Klinkt leuk!
Ik ben alleen benieuwd hoeveel ervaring je moet hebben voor je mee mag rijden aan een buitenrit met stap-draf-galop.?
Is er een vereiste?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 20:59 



 
Profiel   

Faringo schreef
We missen gaucho nog in het lijstje. Gaucho wil jij nog mee, of heb ik ergens overheen gelezen.

Wil ik doen maar ik weet nu al dat ik van iedereen de naam, gewicht, lengte, leeftijd, aantal jaar rijervaring en of je een paard of pony wil nodig heb. Kan alleen online reserveren waarschijnlijk en dan zijn dat dingen die je in moet vullen.


Ik haak denk ik af, heel gezellig maar ik kan ook lekker met Chic naar het bos dus dan maak ik liever tijd voor andere dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 09:01 



 
Profiel   

Je kunt Chic meenemen :) je mag met eigen paard met een groep van hun meerijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 09:08 



 
Profiel   

Dat is misschien nog best een idee. Ik ga eens even met baasje van Chic overleggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 09:24 



 
Profiel   

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 09:26 



 
Profiel   

Het is hier erg stil, gaat dit nog wel door? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:34 



 
Profiel   

Ik moet het nog regelen. Niet aan toegekomen nog. Hoop ergens vandaag of morgen in m'n lunchpauze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 08:46 



 
Profiel   

Faringo schreef
Ik moet het nog regelen. Niet aan toegekomen nog. Hoop ergens vandaag of morgen in m'n lunchpauze.


No worries, was alleen even ter check omdat ik een vraag kreeg of ik die datum kon :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 09:26 



 
Profiel   

Hi meiden, minder leuk nieuws....ik ga/moet (maar wil niet) afhaken. Net terug van de fysio en advies is om te beginnen met 6 weken niet te intensief bewegen met m'n arm. Daar zit al een tijd een tennisarm, maar dat verbeterd niets helaas. Dus advies is wel gewoon dagelijkse dingetjes (wat kan), maar tillen en intensief trainen vermijden (deed ik al want kan ik niet eens). Normaal zou ik denken ach paardrijden kan wel, maar met het oog op mijn vakantie wil het advies wel even opvolgen. Het schiet allemaal dus niet echt op bij mij. Probeer de moed er in te houden, maar is best lastig. Als het ene beter gaat komt het volgende.

Ik had in dit geval nog niets geboekt omdat ik de afspraak vandaag even wilde afwachten. Ik weet niet of jullie wel willen gaan, maar dan wil ik toch vragen of iemand anders de reservering kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 11:33 



 
Profiel   

Sterkte Faringo :(:) niet leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 19:11 



 
Profiel   

Ik haak ook af ivm mijn nek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:47 



 
Profiel   

Snap ik Goof en Faringo!

Voor het restant: wordt dan denk ik een erg klein groepje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 06:38 



 
Profiel   

Jammer dat jullie niet mee kunnen, maar wel heel begrijpelijk. Mij maakt het niet uit wat we ermee doen, gaan rijden is leuk, maar het is ook leuk als we met zo'n groot mogelijke groep gaan. Misschien dus beter uitstellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 11:28 



 
Profiel   

13 februari heb ik een belangrijk gesprek. Daar hoor ik het verdere traject. Er is een kans dat ik mee kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:32 



 
Profiel   

Dat zou echt gaaf zijn befunny! Maar omdat ik dit nog niet in mijn agenda had staan heb ik per ongeluk een paar weken geleden een dubbele afspraak gemaakt. Niks voor mij maar helaas. Ik wil die afspraak wel graag door laten gaan.
Maar als de rest wel heel graag wil gaan dan ga ik toch die afspraak proberen te verzetten. Want dit liep al eerst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 08:22 



 
Profiel   

Het kan toch uitgesteld zodat Faringo ook mee kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 12:09 



 
Profiel   

Ik weet sowieso niet of ik het agenda technisch nog ga redden voor m'n vakantie. Best wat afspraken staan en ik heb ook geen idee hoe die arm zich ontwikkeld. Dus als jullie willen gaan is dat echt geen probleem.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 15:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 8 [ 197 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen