Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers omgeving Spijkenisse

 
Profiel   

Zonnebloem92 schreef
Leuk! Waar Ben je geweest?

De Amsterdamse waterleiding duinen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 14:02 



 
Profiel   

Ziet er mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 14:37 



 
Profiel   

Altijd mooi wandelen daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-22 14:53 



 
Profiel   

Heb een heerlijke paarden middag gehad met yinthee. Zo even de foto’s op de pc zetten en bekijken. Ook heel lief een paar rondjes mogen stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 18:17 



 
Profiel   

Was gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 19:43 



 
Profiel   

Oo wat leuk zeg, klinkt super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-22 20:00 



 
Profiel   

Mag ik dit topic even een schopje geven? :o

Ik ben in december 2021 in Spijkenisse komen wonen en ken hier nog maar weinig mensen. Zou leuk zijn om ook hier in de omgeving wat leuke contacten te hebben *\o/*

Ik ben een vrouw van 28 jaar. Heb tot 2020 paard gereden maar toen helaas veel te vroeg mijn eigen paard moeten laten inslapen. ;( Daarna nog kort geprobeerd om een paard te verzorgen, maar de klik ontbrak compleet en sindsdien het plezier in rijden verloren. Vind het wel nog steeds leuk om zo af en toe rond paarden te zijn, en ga dan ook regelmatig nog bij paardenvriendinnen langs, alleen zij wonen allemaal wat verder weg nu ik verhuisd ben.

Hier mensen die zin hebben om een keer af te spreken? Wandelen, paarden, eten, etc. alles is goed! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:33 



 
Profiel   

Welkom hier! Topic ligt idd al een tijdje stil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:45 



 
Profiel   

Welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 14:58 



 
Profiel   

Welkom, hopen op een beetje mooier weer dan is het meteen een stuk leuker om te wandelen en buiten met de paarden bezig te zijn / mee te gaan :)

Meteen een extra vraag… Ik heb vandaag een halster op gehaald in Spijkenisse, maar hij past niet. Is echt veel te klein. Was verkocht als maat cob en het is maat pony.
Nu wil de verkoopster hem niet terug nemen.

De verkoopster zegt ik ben geen winkel, wat natuurlijk waar is, maar goed ik wil het gewoon netjes terug brengen en mijn geld terug. Woont er hier iemand in de Maaswijk die mee wil gaan, desnoods met haar afspreken om een ander item dat ze koop heeft zogenaamd op te halen, zodat we niet voor een dichte deur blijven staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:42 



 
Profiel   

Ik woon naast maaswijk in waterland alleen komende week heb ik het best druk, maar mocht je niemand vinden kan ik je misschien helpen die week erna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 23:35 



 
Profiel   

Roosje01 schreef
Ik woon naast maaswijk in waterland alleen komende week heb ik het best druk, maar mocht je niemand vinden kan ik je misschien helpen die week erna.

Is goed. Ik probeer hem deze week dan maar zelf door te verkopen… Als dat eventueel gelukt is ondertussen laat ik dat natuurlijk weten :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen