Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers in Harderwijk?

 
Profiel   

Welkom in het topic. Heb je eigen paard/pony? Ik woon grens gemeente Harderwijk/ Ermelo.

Ik organiseer soms (bord)spelletje dag en dat is nu nog makkelijk nu ik de kantine op mijn werk daarvoor mag gebruiken. Ik moet nog even plannen wanneer de volgende is. Waarschijnlijk eind mei ergens. Meestal voor al mensen die ik ken, maar je bent welkom om aan te sluiten (wij kennen elkaar allemaal via mijn werk en 1 iemand ken buiten mijn werk om en die neemt soms ook vrienden mee)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:07 



 
Profiel   

Welkom!
Leuk, weer leven hier :D Ik sta altijd open om iets leuks te doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:31 



 
Profiel   

chamion schreef
Welkom in het topic. Heb je eigen paard/pony? Ik woon grens gemeente Harderwijk/ Ermelo.

Ik organiseer soms (bord)spelletje dag en dat is nu nog makkelijk nu ik de kantine op mijn werk daarvoor mag gebruiken. Ik moet nog even plannen wanneer de volgende is. Waarschijnlijk eind mei ergens. Meestal voor al mensen die ik ken, maar je bent welkom om aan te sluiten (wij kennen elkaar allemaal via mijn werk en 1 iemand ken buiten mijn werk om en die neemt soms ook vrienden mee)


Helaas, geen eigen paard. Ik reed altijd een paard voor iemand in Zuidwolde, maar dat gaat dus helaas niet meer.

Klinkt gezellig :D

Sure_lee schreef
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we ons ergens anders gaan settelen. Misschien ook wel nooit. We beginnen op de Dominicaanse republiek en daarna zien we wel.

Ah ja dan is Nunspeet wel een mooie uitvalsbasis!


Oh echt, nou in ieder geval dan een hele fijne reis gewenst :)

@WildDreams: Leuk :) Waar woon jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:17 



 
Profiel   

Ik heb weleens meegepraat in dit topic toch? :+ Ik lees in ieder geval trouw mee _O- Ik bedacht me net dat we misschien in de zomer wel een keer een chille relaxe kleine fotomeeting kunnen doen, dan pak ik mijn camera onder het stof vandaan en Wilddreams wil ook wel foto's schieten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 18:42 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Ik heb weleens meegepraat in dit topic toch? :+ Ik lees in ieder geval trouw mee _O- Ik bedacht me net dat we misschien in de zomer wel een keer een chille relaxe kleine fotomeeting kunnen doen, dan pak ik mijn camera onder het stof vandaan en Wilddreams wil ook wel foto's schieten :))


Mee op de menwagen naar boshuis 3. Als ik dit soort foto's op de mobiel kan maken, dan wil ik niet weten wat eruit kom met een goed toestel :+
[ img ]

[ img ]

@ Monchou, als je vitanime P wilt snuiven mag je wel mee op de menwagen. Zeker als het mooier weer wordt ben ik altijd op zoek naar mensen die mee willen als groom, gewoon in geval van nood. Niet dat er tot nu toe wat gebeurt is. Ik kan in galop meters lang achter mij kijken om te kijken hoe het gaat met buitenritten die ik moet voorrijden. Pony kent en de weg en weet dat ze in het midden moet blijven. En ho is ook echt ho



Zal ik anders eens een spelletjes dag organiseren voor iedereen hier? Eventueel met een buitenrit erbij?
Of met aansluitend een BBQ? Of alleen een BBQ? Nu ik de kantine mag lenen heb ik lekker veel ruimte :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:14 



 
Profiel   

Een spelletjesdag ia niet zo mijn ding, maar een vitamine P is alweer even geleden en lijkt me wel weer eens leuk (zeg ik terwijl ik onder meeleessteen vandaan kom volgens mij ;-))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:00 



 
Profiel   

Ik meld me ook even hier.. Ik sta met mijn paard in Elspeet.. Mijn man en ik mennen voornamelijk. Mzo nu en dan loopt onze Sneakers nog onder het zadel, maar dat is nog maar zelden..

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:15 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Ik heb weleens meegepraat in dit topic toch? :+ Ik lees in ieder geval trouw mee _O- Ik bedacht me net dat we misschien in de zomer wel een keer een chille relaxe kleine fotomeeting kunnen doen, dan pak ik mijn camera onder het stof vandaan en Wilddreams wil ook wel foto's schieten :))


Leuk idee :D Genoeg mooie plekken in de omgeving


chamion schreef
Mee op de menwagen naar boshuis 3. Als ik dit soort foto's op de mobiel kan maken, dan wil ik niet weten wat eruit kom met een goed toestel :+
[ [url=m/GV6EOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TIECWe.jpg]Afbeelding[/url] ]

@ Monchou, als je vitanime P wilt snuiven mag je wel mee op de menwagen. Zeker als het mooier weer wordt ben ik altijd op zoek naar mensen die mee willen als groom, gewoon in geval van nood. Niet dat er tot nu toe wat gebeurt is. Ik kan in galop meters lang achter mij kijken om te kijken hoe het gaat met buitenritten die ik moet voorrijden. Pony kent en de weg en weet dat ze in het midden moet blijven. En ho is ook echt ho

Zal ik anders eens een spelletjes dag organiseren voor iedereen hier? Eventueel met een buitenrit erbij?
Of met aansluitend een BBQ? Of alleen een BBQ? Nu ik de kantine mag lenen heb ik lekker veel ruimte :+


Oh dat lijkt me wel heerlijk ja, mee op de menwagen, heb ik al erg lang niet gedaan, sowieso dat ik een paard heb aangeraakt is al een poosje geleden -O-

Spelletjesdag, buitenrit, BBQ, ik ben er wel voor in :) We gaan het goede seizoen in dus als anderen er ook zin in hebben.. ?


@nine1987: Leuk! En wat een leuke naam heeft je paard ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:58 



 
Profiel   

Gezien de weersvoorspelling de pony zaterdag vrijgegeven en vandaag het bos ingegaan. Goede beslissing. Helaas heeft mijn telefoon de foto's geler gemaakt dan het was. Het begint echt al flink groen te worden in het bos.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 20:23 



 
Profiel   

<3 Ziet er echt heerlijk ontspannen uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 21:08 



 
Profiel   

Dat ziet er heerlijk uit!

Ik moet ook nodig weer eens wat vitamine P gaan opsnuiven. Wil het rijden ook weer gaan oppakken, maar weet nog niet zo goed wat ik wil nadat de bijrijdpaarden een tijdje terug onverwacht ineens verkocht waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-23 21:22 



 
Profiel   

Als jullie voor vandaag nog een uitje zoeken:
Er is tot een uurtje of 17.00 de Paint Spring Show op Rijnstone Ranch. Ruim 140 starts, beginners tot internationaal niveau. In allerlei onderdelen:

https://www.facebook.com/DutchPaintHors ... 4301779068

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 10:50 



 
Profiel   

Oke, mijn groom voor vandaag heeft afgezegd, toevallig nog mensen die mee willen op de menwagen of willen aansluiten met hun eigen paard/pony/ezel :+

Ben de hele dag vrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 07:00 



 
Profiel   

Oh balen zeg.. Hier vandaag een dagje lekker niksen.. Hopelijk vind je iemand om aan te haken.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 10:28 



 
Profiel   

Ik ben uiteindelijk zonder groom gegaan. In die 4 jaar is het eigenlijk nog nooit echt mis gegaan. Dus telefoon bij de hand, op stal verteld welk rondje ik ging maken en genoten. Foto's komen dadelijk in een topic. Was heerlijk. Heb echt genoten dat ik toch het bos ben in gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 12:46 



 
Profiel   

Dapper.. Zou ik persoonlijk niet durven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-23 16:13 



 
Profiel   

Hi

Waarschijnlijk gaan binnenkort naar Harderwijk verhuizen. Dat betekent dat ik ook huisvesting voor mijn paardjes moet vinden.
Weten jullie goede pensionplekken in omgeving van Harderwijk?
Ik heb 2 paarden:
Een volbloed merrie van 9 jaar en een jaarlingmerrie. Ze zouden ergens samen naartoe, maar de jaarling zou evt ook ergens anders mogen (opfok)
Ik zou graag op een plek, waar je makkelijk de Veluwe op kan rijden.
In geval van een paddock paradise, wel een plek die geschikt is voor een paard dat snel schraal wordt.
Als jullie leuke stalling of opfok plekken weten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 17:15 



 
Profiel   

Mijn paarden staan op een prachtige plek. Direct aan het bos maar niet de Veluwe.
Het heet Nature horse paradise in Zeewolde. Ik heb zelf direct aan de Veluwe niet iets geschikts kunnen vinden toen ik het zocht. Mijn paarden staan hier nu bijna 4 jaar en ik ben erg tevreden. Er staan ook meerdere jonkies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 17:32 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Mijn paarden staan op een prachtige plek. Direct aan het bos maar niet de Veluwe.
Het heet Nature horse paradise in Zeewolde. Ik heb zelf direct aan de Veluwe niet iets geschikts kunnen vinden toen ik het zocht. Mijn paarden staan hier nu bijna 4 jaar en ik ben erg tevreden. Er staan ook meerdere jonkies.


Dankje, ik ga het in de overwegingen mee nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 19:09 



 
Profiel   

Chibi2 schreef
Hi

Waarschijnlijk gaan binnenkort naar Harderwijk verhuizen. Dat betekent dat ik ook huisvesting voor mijn paardjes moet vinden.
Weten jullie goede pensionplekken in omgeving van Harderwijk?
Ik heb 2 paarden:
Een volbloed merrie van 9 jaar en een jaarlingmerrie. Ze zouden ergens samen naartoe, maar de jaarling zou evt ook ergens anders mogen (opfok)
Ik zou graag op een plek, waar je makkelijk de Veluwe op kan rijden.
In geval van een paddock paradise, wel een plek die geschikt is voor een paard dat snel schraal wordt.
Als jullie leuke stalling of opfok plekken weten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt


Welk budget heb je per paard? Dat kan nog al verschil maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 09:06 



 
Profiel   

ynskek schreef
Chibi2 schreef
Hi

Waarschijnlijk gaan binnenkort naar Harderwijk verhuizen. Dat betekent dat ik ook huisvesting voor mijn paardjes moet vinden.
Weten jullie goede pensionplekken in omgeving van Harderwijk?
Ik heb 2 paarden:
Een volbloed merrie van 9 jaar en een jaarlingmerrie. Ze zouden ergens samen naartoe, maar de jaarling zou evt ook ergens anders mogen (opfok)
Ik zou graag op een plek, waar je makkelijk de Veluwe op kan rijden.
In geval van een paddock paradise, wel een plek die geschikt is voor een paard dat snel schraal wordt.
Als jullie leuke stalling of opfok plekken weten, hoor ik het graag.
Alvast bedankt


Welk budget heb je per paard? Dat kan nog al verschil maken


Voor de juiste plek wil ik best wat meer betalen bij voorkeur samen onder de 600/650,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 12:31 



 
Profiel   

Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben even een tijdje offline geweest. Zat wat slecht in mijn vel, omdat Rijnstone Ranch had beslist te stoppen met de manegelessen per 1 juli (of te wel, baan kwijt) er wat veel onduidelijk en hierdoor nogal kort lontje. En dan kan ik online flink uithalen. Dus mezelf even verboden om op bokt te komen.

Gelukkig heb ik een andere baan klaar staan en diverse opties nog open dus qua werk kan ik gelijk door op 1 juli. Ook wordt er steeds meer duidelijker dus begin beter in mijn vel te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 09:21 



 
Profiel   

Dat is ook schrikken als je dit soort nieuws krijgt!
Vooral als je het naar je zin hebt.
Fijn dat er wat opties zijn.
Hoop dat er weer een leuke baan op je pad komt.

Hier is alles rustig.
Heerlijk dit mooie weer <3
Zaterdag kinderfeestje van mijn dochter gehad.
Gisteren op het strand bij horst geweest en vandaag bij het circus in Nijkerk.
Morgen weer werken.
Woensdag is mijn vrije dag en dan wordt het lekker zonnig weer 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 19:19 



 
Profiel   

Het was vooral redelijk onverwachts. Tenminste op dat moment onverwachts. Achteraf waren er wel tekenen. Maar goed. Was gisteren inderdaad heerlijk weer. Was lekker werken en met mijn collega en haar hondjes zijn we daarna lekker naar het hondenstrand gegaan bij Nijkerk.

Ik heb zaterdag kinderfeestje van mijn bijrijder. Eerst picknicken op het terrein (pony komt ook) en daarna voltige. Moet vrijdag of zaterdag nog even het dorp in voor een cadeautje erbij. Ze krijgt al een nieuwe frontriem voor haar hoofdstel en een nepbling randje voor het zadel. Maar ik wil er toch nog iets bij doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 09:33 



 
Profiel   

Hallo allemaal

Mijn nichtje van 7 jaar uit Ermelo zoekt nog een leuke manege om te beginnen met rijden.
En mijn dochter (putten) wil na zwemles ook op paardrijden (al twijfel ik of het wat voor haar is :') )

Is ruitersportcentrum ermelo nog wat?
Stond deze niet slecht bekend of is dat wat uit verleden?

Sequoia is western?

In Putten heb je nog manege Bouwman of bouwkamp. Bestaat deze nog?

Zijn er nog andere tips?

Manege Jacobs is te ver voor mijn nichtje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-23 15:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 258 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen