Forums » Algemeen » [BM] Boktmeetings |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 12 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Bokt BBQ bij Bellatrix! |
---|
Lalidan | |
Siggislief schreef Volgende meeting zou toch iets met onkruid wieden zijn? Kijk je uit wat je zegt? Ik heb ook mijn bed weer gevonden, erg gezellig en erg leuk om eindelijk je huisje te zien Bella! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 07-08-24 00:10 |
gomir | |
Superleuke avond gehad!
Het was onwijs gezellig en leuk om weer wat mensen te ontmoeten. Musiqolog spreekt meer Fries dan ik, hoe cool is dat (al kan dat best snel, want ik bak er niets van) Ik moet geloof ik zo nog even op pad met een ambulance, straf omdat ik nog wakker ben |
Geplaatst: 07-08-24 01:06 |
Lalidan | |
Je had ook gewoon naar bed moeten gaan .
Hopelijk viel het mee ik ga nu in elk geval wel nog wat verder slapen hoop ik, tenminste |
Geplaatst: 07-08-24 06:10 |
Siggislief | |
Lalidan schreef Siggislief schreef Volgende meeting zou toch iets met onkruid wieden zijn? Kijk je uit wat je zegt? Zo erg is dat ook weer niet? |
Geplaatst: 07-08-24 07:23 |
Suzanne F. | |
Dank je wel voor de gastvrijheid Bellatrix! Je hebt een heerlijk huisje. Het was erg gezellig en lekker gegeten. Leuk om eens wat bokkers te ontmoeten.
|
Geplaatst: 07-08-24 08:04 |
Bellatrix | |
Graag gedaan Suzanne! En bedankt, ik ben ook blij met mijn huisje.
|
Geplaatst: 07-08-24 08:38 |
musiqolog | |
gomir schreef Superleuke avond gehad! Het was onwijs gezellig en leuk om weer wat mensen te ontmoeten. Musiqolog spreekt meer Fries dan ik, hoe cool is dat (al kan dat best snel, want ik bak er niets van) Ik moet geloof ik zo nog even op pad met een ambulance, straf omdat ik nog wakker ben O wow, ik krijg nog een aparte vermelding. Tige tank, ik wist net dat dat safolle yndruk meitsje koe. Dat ritje ambulance viel vast mee, als je nog zo'n energie van die avond had. |
Geplaatst: 07-08-24 11:26 |
daydream | |
Ik vond het ook gezellig! Bedankt voor de gastvrijheid Bellatrix en leuk jullie te ontmoeten allemaal
|
Geplaatst: 07-08-24 11:29 |
DJZ | |
Vannacht/vanmorgen is Soep (mijn poes) bevallen van 5 kleintjes
|
Geplaatst: 07-08-24 12:03 |
Bellatrix | |
Awww! Daar zijn ze dan!!
|
Geplaatst: 07-08-24 12:35 |
Siggislief | |
Gefeliciteerd, wat een snoetjes!
|
Geplaatst: 07-08-24 12:35 |
soloro | |
DJZ schreef Vannacht/vanmorgen is Soep (mijn poes) bevallen van 5 kleintjes [ [url=m/e8kSn2.jpg]Afbeelding[/url] ] Wat ontzettend schattig |
Geplaatst: 07-08-24 14:10 |
gomir | |
Wat een droppies DJZ!
|
Omhoog |
Geplaatst: 07-08-24 14:48 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 12 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BM] Boktmeetings |