Forums » Algemeen » [BM] Boktmeetings |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 14 van de 15 [ 351 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Dierentuin liefhebbers |
---|
AmyJamess | |
Exitium schreef xPabloBokt schreef Ik wil echt heel graag nog een keer naar Pairi Daiza, is iemand hier daar wel eens geweest? Exitium @ [BM] Dierentuin liefhebbers Ik ben daar afgelopen april geweest met overnachting! Zeker een aanrader om heen te gaan. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 25-07-24 14:04 |
xPabloBokt | |
Exitium schreef Weet niet waar je woont, maar reken er nog één tot anderhalf uur bij als je zoals ik over Antwerpen en Brussel moet Vanaf Gorinchem is het een goeie 2 uur, maar door de spits ben je 3 - 3,5 uur onderweg Goeie, ik moet over Brussel vanuit Helmond zie ik |
Geplaatst: 25-07-24 14:10 |
xoranlover | |
Paar foto's van vanmiddag in Ouwehands. (sorry een beetje meer dan een paar)
Nemo |
Geplaatst: 25-07-24 21:35 |
dalena | |
Ik ga stuk om hoe die panda ligt
Mooie foto's!! Vooral van het aquarium, lukt mij nooit om daar fatsoenlijke foto's te maken |
Geplaatst: 26-07-24 00:47 |
xoranlover | |
Ja die panda echt ik heb me kapot gelachen. Nog geen haartje heeft die bewogen.
Aquarium is mer macro lens gedaan en de mazzel dat deze goed verlicht waren. Al zaten op de ruit van de kwalle. Fikse krassen in het glas. Die heb ik weg gewerkt. |
Geplaatst: 26-07-24 01:03 |
wendy1987 | |
Toffe foto's gemaakt hoor!
Ik ga eens kijken of ik mijn foto's die ik toch gemaakt heb vandaag kan bewerken, ook nog van de vorige keer niet gedaan |
Geplaatst: 26-07-24 09:43 |
wendy1987 | |
Nou, mijne dan ook maar even
|
Geplaatst: 26-07-24 12:57 |
Cayenne | |
Wauw, die laatste foto van de kwal
|
Geplaatst: 26-07-24 13:18 |
xoranlover | |
Gaaf oh die nevelpanter die hebben we alleen een poot van gezien wat een mooierd. Gave foto’s!
|
Geplaatst: 26-07-24 13:35 |
wendy1987 | |
Thanks!
De nevelpanter liep echt mauwend rond, was mooi te zien. Echt zoekend naar iets. Kwam ook echt tegen raam aan staan om te kijken. Was tegen 17uur al, dus t was ook al rustiger verder in t park. |
Geplaatst: 26-07-24 14:23 |
colinneke | |
Ik heb over 4 weken vakantie en dan staat een dag dierentuin zeker op de planning.
Maar welke is nou leuk om alleen rond te struinen? Op het lijstje staat nu: zooparc overloon - eindhoven zoo - pakawi park of blijdorp. Beekse bergen ben ik in februari al naar toe geweest. Praia daiza met ex naar toe geweest maar wil daar zeker ook nog een keer terug naar toe. |
Geplaatst: 02-08-24 17:21 |
haffiefreak | |
colinneke schreef Ik heb over 4 weken vakantie en dan staat een dag dierentuin zeker op de planning. Maar welke is nou leuk om alleen rond te struinen? Op het lijstje staat nu: zooparc overloon - eindhoven zoo - pakawi park of blijdorp. Beekse bergen ben ik in februari al naar toe geweest. Praia daiza met ex naar toe geweest maar wil daar zeker ook nog een keer terug naar toe. Overloon en Eindhoven zijn ook leuk, wel kleiner dan Blijdorp enz.. volgens mij. Zie zoo volkel is ook wel leuk. |
Geplaatst: 02-08-24 19:50 |
xPabloBokt | |
Eindhoven Zoo vind ik wel oké, maar niet geweldig. Is niet heel groot en veel gericht op kinderen.
Ik zou dan voor Overloon of Blijdorp gaan. Kerkrade is blijkbaar ook mooi (Gaia ZOO). Mijn persoonlijke favoriet is Burgers. |
Geplaatst: 02-08-24 20:02 |
Escada | |
colinneke schreef Ik heb over 4 weken vakantie en dan staat een dag dierentuin zeker op de planning. Maar welke is nou leuk om alleen rond te struinen? Op het lijstje staat nu: zooparc overloon - eindhoven zoo - pakawi park of blijdorp. Beekse bergen ben ik in februari al naar toe geweest. Praia daiza met ex naar toe geweest maar wil daar zeker ook nog een keer terug naar toe. Apenheul |
Geplaatst: 03-08-24 08:47 |
Ilse_123 | |
Ik zou voor Overloon gaan, niet mega groot maar leuk opgebouwd met diersoorten die je niet overal ziet. Eindhoven Zoo is leuk, maar qua collectie wat meer standaard. Blijdorp is natuurlijk gewoon een heel groot en compleet park. Pakawi zou ik persoonlijk overslaan omdat het geen EAZA is (en volgens mij ook geen ambitie voor heeft).
|
Geplaatst: 04-08-24 09:27 |
colinneke | |
Thanks voor de tips, Eindhoven valt dan af.
Overloon en Blijdorp blijven op het lijstje. Apenheul ook nog nooit geweest dus das een nieuwe optie |
Geplaatst: 04-08-24 15:40 |
Thats_Me | |
Ik heb een abbo op Overloon. Mooie niet te grote dierentuin. Ik ben vandaag weer even geweest.
|
Geplaatst: 04-08-24 17:02 |
colinneke | |
vanuit ouwehands waar het weer mij een beetje in de steek laat
|
Geplaatst: 04-09-24 12:11 |
wendy1987 | |
Heerlijk daar! Geniet ervan! Zaterdag en maandag weer even rondjes gelopen daar
|
Geplaatst: 04-09-24 13:05 |
colinneke | |
Ik ben vorige week ook nog naar Zooparc geweest.
Wat een mooie dierentuin! Vooral dat je door de verblijven loopt of dat je best dichtbij kan komen maar zonder het echte kooi-idee. 'S morgens liepen er wat mensen. Dan stond je soms wel even op een kluitje. 'S middags nog een keer het rondje gedaan. Toen had ik voor mij gevoel het park alleen. Oog in oog gezeten met de cheeta. Volgende trip (wanneer weet ik nog niet) wordt blijdorp en toch wel naar Pairi daiza. |
Geplaatst: 22-09-24 12:00 |
Bagheera_206 | |
Paira Daiza is voor mij al gauw 3 a 3,5 uur met de auto. Even dagje op en neer is misschien wat zonde voor mij. Zie dat ik en om Anterwerpen en om Brussel heen moet.
Misschien dan een weekendje met Bokt naar Paira Daiza? |
Geplaatst: 22-09-24 18:56 |
Eefsel2109 | |
Pairi daiza is echt heel mooi! Wij zijn er afgelopen dinsdag en woensdag geweest
|
Geplaatst: 22-09-24 19:18 |
Foaly | |
Welke dierentuin is leuker volgens jullie, Ouwehands of Amersfoort?
|
Geplaatst: 28-09-24 09:14 |
wendy1987 | |
Ik vind ze allebei leuk. Amersfoort misschien ietsje leuker, net wat groter ofzo
|
Geplaatst: 28-09-24 09:19 |
Foaly | |
Oh laat maar, ik wilde één van deze twee doen als tussenstop naar mijn ouders in Groningen, maar van Ouwehands naar Groningen is verder dan ik dacht Dan wordt het Amersfoort
|
Omhoog |
Geplaatst: 28-09-24 09:23 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 14 van de 15 [ 351 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11, 12, 13, 14, 15 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BM] Boktmeetings |
Inloggen |