Katja-Springclinic, bij Sjuimpje op 19 april.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:26

Hm, oke, ik zal hier eens gaan overleggen. Want dan zou ik wel mijn broer zover moeten krijgen ofzo..
En ik moet de 2 dagen daarna wel met een stel paarden op concours, dus het wordt dan wel de volbloed van me zus.. ( rij ik op het moment L mee, is wel een goed paard).
Dus ik zal eens gaan overleggen..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 15:27

Ik denk dat ik jou wel bij het gevorderde clubje zou kunnen indelen Merel Haha!
Dat zou dan rond een uurtje of 13-14 zijn.
Ik zelf ga ook meedoen, ik heb L gesprongen maar mijn paard heeft nog maar heel erg weinig gedaan.

Maar ik zal je niet in de weg rijden hoor Merel Haha! Dus je kan gerust komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 15:51

Oke oke oke, ik doe ook mee, met paard dan ook nog. Mijn paard valt in slaap bij 50 centimeter, dus er mag gebouwd worden tot een meter. Sjuim, heb jij nog een springzadeltje liggen, want dat is makkelijker om de bocht mee om te komen nl. Haha!.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 16:12

Plan mij maar in voor de 19e. Ik weet niet nog niet of ik met Homi of Indi kom, maar dat zien we dan wel.

Belker

Berichten: 15376
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 16:20

Oke, als het kan doe ik mee aan de beginnersclub met de pony. Ik heb mijn chauffeur bij me en kan dus ook groomen.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:00

Als ik kom, kom ik waarschijnlijk met 2 paarden.

Een B/L paard, een L/M paard.. Maar er moet eerst even overleg geplegd worden met Dirk Haha! Haha! Haha! Knipoog

P.s. Bouwen tot ik ga huilen.. Op 1 voorwaarde: dan gaat Katja erop wanneer ik nie meer durf Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:03

*besluit een fles sterke drank in haar binnenzak mee te nemen*

No problem. Haha!

Nimber

Berichten: 26558
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:20

Er zijn toch wel meer mensen die het eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel eng vinden he ik ben toch niet het enige 'watje' ?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:34

Nimber schreef:
Er zijn toch wel meer mensen die het eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel eng vinden he ik ben toch niet het enige 'watje' ?


ja, k vind het ook verschrikkelijk eng Tong uitsteken Tong uitsteken .. Maar goed dat ik zulke goede paarden heb Haha! Anders zou t helemaal nie gaan Lips are sealed

Nimber

Berichten: 26558
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:38

hehe jou geloof ik niet zo merel. neem je dirk ookmee mag die ook ff springen Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:50

Nimber schreef:
Er zijn toch wel meer mensen die het eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel eng vinden he ik ben toch niet het enige 'watje' ?


Hier het tweede watje Haha!
Snap eigenlijk niet waarom ik een paard heb wat gek op springen is Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:51

Ja, eng, soms wel, maar niet als ik eenmaal boven ben Haha!.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:58

Nimber schreef:
hehe jou geloof ik niet zo merel. neem je dirk ookmee mag die ook ff springen Haha!


haha, kom ik zo ongeloofwaardig over?

Maarre: dirk mag de fraagwoage rije, maar geen knoplhupsen.. Dat doe ik wel voor hem.. Haha! Tong uitsteken

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:01

Ik zou ook heel graag meedoen, maar het is niet direct bij de deur
Ik wil bij mijn thuis ook wel is zoiets organiseren

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 19:50

Ik moet even kijken of ik met deze aanmeldingen leuke groepjes kan maken... Anders moeten we maar voor 4 groepjes gaan (arme Katja!).
Als ik dus 4 groepjes zou maken, kunnen we om en om doen...
Beginners 1, Gevorderden 1, Beginners 2, Gevorderden 2.
(in willekeurige volgorde, Lov niet bij mij in het groepje zodat ze mijn zadel kan gebruiken)

Beginners 1:
Von met Casanova
Nimber met Lodewijk

Gevorderden:
Merel met paard
Lovely met Lab

Beginners 2:
Homiafortuna met Homi of Indy
Belker met ? pony

Gevorderden 2:
Merel met paard
Sjuimpje met Ozep


Dat betekend dat we nog 2 plekjes voor beginners hebben en 2 plekjes voor gevorderden.


Kijkers inventariseer ik nog even niet... Haha!
Ik heb in andere topics gezien dat daar nog wel eens wat in wijzigt en anders blijf ik bezig met updaten
Is ook alleen belangrijk voor het inslaan van het eten, er is ruimte genoeg voor desnoods 30 man.

gomir

Berichten: 25572
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:09

Jammer dat het net het weekend van Roden is...Dat wordt net even teveel voor mijn beestje...Den Helder-Soest is toch wel een behoorlijk stuk met de trailer Huilen Anders was ik zeker van de partij geweest Lachen

flair schreef:
Is het een beetje redelijk te bereiken met openbaar vervoer?
Ik zit er ernstig over na te denken om weer te gaan springen met Flair, dus wat meer springkennis is nooit weg.


Je mag ook altijd wel een keer met mij mee naar les hoor, kun je het vast afkijken *LOL* En als het een keer uitkomt met crossen ben je ook welkom Haha! (heb ik meteen een extra groom Tong uitsteken Doe alleen meestal toch alles zelf, maar het idee om er twee of drie te hebben is wel leuk Haha! )

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:23

De eigenaresse van Tinka wil ws ook komen, en dan komen ze met twee combinaties. Ze moet alleen even kijken of de datum past. Volgens mij zijn ze redelijk gevorderd want ze springen in ieder geval elke week (jawel met een tinker Haha! ).

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:30

Ik ga waarschijnlijk mee als groom van Kimber en betaal dan dus €5 om te kijken Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 20:30

Anders maken we daarvoor speciaal een pony groep...
Moet ik het wel snel weten, wat dat zou betekenen dat er geen ruimte meer is voor een paarden combinatie op beginners niveau.
Dan zouden we daarmee kunnen starten, met Belker en haar pony, kunnen we daarna 'ombouwen' mocht er een combi staan.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:35

Sjuimpje schreef:
Anders maken we daarvoor speciaal een pony groep...
Moet ik het wel snel weten, wat dat zou betekenen dat er geen ruimte meer is voor een paarden combinatie op beginners niveau.
Dan zouden we daarmee kunnen starten, met Belker en haar pony, kunnen we daarna 'ombouwen' mocht er een combi staan.


Heb haar een mailtje gestuurd met de link naar dit topic, dus hoop dat ze snel reageert. Ze vond het zo gezellig afgelopen zaterdag en vertelde toen al dat ze graag meedeed als dit nog een keer georganiseerd zou worden, dus ik hoop dat het gaat lukken Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:40

Ik ben er als toeschouwer als Merel meedoet, waarschijnlijk dan ook als groom gok ik Tong uitsteken
Ik denk niet dat het mij lukt om m'n knol mee te slepen, want dan zou ik Kim nog kunnen steunen in het springen-voor-bangerds-groepje, maar t wordt me wat teveel gesleep vrees ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:42

Sjuim, ik kan op stal nog wel even vragen of ik een zadeltje kan lenen, dat is misschien makkelijker Verward.
Gevorderd klinkt aardig voor een paard wiens springrondjes op 1 hand te tellen zijn Haha!. Let op, hij heeft nog nooit combinaties gesprongen.
(maar hij gaapt bij 60 cm.)

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:53

Maar ik moet wel kijken of Dirk vrij kan krijgen van Dirk..

En vraagje: Als ik kom, kom ik wel met de vrachtwagen. Daar is toch denk ik wel genoeg plek voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:53

Kweenie of er een Dirk in de buurt is Haha!?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:59

Ik zou graag mét paard willen, maar Omar wil de trailer niet in, ik heb geen trailer en geen E achter B en geen auto die een trailer mag trekken. En bovenal mág Omar niet eens springen (OCD). dus dat gaat niet lukken Haha!
Ik hoop dus als tribuneridder te komen. Als die datum goed uitkomt kan ik langs het station wat mensjes oppikken en ik kan wel helpen bij jou Sjuim! Maar ik overleg nog even met Harmen of we niet toevallig meubels moeten gaan kopen (pfffttt blijf het maar uitstellen, heb ik géén zin in.)
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 10-02-03 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt