laatste poging voor boktmeeting het Gooi Mei/Juni

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

welke data kan je?

donderdag 29 mei (hemelvaart)
2 (10%)
zondag 1 juni
16 (80%)
zondag 8 juni (1e pinksterdag)
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:21

Nog 1 vraagje, aan Meghann (of irma). Als je met Jewel mee gaat ga je dan langs de boshoeve? Want dan zou wel super zijn als wij daar wat af kunnen spreken omdat wij daar de weg niet weten Tong uitsteken

Als Lautjuh123 en ik dan met irma mee kunnen rijden naar pannekoekenhuis zou dat super zijn!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:56

He steffi, Ja ik kom langs de Boshoeve. En ik ken de weg daar wel een beetje om naar de dagcamping te komen, maar ik wil graag toch nog wel ff uitleg van iemand die het wel weet, gewoon voor de zekerheid Knipoog anders verdwalen we misschien Tong uitsteken hahaha.Nee hoor maarre hoelaat moet ik dan bij de boshoeve staan?

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:58

Uhm helemaal vergeten, het is goed als jullie meerijden

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:01

Moet je anders even aan Napoleon vragen, die weet geloof ik de weg wel. Of #Ymke#, die moet het ook weten.

Euhm, geloof dat Napoleon zei dat we om 11 uur bij de dagcamping moesten zijn, dus ongeveer half elf vooraan bij de boshoeve?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:08

Ohja, nog 1 vraagje Schijnheilig

Voor hoe lang moeten de mensen die paarden huren (wie waren dat? Alleen Lau en ik Verward), ze huren? (:D) 3 uur?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:55

ik heb een PB naar napoleon gestuurd Tong uitsteken

beetje onzinnig bericht maar anders lijkt t net of ik niet meer meewil Tong uitsteken
stef, ik vertrouw er op dat jij de weg weet he Tong uitsteken vanaf de boshoeve Scheve mond

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 00:13

De weg is heel makkelijk. eigenlijk alsmaar rechtdoor. Dan kom je op een soort van kruising waar meestal sprongen staan. Daar hou je rechts aan. Dan kom je over een vrij breed pad en daar ga je aan het einde links. En dan rij je weer alsmaar rechtdoor, oversteken en weer linksaanhouden. Als het goed is rij je dan zo langs de camping!

als ik iets kan regelen met de stalling wil ik wel mee. Als we 3 uur gaan moeten we het niet te gek maken wat betreft het tempo, want bram is niet de jongste meer. Anders wil ik 2 uur. Ik doe in ieder geval een thiedeman of martingaal om en moet echt voorop, anders gebeuren er ongelukken. Als het niet lukt ga ik dus niet mee! Maar dat weet Napoleon weet op tijd!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 07:32

#Ymke# schreef:
als ik iets kan regelen met de stalling wil ik wel mee. Als we 3 uur gaan moeten we het niet te gek maken wat betreft het tempo, want bram is niet de jongste meer. Anders wil ik 2 uur. Ik doe in ieder geval een thiedeman of martingaal om en moet echt voorop, anders gebeuren er ongelukken. Als het niet lukt ga ik dus niet mee!


Ymke, ik denk dat je gewoon aankomende week Bram veel het bos in moet nemen, na een week zal ie wel wat rustiger doen in het bos, is ie weer een beetje gewend aan het bos.........

Er zijn overigens nog meer gegeadigden om voorop te lopen, dus laten we nu maar gewoon kijken hoe het gaat lopen en niet vooraf "eisen" dat iemand voorop moet, we kunnen allemaal rijden dus ik neem aan dat je je paard wel onder controle kan houden Knipoog

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:51

Ik heb net even de routebeschrijving naar de Mauritshoeve uitgeprint, ben dus goed voorbereid. Moet ik nog even naar de Mauritshoeve bellen om te reserveren of kan je daar altijd wel terecht?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:42

napoleon schreef:


we kunnen allemaal rijden dus ik neem aan dat je je paard wel onder controle kan houden Knipoog


Tong uitsteken Ja.. ik kan hem wel houden, maar hij gaat gewoon leip doen. Zul je zien dat hij zich voorbeeldig gedraagt maar ik ga uit van het ergste!
Ik wil proberen in het midden, maar dan moet ik in ieder geval achter een paard aan dat niet mept. Maar we zien terplekke wel hoe het gaat!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:52

Lau als je gewoon even leest zie je dat Meghann langs de boshoeve komt en wij met haar meerijden, heb ik ook al 10x gezegd ofzo.
Dus ik vertrouw op Meghann en Jewie Tong uitsteken

Maar de huur-mensen moeten paarden voor 3 uur huren? (als ze mee gaan met rit van 2 uur, 3 uur is te lang want dan moeten de beesten 4 uur lopen)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:23

Update Haha!

Ik heb inmiddels gereserveerd bij de Mauritshoeve, voor ong. 15 mensen, iets meer of minder maakte ze niet uit, ze houden in iedergeval rekening met een groepje ruiters

De mensen met huurpaarden.............. je kan paarden bij de Boshoeve huren voor bijvoorbeeld 2 uur, bespreek even met de manege dat als het mocht uitlopen of dat een probleem is. Ik had een beetje in de route meegerekend dat de mensen die paarden huurden niet langer dan 2 uur wilden rijden, vanwege de huurkosten!

Zoals het er nu voorstaat gaan Lautjuh123, Steffi, Melissa, Meghann, Ymke, Mammasan, Denman, Richtje, Napoleon, Lunatic zowiezo mee rijden.

Van Dynamiek heb ik nog geen pb gehad en ik heb haar ook de laatste dagen niet op bokt gesproken maar ik denk dat ze wel mee gaat Van Tiko, NaVy en Pongo heb ik ook nog niets gehoord en Mobick weet nog niet zeker of ze mee gaat.

Dan gaan Prima, Irma en Belker met vriend waarschijnlijk als niet ruiters wel mee pannenkoeken eten, dus kom ik volgens mij aan ruim 15 pannenkoekensmullers Haha! Vork Knipoog

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:38

Maar als we 2 uur huren = half uur heen, uur rijden, half uur terug. Maar er was toch gepland dat er een 2 en een 3 uurs rit kwam? Of gaat de 2 uurs rit halverwege langs de boshoeve ofzo?

Staat Lunatic al bij jou op stal? Of gaat ze vanaf Franse Kampweg?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:50

Steffi schreef:
Maar als we 2 uur huren = half uur heen, uur rijden, half uur terug. Maar er was toch gepland dat er een 2 en een 3 uurs rit kwam? Of gaat de 2 uurs rit halverwege langs de boshoeve ofzo?

Staat Lunatic al bij jou op stal? Of gaat ze vanaf Franse Kampweg?


Voor de mensen vanaf de Boshoeve is het maar ong. 15 minuten rijden naar de dagcamping, voor de mensen vanaf Stal Arends is het 30 minuten rijden naar de dagcamping. Omdat mensen hadden aangegeven dat het anders te duur zou worden om 3 uur te rijden met een manegepaard dacht ik dat het wel in orde zou zijn om met de eigenpaarden 3 uur te rijden en met de manege paarden 2 uur,(aangezien de eigen paarden er al een half uur over doen om op de dagcamping te komen........) als dit niet zo is moet ik de route aanpassen anders word het misschien alsnog te duur voor de mensen met gehuurde paarden en te lang rijden met de eigenpaarden......................... Het lijkt me geen goed plan om een afzonderlijke route te gaan maken voor een 2 en een 3 uurs rit. Het zal best veel stappen worden en het is een behoorlijk geplan om alles straks goed te laten verlopen. Als iemand het er niet mee eens is PB me dan even, anders word het allemaal zo verwarrend en onoverzichtelijk in dit topic

Lunatic haal ik aanstaande donderdag op vanaf Groot Kievitsdal, daar komt ze heen gereden en ik breng haar dan naar onze stal (kan ze gelijk oefenen voor zondag aangezien de rit die ze moet maken vanaf de Hilversumsemeent naar onze stal ookal zo'n 3 uur is Knipoog )

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:02

Napoleon, Denman en ik gaan niet mee eten (had ik je ook ge-pb't). Want onze paarden zijn niet gewend om op de trailer te staan, en wil ze dus ook niet langer dan echt nodig op de trailer zetten.
De rest lijkt me prima Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:08

Richtje schreef:
Napoleon, Denman en ik gaan niet mee eten (had ik je ook ge-pb't).


Weet ik Knipoog Ik ga er een beetje vanuit dat er meer mensen nog zullen komen die gewoon een pannenkoekje meeeten Vork

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:13

OK, maar zat te tellen en dacht, ik kom (zeker zonder ons) nooit op de 15 vandaar Haha!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 19:33

Sorry voor de late reactie Bloos
Helaas kan ik niet meerijden, we moeten nog eventjes wat doen aan de ontploffinkjes, en dat doe ik liever niet in onbekend gebied met nog 14 mede-paarden Lachen Ze is nogal heethoofdig de laatste tijd, en ik neem liever geen risico..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 20:49

Dus dan huren wij paarden voor 2 uur, das goed!
Dan moeten wij met Meghann nog even afspreken hoe en waar zondag!

napoleon -> die 3 uur is volgens mij voor Luna een eitje, dat beest heeft een conditie da's niet goed meer Bloos

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:38

He Steffi, ik sta om half elf vooraan de Boshoeve met Jewel Knipoog. Ik ga dan ook weer met jullie terug, anders word het voor Jewel te veel. Ff tussen door als het met Jewel niet gaat tijdens de rit ( dat ze te moe word of iets dat er iets aan de hand is met haar) dan ga ik terug oke. Oja hoelaat moet mijn moeder bij de Boshoeve staan om jullie op te halen?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:22

Ok is goed, gewoon vooraan bij de weg daar? (waar je op het hoekje nog een pensionstal hebt).
Meghann schreef:
Ff tussen door als het met Jewel niet gaat tijdens de rit ( dat ze te moe word of iets dat er iets aan de hand is met haar) dan ga ik terug oke

ofcourse, dan kijken we wel of de rest ons kan wijzen hoe we terug moeten, en anders gaan we wel tegelijkertijd mee terug ofzo.

Ehm.. ik weet niet hoe laat we weer terug zijn? Moeten even kijken hoe laat we dan afspreken om te eten!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 19:34

ja ik sta dan bij de weg daar. we kijken wel hoelaat we terug zijn,dan bel ik me moeder wel als we weer bij de boshoeve terug zijn

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:00

OK, Denman gaat zeker mee met zijn paard. Die van mij is nog nooit op de trailer geweest. We gaan donderdag avond even proberen hoe ze op de trailer reageert. Wil ze niet heel gek doen dan neem ik haar zondag gewoon mee. Mocht ze nou echt heel gek gaan doen, dan blijft ze dus thuis en ga ik evt. ook een paard huren (als dat dan nog kan).

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 23:19

Er is rond 15 uur een tafel gereserveerd voor het pannenkoeken eten in restaurant de Mauritshoeve, is erg makkelijk te bereiken vanaf de Boshoeve.............

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 07:43

okee mensen
ik wens jullie allemaal heel veel plezier want ik kan niet mee Boos!