De Panne, België>>enkele dagen camperen+rijden

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:07

Ik had het tegen iedereen Haha! , misschien een poll hierbij zetten wat het makkelijkst is voor iedereen ?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:15

ls er nog meer van mijn leeftijd gaan lijkt t me wel leuk *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:17

ik weet nog niet zeker of ik mag gaan anders zijn er al 2 van jou leeftijd (mijn nicht komt dan ook mee)

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:18

Het lijkt me echt super,
maar het wordt mss wel moeilijk om m'n ouders te overtuigen. Huilen
Als ik een paar bokkers uit Leuven al ontmoet voor de vakantie,
kan ik m'n ouders mss overtuigen. Pling
Dus als het gaat zou ik graag een keer afspreken in Leuven met mensen die meegaan naar De Panne.
ALS ik meemag, kan ik heel augustus niet, want dan ben ik in Corsica!
Dus Leuvense bokkers mogen me eens pb'en om is af te spreken! Ach gut

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 22:18

Ik kan jammer genoeg geen poll meer aan dit topic toevoegen. Ik stel voor dat we nog even afwachten of er nog meer reacties komen (en ik heb in mijn eerste post al gevraagd om daarin te vermelden wat het best of juist helemaal niet past) en dan eens gaan kijken welke momenten het meest naar voor komen.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:23

Tessake schreef:
ik weet nog niet zeker of ik mag gaan anders zijn er al 2 van jou leeftijd (mijn nicht komt dan ook mee)


dan durf ik wel *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:26

hehe Knipoog dan is het goed

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:32

leentje schreef:
Wat wil ik nu graag van jullie weten?
1. wie is geïnteresseerd?

Party!! IK ALS TESSAKE EN HAAR NICHT, OF ANDERE LEEFTIJDSGENOTEN OOK GAAN!!

2. wat hebben jullie het liefste: weekend/midweek/week/lang weekend??

Party!! EEN MIDWEEK OF WEEK *LOL*

3. heb je zelf tent/caravan/mobilhome (camper zoals men in Nederland zegt)? heb je ruimte over voor iemand? wil je wel komen maar heb je geen tent of iets dergelijks en zou je dus graag bij iemand bij willen?

Party!! iK HEB GEEN TENT OF IETS DERGELIJKS, MAAR ZOU GRAAG BIJ LEEFTIJDSGENOTEN ZITTEN ALS IK MEEJ GA

4. kom je met de auto? indien niet, kan je een fiets meenemen op de trein, of op de auto als je gebracht wordt? (ik weet niet zeker of er fietsen verhuurd worden, moet ik ff informeren)

Party!! IK NEEM GEEN FIETS MEEJ, IK WEET NOG NIET HOE IK KOM, IK DENK MET DE AUTO

5. wil je graag vriend/vriendin/partner meenemen (en wil die zelf wel mee?), zelfs al gaat die persoon bijvoorbeeld niet paardrijden? (lijkt me geen probleem, zolang dat dat dan meer dan één iemand is, zodat die niet zielig achterblijft)

Party!! MISSCHIEN, IK HEB NOG NIEMAND GEVRAAGD

6. welke periodes kan je wel of juist niet? of hoelang op voorhand moet je het weten om verlof te kunnen vragen op je werk?

Party!! UHMM, ALST MAAR NIEJ ONDER SCHOOLTIJD IS, DUS NIET VOOR EIND JUNI EN NA BEGIN SEPTEMBER

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:32

Oei, oei, heb ik even veel moeten lezen, pfoe! Eens even zien of ik alles onthouden heb:

Een weekend.
Ik heb mijn vakantie al gepland 18 aug t/m 7 sept, begeleid nog een ponykamp, trouwerij van mijn zus, dus begin augustus kan ik wel. Het weekend van de 20ste juli kan ik niet (jumping op Stapelheyde).
Ik kom zonder aanhang (of ik moet er nog voor die tijd eentje opsnorren? Verward )
Ik heb een auto.
Heb geen tent, wel een slaapzak en zo.
Ik hoef het niet lang op voorhand te weten want voor een weekend hoef ik geen verlof aan te vragen, moet echter wel het e.e.a. regelen voor de dieren.

Ik geloof dat ik nu alle vragen beantwoord heb??

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 02:36

leentje schreef:
Ik ben pb'tjes aan het rondsturen, maar heb nog niet iedereen kunnen bereiken (ik moet die per persoon versturen).
Over de vriendjes die meegaan: mijn vriendje wil graag mee, maar is niet echt n paardenpersoon, dus die ziet graag andere vriendjes meegaan. Dan kunnen ze trouwens elkaar bezighouden (en bijvoorbeeld zagen over computers, auto's, ons, ...) terwijl wij gaan rijden...


Haha! das nu ook een hobby van me auto's en computers(verkoop ik zelfs) en ja over meiden praten is ook leuk hé Knipoog
Maar eigenlijk zou ik toch wel afkomen voor het paardrijden hoor!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 08:59

Ik heb in principe altijd tijd, maar de geldbeugel nogal aan de platte kant, dus om héél eerlijk te zijn, hangt van de kostprijs af! t'Ja, met een pas gebouwd huis, twee kids en twee paarden ... ze vliegen nogal, die Euro'tjes!!!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 12:25

heel heel heel ruim genomen plus nog wat reserve denk ik dat je maximaal op € 75 à € 100 moet rekenen voor een weekend (afhankelijk van je vervoer enzo) alles bij elkaar: logies, eten, activiteiten, ...
Van zodra ik van alles de prijzen weet enzo, plaats ik die hier en kan iedereen zelf een beetje beginnen rekenen (zal er dan wel een voorbeeldberekening bijzetten)
Ik hou dan wel in mijn achterhoofd dat we zelf ons potje gaan koken, en hoogstens eens een keer frietjes of iets dergelijks gaan "uit eten".

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 11:33

hey
heb een pb gekregen Haha!

Ik zou wel willen meegaan, maar dan liefst in een weekend in augustus. In juli ga ik vakantiewerk doen namelijk, en in september heb ik zeker 2de zit Verdrietig Schijnheilig
Liefst eigenlijk een weekend, omdat ik een eigen paard heb, waar ik dagelijks naartoe moet (uitmesten en eten klaarzetten) maar dat kan wel geregeld worden. maar ik vind het lastig anderen ermee op te zadelen.
Euhm, tent weet ik niet meer of ik dat nog heb.
Aanhang komt er niet mee denk ik, tenzij ik tegen die wel iemand heb Knipoog zal wel zien *LOL*
euh, ben ik nog iets vergeten?
xxx

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 18:12

Even melden dat ik al een prijslijst per mail ontvangen heb, maar dat die niet volledig was, er ontbrak voor ons belangrijke informatie (onder andere over het meer dan 1 tentje op 1 standplaats zetten enz, zou een belangrijke kostendrukker kunnen zijn) en ik kan niet beginnen rekenen voor ik alle informatie heb.
Ik heb hun dus de vragen die nog onbeantwoord gebleven zijn, OPNIEUW gemaild, en nu maar hopen dat ze mijn mail wel volledig lezen ( Lips are sealed ) en concrete antwoorden geven.
Ik heb ook gevraagd of en hoeveel plaats er nog vrij is tijdens de weekends 2-3 augustus en 9-10 augustus, want het begint er op te lijken dat één van deze weekends het beste zal passen voor de meeste mensen (sorry Idra Scheve mond Ach gut )
Denk dat ik dan binnenkort wel een nieuw topic kan opstarten, waarin we kunnen gaan beginnen tentjes, luchtmatrassen, slaapzakken, auto's en al het andere campeermateriaal "verzamelen" en "verdelen over alle deelnemers", en met een poll over welk weekend het beste past.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:46

Dan wachten we gewoon nog even 'geduldig' af Haha!

Heb er al veel zin in!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 00:15

we horen t wel. t lijkt me errug leuk *hoopt dat Tessake en haar nicht mogen...*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 10:56

"geduldig" he... Knipoog
ik zit hier ook op geweldig hete kolen Haha!

(maar ik vrees dat ze niet gaan antwoorden voor morgen, 't is weekend he)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 17:51

Domper op de pret: de camping is al helemaal volzet voor de maanden juli en augustus.
Ik veronderstel dat ze nu blijkbaar meer in trek is dan twee jaar geleden, toen waren er nog massa's plaatsen over :s :s :s

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:24

Das nou sh*tty!! Dan zullen we iets anders moeten verzinnen he! Weet er iemand welke paardenevenementen nog georganiseerd gaan worden? Of heeft er iemand andere suggesties?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:27

gewoon een gans dag na de zee met een strandrit in begrepen enz
wel stom dat de camping volzet is maarja.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:59

wat spijtig.... moeten we er misschien toch maar een dagtrip van maken? Dat kwam mij sowieso toch beter uit. Desnoods vlak na de examens, eind juni, gelden die strandregels dan al?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:20

naar het schijnt kan je ergens in da Panne wel rijden in de zomer maar moet dat nog eens tegoei na vragen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 09:52

Het probleem met een dagtrip is dat je dan niet op het strand mag. Je mag in het hoogseizoen niet op het strand met paarden tussen 10u 's ochtends en 8u 's avonds, en daarom leek het mij handiger als we ginder ter plekke konden overnachten. En aangezien camping dan weer het goedkoopste is enzovoort
Ik vind het zelf ook echt erg, Huilen Huilen en ik begrijp het niet, twee jaar geleden was die camping voor de helft leeg, en dat was de eerste week van augustus toen.
Dus ja, andere ideeën, laat maar komen he.
Een groot paardenevenement, een keer een dagje Six-Flags, ....

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:24

Een paardenevenement lijkt me nog wel leuk!
En daar gaan m'n ouders toch niet moeilijk over doen denk 'k.

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:20

Ohw spijtig Verdrietig
Nog een voorstel (spijtig genoeg wel niet echt centraal gelegen). We hebben met de 20-jarige huwelijksverjaardag van mijn ouders eens een huifkartocht gaan doen in Arendonk en dat was wel goed meegevallen. Je kan dan kiezen voor een volledige of halve dag. Prijzen en formules kan je vinden op http://www.roesthoef.be/
Ik weet wel niet of er daar ergens openbaar vervoer is, maar misschien rijden er daar wel belbussen?? Verward
Ligt trouwens vlakbij de NLse grens, dus de "half-Belgen" kunnen desnoods ook mee Knipoog

Marijke