Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 13:24

aangezien ik zelf een eigenaar ben van een 40 jarige shetlander merrie,en graag ook wel foto's zou willen hebben van haar tijdens een meeting komt hier dan ook de vraag of er meer animo is? het zou leuk zijn om er een meeting van te maken. en alle oudjes bij elkaar :D

ik hoor het graag!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:25

Afhankelijk van de locatie ( en datum ) zou ik wel meewillen als fotograaf. :)

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 13:27

fotografen moeten er ook zijn natuurlijk! eerst eens kijken of er genoeg animo qua modellen is en dan eens kijken naar de plek en datum! :D

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:29

Noord-Nederland als in Noord holland of juist friesland etc?

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 13:31

groningen,friesland Drenthe nederland

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:46

Oke, dan word het voor mij helaas te ver. :)

Latruda

Berichten: 2096
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: De Hunnebed Hoofdstad!

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:50

In welke leeftijdcaterogie zat je denken?

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:12

Vind het zelf heel moelijk om de bedenken wat vind jij? Die van mij is 41 maar ik heb ook iemand die een shet wil opgeven van 20

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:25

Ligt eraan wat jij oud vind

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:29

Het is alleen voor oude paarden begrijp ik? Fotometing in Noord Nederland lijkt me top, maar dan val ik met mijn 4,5 jarige paard niet helemaal in de categorie denk ik :=

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:31

ik ken wel iemand met een oudere pony (18) dus ik zal dit topic aan haar laten zien!
die wil ook graag foto's van die pony en is bang dat hij nooit gekozen wordt omdat het niet een bijzonder mooie pony is :o
(Jumpie, dit is ook in noord-nederland, meeting die ik organiseer :) [BM] Fotomeeting paarden Drenthe (Havelterberg) in de zomer. )

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:35

Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).

Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin :)

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:36

Jazeker, het mooiste is dan wel als het paard er zelf dan ook oud uitziet en niet dat hij alleen oud is :)

Al enig idee van een plek?

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:37

Jumpie schreef:
Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).

Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin :)

misschien is dit topic handig [BM] Overzicht fotomeetings Noord Nederland er staan ook in friesland tussen :)
vinden jullie een pony van 18 eigenlijk nog te jong?

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:38

Jumpie schreef:
Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).

Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin :)



Maar eens een topic openen? Met animo voor lauwesoog? Zullen er vast genoeg zijn probeer er eentje te organiseren met meerdere mensen

Yaka

Berichten: 1221
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: Platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:39

palousa88 schreef:
Jumpie schreef:
Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).

Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin :)



Maar eens een topic openen? Met animo voor lauwesoog? Zullen er vast genoeg zijn probeer er eentje te organiseren met meerdere mensen


Ja inderdaad :j

Veel plezier met jullie meeting! :) :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:39

Ligt er een beetje aan waar het gehouden wordt. Heb zelf geen trailer dus moet het rijdend doen.

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:41

Zodra er duidelijk word dat er genoeg mensen zijn kunnen we een locatie uitzoeken.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:44

Mijn springpony wordt volgende maand 18, is dit nog te jong?

Maysie

Berichten: 5705
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:35

Ik denk dat het het mooiste is als ze er ook wat oud uitzien want je kan ook een 20 jarige hebben die er nog heel jong uit ziet, dan valt lijkt mij meer onder een gewoon paard dan onder een paard wat er daadwerkelijk uit ziet, want dat straalt juist altijd die wijsheid af :)

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 16:19

Maysie schreef:
Ik denk dat het het mooiste is als ze er ook wat oud uitzien want je kan ook een 20 jarige hebben die er nog heel jong uit ziet, dan valt lijkt mij meer onder een gewoon paard dan onder een paard wat er daadwerkelijk uit ziet, want dat straalt juist altijd die wijsheid af :)



daar heb je gelijk in!, ik vind het daarom ook moeilijk om er een leeftijd bij te zetten! dus voor de mensen die zich af vragen welke leeftijd heb ik het antwoord: dat moet je zelf beslissen als jou oudje leuke grijze haartjes heeft en de uitstraling van een wijs oud diertje ben je hier wel goed

Latruda

Berichten: 2096
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: De Hunnebed Hoofdstad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:28

palousa88 schreef:
Maysie schreef:
Ik denk dat het het mooiste is als ze er ook wat oud uitzien want je kan ook een 20 jarige hebben die er nog heel jong uit ziet, dan valt lijkt mij meer onder een gewoon paard dan onder een paard wat er daadwerkelijk uit ziet, want dat straalt juist altijd die wijsheid af :)



daar heb je gelijk in!, ik vind het daarom ook moeilijk om er een leeftijd bij te zetten! dus voor de mensen die zich af vragen welke leeftijd heb ik het antwoord: dat moet je zelf beslissen als jou oudje leuke grijze haartjes heeft en de uitstraling van een wijs oud diertje ben je hier wel goed



Die van mij valt daar dan al buiten. :D

BvanhetB

Berichten: 956
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: In het noorden van het land

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:55

Dit lijkt mij als fotograaf ook wel een uitdaging! En gebied bij Lauwersoog is erg mooi :j! Van mij hier dus een aanmelding als fotograaf ovb :)

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 19:05

Aan de eerste reacties te zien lijkt het mij toch een goede keus om maar te gaan beginnen met een lijst! fotograven die dit een uitdaging vinden om mooie oude koppies met wijsje oogjes op de foto te zetten zijn hier op het goede adres. eigenaren die een leuk,mooi en wijs oudje op stal hebben zijn zeker hier welkom. een minimale leeftijd is er niet, natuurlijk is dit voor de oudere paarden maar naar mijn mening gaat het om de uitstraling van het oudere paard. als jij vind dat jou viervoeter hiervoor geschikt is moet jij ze natuurlijk opgeven!

Een locatie is er nog niet definitief wel een paar gehoord maar deze mogen natuurlijk ook opgegeven worden!

ik hoop op een gezellig topic die natuurlijk uitgroeid naar een onvergetelijke dag!

modellen aub niet meer dan 3 foto's in een linkje! wat dingetjes over je paard mag!
1. palousa88-Katja-shetlander-40 jaar- prachtige eigenwijze dame-commando liggen-waterpaard!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVU7SAIT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KPGKHERZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ELBMERTE.jpg

2.


fotografen voorbeeld foto mag!
1.


locatie omgeving groningen,friesland,drenthe noord
1. lauwersoog.

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 21:02

opgeven kan nu!