De Veluwe rond met bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:54

Nadiine__x schreef:
    Zaterdag 13 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1.
    2. nine1987,sneaker Tinker
    3. nine1987,wybe fries
    4. janneke584, anke fries
    5.
    6.
    7.
    8.


    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1.
    2
    3. Nadiine__x/Nadine, Akkie, draver, lunch te paard/picknick/geen stal en geeb lunch
    4. _Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land
    5. Black_Moon (Maureen)|Borus| Tinker| geen lunch en geen stal/land
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.



Citaat:
    Zondag 21 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1. Muiz, Claire, fries (geen km voorkeur, kijk op het moment).
    2.
    3.
    4.
    5.


    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1. xxwienekexx (Wieneke) | Footworkdunitgreat | Quarter Horse | Land | Lunch mee of lunch in het hotel of gemiddelde route, wat uitkomt met de groepjes
    2._Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land

    3..Muiz, Claire, fries, lunch bij trailers/ geen stal of land (geen km voorkeur, kijk op het moment wat uitkomt.)
    5.

[/quote]

Kan iedereen die niet gaat zich hierboven eraf halen voor een duidelijk overzicht? :)[/quote]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 08:40

Muiz schreef:
Het gaat niet lukken voor mij :(
Baal er enorm van, als het cbr niet van alles zo'n rommel maakt was het makkelijk gelukt maar nu niet -O-

Ah wat jammer zeg -O-

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 08:41

Citaat:
    Zaterdag 13 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1. nine1987,sneaker Tinker
    2. nine1987,wybe fries
    3. janneke584, anke fries
    4.
    5.



    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1. Nadiine__x/Nadine, Akkie, draver, lunch te paard/picknick/geen stal en geeb lunch
    2. _Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land
    3. Black_Moon (Maureen)|Borus| Tinker| geen lunch en geen stal/land
    4.
    5.




Citaat:
    Zondag 21 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.


    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1. xxwienekexx (Wieneke) | Footworkdunitgreat | Quarter Horse | Land | Lunch mee of lunch in het hotel of gemiddelde route, wat uitkomt met de groepjes
    2._Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land
    3.
    4.
    5.


Jschaffer
Berichten: 580
Geregistreerd: 14-03-06
Woonplaats: enschede

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:44

Ik sta er niet meer bij grote route zaterdag of zondag. Haitske Fries lunch maakt mij niet uit

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 13:21

Jschaffer schreef:
Ik sta er niet meer bij grote route zaterdag of zondag. Haitske Fries lunch maakt mij niet uit

Quote jezelf er even bij ;)

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:10

Ik vind het best een teleurstelling dat de groep zo klein is.. Hoop dat er nog meer bokkers aansluiten anders haak ik denk ik af.. :n

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 14:17

Nadiine__x schreef:
Ik vind het best een teleurstelling dat de groep zo klein is.. Hoop dat er nog meer bokkers aansluiten anders haak ik denk ik af.. :n

Je kan altijd proberen zelf mensen te benaderen! :D

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:19

Ik zou heel graag meewillen, moet alleen nog even kijken of het haalbaar is. Mijn andere merrie kan ieder moment een veulen verwachten en is helemaal gestresst als ik haar maatje meeneem. Als de rust weer is gekeerd sluit ik mij graag aan op 21 april.

Ben wel heel benieuwd wat t tempo ongeveer wordt?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 14:40

Wat spannend!! :D Snap ik heel goed dan!

Ik denk het tempo aanpassen aan hoe eenieder zich op dat moment voelt, ik rij met mijn quarter met Caithlynn met een KWPNer dus dat is een beetje kijken naar het tempo van de paarden en de bodem. Ik weet dat een aantal stukken harder zijn en met wortels, daar wil je gewoon lekker stappen en kleppen, de stukken die goed zijn lekker drafje, galopje, middengalopje. Wat mij betreft is het geen sjees m er ff in, wil lekker rijden :D :D

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 20:01

Nadiine__x schreef:
Ik vind het best een teleurstelling dat de groep zo klein is.. Hoop dat er nog meer bokkers aansluiten anders haak ik denk ik af.. :n


Dat is het risico van ver van te voren plannen. Je kunt wel een grote groep hebben, maar dat kan ook erg onrustig zijn qua verschillende karakters. We kunnen ook eventueel bij de groep van de 18 km aansluiten?

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 20:17

Ja zeker waar.
Ja aansluiten had ik al voorgesteld, maar geloof dat de tinker die meerijd niet braaf is met meerdere paarden..

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 20:32

Oja dat is ook waar. Met zijn 3en kan ook gezellig zijn.

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:29

Oh ik kan m wel bij me houden hoor.. Maar 't is dan gewoon een eikel die blijft drammen en niet normaal kan doen.. Dus als niemand daar een probleem mee heeft en mijn tinkt evt voorop laat lopen, dan is er niks minder aan de hand.. :))

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:30

En mocht het echt niet gaan.. Ik rij samen met een vriendin, dus dan haken we gewoon af van de griep en rijden we zelf verder.. Ben niet zo moei.. :D

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:34

Nadiine__x schreef:
Ik vind het best een teleurstelling dat de groep zo klein is.. Hoop dat er nog meer bokkers aansluiten anders haak ik denk ik af.. :n

Wat jammer als mensen afhaken door omstandigheden van anderen.Ik baal enorm van de vrachtwagen die mij nu niet meer heen en weer tuft als ik haar nodig heb, maar de eigenaresse heeft nu eenmaal ook een leven en dat zorgt er voor dat ik niet zo maar van t westen naar de Veluwe kan,Hoe graag ik het ook zou willen en de boer met trailer zit in het lammeren seizoen dus ook niet beschikbaar. Ga en geniet zou ik zeggen

_Caithlynn

Berichten: 920
Geregistreerd: 16-10-08
Woonplaats: GLD

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:57

Even bijgelezen. Ik moet hoe vervelend ook onder voorbehoud houden. Mijn merrie moet rond die tijd ook bevallen. Dus het is even afwachten wat zei precies gaat doen

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 23:06

nine1987 schreef:
Oh ik kan m wel bij me houden hoor.. Maar 't is dan gewoon een eikel die blijft drammen en niet normaal kan doen.. Dus als niemand daar een probleem mee heeft en mijn tinkt evt voorop laat lopen, dan is er niks minder aan de hand.. :))



nine1987 schreef:
En mocht het echt niet gaan.. Ik rij samen met een vriendin, dus dan haken we gewoon af van de griep en rijden we zelf verder.. Ben niet zo moei.. :D


Ik vind het geen probleem hoor. Als het voor jouw tinker makkelijker is dan ga jij lekker voorop ;)
Ik sluit gezellig bij jullie aan met mijn tinker :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 07:27

_Caithlynn schreef:
Even bijgelezen. Ik moet hoe vervelend ook onder voorbehoud houden. Mijn merrie moet rond die tijd ook bevallen. Dus het is even afwachten wat zei precies gaat doen

Ah jammer, dan zou ik alleen over blijven haha :) Maar geen probleem, wellicht kan ik dan een stalgenootje meenemen ofzo :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-19 07:27

xxwienekexx schreef:
_Caithlynn schreef:
Even bijgelezen. Ik moet hoe vervelend ook onder voorbehoud houden. Mijn merrie moet rond die tijd ook bevallen. Dus het is even afwachten wat zei precies gaat doen

Ah jammer, dan zou ik alleen over blijven haha :) Maar geen probleem, wellicht kan ik dan een stalgenootje meenemen ofzo :)


En natuurlijk hoop ik dat je komt, maar veiligheid voor je merrie voor alles, succes met de laatste loodjes :D

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:16

Dan rijden we toch gezellig met zijn alle de 18km inderdaad.

Mijn draver is ook vrij pittig, maar als we beetje samen voorop kunnen, of ik als 2e dan redden wij ons wel! Hij kan ook wel wat verder naar achteren overigens maar zijn tempo licht vrij hoog, hij kan ook heel netjes rustig lopen maar dat houd hij geen 18km vol. Volgens mij komt het wel goed als we gewoon gezellig gaan en in overleg +:)+

Ik kan ook mijn shire merrie meenemen ipv mijn draver, maar die is na 10km echt leeg, en dat is wel zonde als je met zijn alle zo mooie route kan rijden :j

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 08:46

Ik heb momenteel een blessure aan m'n arm (tenniselleboog en ontsteking in de schouder), dus hoop dat dat tegen die goed genoeg genezen is voor zo'n lange rit met de vrachtwagen

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 09:58

Nadiine__x schreef:
Dan rijden we toch gezellig met zijn alle de 18km inderdaad.

Mijn draver is ook vrij pittig, maar als we beetje samen voorop kunnen, of ik als 2e dan redden wij ons wel! Hij kan ook wel wat verder naar achteren overigens maar zijn tempo licht vrij hoog, hij kan ook heel netjes rustig lopen maar dat houd hij geen 18km vol. Volgens mij komt het wel goed als we gewoon gezellig gaan en in overleg +:)+

Ik kan ook mijn shire merrie meenemen ipv mijn draver, maar die is na 10km echt leeg, en dat is wel zonde als je met zijn alle zo mooie route kan rijden :j


Wat zonde.. Ik had er graag een shire bij gehad.. :D

(puur egoïsme hoor.. Ik vind ze gewoon heel erg leuk :)) )

Anoniem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 10:04

Kom het topic een beetje laat tegen maar mochten er nieuwe data komen ga ik graag mee.

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 10:12

Charizard schreef:
Kom het topic een beetje laat tegen maar mochten er nieuwe data komen ga ik graag mee.


De huidige data kun je niet dan?

Anoniem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 10:16

Ik heb ook drammer dus leek mij 13 april dan niet zo handig als de groepen samen gaan. Ik moet ook te paard erheen komen dus misschien eerst maar weer is wat conditie erbij bouwen. :)