Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 18 [ 442 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Plaats een nieuw onderwerp

De Veluwe rond met bokkers!

 
Profiel   

Je kunt gewoon aanhaken hoor.. Als 't met mijne niet gaat, rij ik gewoon een andere route verder.. :)
Ik ben toch met een vriendin samen..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 10:24 



 
Profiel   

En het is nog niet zo ver.. Misschien willen er nog meer mensen last minute meegaan straks..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 10:25 



 
Profiel   

Inderdaad, gewoon komen hoor! We kunnen altijd splitsen! :D

Die van is vooral heel vrolijk en fanatiek, dus heb er nooit zoveel last van haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 11:31 



 
Profiel   

Misschien dat jullie deze link ook kunnen delen in groepen van apeldoorn op facebook. Ik woon zelf vlak bij de cantharel en weet dat er genoeg ruiters hier zitten, ook die graag een rit maken :)

Zelf ben ik momenteel uitgeschakeld, anders had ik de 21e aan kunnen sluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 13:05 



 
Profiel   

Via de zoekmachine kwam ik bij dit topic tegen. Volgende week ga ik ook een nachtje naar de Cantharel. Ik las dat er verschillende routes zijn die je kunt doen, hebben jullie tips welke route leuk is? Rond de 20 kilometer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 13:31 



 
Profiel   

In het buitnehuisje bij de cantharel liggen allerlei routes van heel veel verschillende afstanden.. Gegarandeerd dat daar vanalles bij zit.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 13:46 



 
Profiel   

Ik volg even....

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 21:05 



 
Profiel   

nine1987 schreef
In het buitnehuisje bij de cantharel liggen allerlei routes van heel veel verschillende afstanden.. Gegarandeerd dat daar vanalles bij zit.. :)


Ah super! Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 12:16 



 
Profiel   

Fleda schreef
nine1987 schreef
In het buitnehuisje bij de cantharel liggen allerlei routes van heel veel verschillende afstanden.. Gegarandeerd dat daar vanalles bij zit.. :)


Ah super! Bedankt!

En anders willen de mensen die bij en om de stallen werken je ook altijd helpen, vraag eens naar Herm, die weet altijd prachtige routes te vertellen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 15:35 



 
Profiel   

Sorry meiden maar ik moet afhaken...
Vriendin die mij altijd veel helpt met de wedstrijden heeft hulp nodig met haar paardje welke die zaterdag ergens heen moet voor onderzoek.

Dus wil haar graag helpen..
Dit is midden op de dag, dus denk dat het niet meer te combineren is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 20:35 



 
Profiel   

Don't kill me.. Maar ik moet afhaken.. Ik heb een cadeau voor mijn vriendin geregeld ivm haar verjaardag vorige week.. En dat moet in dat weekend omdat we dan op de Veluwe zijn (cessna vliegen boven de Veluwe) en dat kon alleen zaterdagmiddag.. Mijn excuses..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:12 



 
Profiel   

Misschien een idee om een nieuwe datum te prikken? Ik zou erg graag mee willen, maar helaas nog geen veulen bij mijn andere merrie, dus kan haar weidemaatje ivm stress niet weghalen nu..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:41 



 
Profiel   

Ik ben ook bang dat zondag nog niet gaat lukken voor mij ivm mn arm. Die is nog te pijnlijk voor lange stukken auto rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:05 



 
Profiel   

Ik zou een nieuwe datum op een zaterdag en wel leuk vinden!
Alleen ivm verhuizing naar een nieuwe boerderij met de paarden aan huis, durf ik even geen beloftes te doen..

Ik wacht de datum even af en sluit aan als ik kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:55 



 
Profiel   

Een nieuwe datum lijkt mij heel leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 09:09 



 
Profiel   

Jullie mogen gerust een nieuwe datum plannen! Ik hou m alleen even op de 21ste, heb alles al geregeld haha maar t lijkt er op dat ik alleen over ben dus dan ga ik gezellig met iemand van stal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 09:43 



 
Profiel   

Dan plannen we een nieuwe datum ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 17:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 18 [ 442 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen