De Veluwe rond met bokkers!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:21

janneke584 schreef:
    Zaterdag 13 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1. Boedjang/ Saskia, Dahli draver lunch geen voorkeur
    2. nine1987,sneaker Tinker
    3. nine1987,wybe fries
    4. janneke584, anke fries
    5.
    6.
    7.
    8.


    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1. Black_Moon (Maureen)|Borus| Tinker| geen lunch en geen stal/land
    2.Boedjang /Saskia, Dahli, draver lunch geen voorkeur,
    3. _mjwb (Maxime) | Dutch 1. Dynamite (Ducky) | draver | stal of land, geen voorkeur | lunch
    4. Nadiine__x/Nadine, Akkie, draver, lunch te paard/picknick/geen stal en geeb lunch
    5._Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.



Citaat:
    Zondag 21 april 2019


    Graag COMPLEET invullen bij de rit naar keuze! :)
    - Deelnemer | Paard | Ras | Stal/land (ZELF BOEKEN!) | Lunch


    Route bossen (klein)8km
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Route bossen, heide, langs millitair oefenterrein en stukje zand (gemiddeld, ca. 18km)
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.


    Route bossen, heide, kootwijkerzand (groot, 23km)
    1. xxwienekexx (Wieneke) | Footworkdunitgreat | Quarter Horse | Land | Lunch mee of lunch in het hotel of gemiddelde route, wat uitkomt met de groepjes
    2._Caithlynn Caithlynn | kwpn| lunch onderweg of trailer. Geen land
    3.justkid (Corrie) Kid Run Thigh- Quarter (lunch mee of in hotel dan landje/stal nog regelen) Wil ook best de 18 km doen hoor :j als dat beter uitkomt voor iedereen die graag mee wil
    4.
    5.


justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 14:25

Wanneer ben je ongeveer bij het Kootwijker zand? ik bedoel hoe lang is dat rijden ongeveer en ben je dan bij Radio Kootwijk in de buurt?
Dan kunnen we daar ook lunchen, ik woon daar dichtbij en kan wel zorgen dat iemand wat komt brengen.
Hoeft niet natuurlijk, is maar een ideetje.

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:18

Moeten reserves ook invullen?

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:22

janneke584 schreef:
nine1987 schreef:
Correctie.. Vier.. :D


:D
Datum is voor mij allebei prima, maar lichamelijk red ik die hele lange rit niet. En op de andere datum is er nog niemand voor de kortere rit


Ik wil anders ook wel de 8 km rijden hoor.. Als je je erna prima voelt, kunnen we altijd nog iets verder.. :)

janneke584

Berichten: 1913
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:23

Correctie.. Vier.. :D
[/quote]

:D
Datum is voor mij allebei prima, maar lichamelijk red ik die hele lange rit niet. En op de andere datum is er nog niemand voor de kortere rit[/quote]

Ik wil anders ook wel de 8 km rijden hoor.. Als je je erna prima voelt, kunnen we altijd nog iets verder.. :)[/quote]

Dat is lief :) Maar ik ga de 18km wel redden. Alleen 23 wordt waarschijnlijk echt te veel

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:25

Oke.. Maar als wij vieren t groepje blijven, en je wil eerder terug, dan gewoon zeggen he.. Dan draaien we om.. :)

janneke584

Berichten: 1913
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:30

nine1987 schreef:
Oke.. Maar als wij vieren t groepje blijven, en je wil eerder terug, dan gewoon zeggen he.. Dan draaien we om.. :)


Top. Maar heb hopelijk hooguit een extra pauze nodig, zodat mn heup zich weer normal gaat gedragen :+

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:33

janneke584 schreef:
nine1987 schreef:
Oke.. Maar als wij vieren t groepje blijven, en je wil eerder terug, dan gewoon zeggen he.. Dan draaien we om.. :)


Top. Maar heb hopelijk hooguit een extra pauze nodig, zodat mn heup zich weer normal gaat gedragen :+


Ik zal m voor vertrek wel ff streng toespreken.. :))

janneke584

Berichten: 1913
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:36

janneke584 schreef:
nine1987 schreef:
Oke.. Maar als wij vieren t groepje blijven, en je wil eerder terug, dan gewoon zeggen he.. Dan draaien we om.. :)


Top. Maar heb hopelijk hooguit een extra pauze nodig, zodat mn heup zich weer normal gaat gedragen :+


Ik zal m voor vertrek wel ff streng toespreken.. :))[/quote]

}:)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8356
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:23

Ik wil mezelf of voor beide inschrijven en kijken welke het beste uitpakt voor mij of een tijd wachten met inschrijven. Vanwege werk heb ik nog geen idee wat ik vrij kan vragen maar ga wel graag mee O:)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 20:00

justkid schreef:
Wanneer ben je ongeveer bij het Kootwijker zand? ik bedoel hoe lang is dat rijden ongeveer en ben je dan bij Radio Kootwijk in de buurt?
Dan kunnen we daar ook lunchen, ik woon daar dichtbij en kan wel zorgen dat iemand wat komt brengen.
Hoeft niet natuurlijk, is maar een ideetje.


Lunchen doe ik persoonlijk liever na de rit, anders zit je met zo'n volle buik op je paard en ik vind het altijd wel lekker om rustig door te gaan :D :Y)

Ik kan hier even geen routekaart vinden, die ligt ergens tussen de verhuisdozen op zolder, zal m'n moeder even vragen. Die heeft er ook nog minimaal 2 :Y)

Dit is de ronde in ieder geval ;) Kootwijkerzand is om en nabij halverwege :D

Afbeelding

Enne radio kootwijk ben je meerdere keren in de buurt ja, je rijdt er letterlijk een ronde omheen *\o/*

Je zou nog en verder stuk kootwijk over kunnen steken, maar dat is flink zwaar én nog zeker 5 km verder. Dus ik denk dat dat misschien een beetje teveel van t goede is ;)
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 24-10-18 20:08, in het totaal 2 keer bewerkt

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:02

Dat is de 23 km?

Weet je ook hoe de 18 eruit ziet?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 20:03

nine1987 schreef:
Dat is de 23 km?

Weet je ook hoe de 18 eruit ziet?

Ja en ja ik kan m uit m'n hoofd rijden, stuk rechtdoor door het bos, bij paaltje 55 linksaf naar de heide, alsmaar rechtdoor, stuk rechtdoor over de heide, op t splitsing linksaf langs het millitair oefenterrein, alsmaar rechtdoor, stukje zandvlakte maar zonder zwaardere paden voor je paard, eenmaal het bos in bij volgend bordje linksaf, dan alsmaar rechtdoor, zie je de weg even lopen, dan weer linksaf het bos in en dan kom je via slingeren (en nog een tig aantal nummertjes) weer terug xD

Maar die heb ik zoals ik eerder aangaf nooit gemeten dus ik kan m niet op bovenstaande manier laten zien aangezien mn kaart ergens tussen 10tallen verhuisdozen rondhangt :+
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 24-10-18 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:06

Ah oke.. :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 20:10

Eens even googelen hoor ;)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 20:23

Alles staat sowieso nog op deze manier op het terrein aangegeven, dus dat samen met het opschrijven van de nummers en/of eventueel een bandje kan het niet mis ;)


Afbeelding



Maar ik had dit in m'n hoofd kwa route's, maar als jullie zelf een ander plan hebben, alle paden zijn goed en vorig jaar nog met zand bijgevuld hier en daar dus dat maakt weinig uit, de gemiddelde route zou 2 kanten op kunnen, beiden verschillen in afstand niet gigantisch veel (hoeveel durf ik dus niet te zeggen, maar met beide routes ben je om en nabij dezelfde tijd bezig) :)

De weg oversteken (dus rechts halverwege en rechts vanaf startpunt) zou ook kunnen, maar dan moet je wel een 80km weg over, op deze manier rij je zo het pad op, hek door, veluwe op :Y)

Ronde klein:
Afbeelding

Ronde midden:

Afbeelding

Afbeelding

Ronde groot:
De grote ronde zou ook nog van 44 naar 43 en 2 kunnen rijden, vanaf daar naar 16, is een stuk loodzwaar, heel mooi, maar wel een stukkie erbij nog :D Kunnen we ook altijd terplekke kijken ;)

Afbeelding


oortjesfoto's bij de ronde's gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het stuk waar geen paden lopen, links en midden beneden, is het millitair oefenterrein, door de weeks zijn ze nog wel eens flink aan het oefenen, in het weekend heb ik ze nog niet meegemaakt ;)

Door de weeks klinkt het ongeveer zo:

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:42

Ziet er heel mooi uit! Mij maakt het echt niet uit waar we allemaal naar toe gaan. Ik volg de rest :D

nine1987

Berichten: 8349
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:48

Oh maar dat is heel duidelijk! Bedankt! :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 20:54

nine1987 schreef:
Oh maar dat is heel duidelijk! Bedankt! :)


_mjwb schreef:
Ziet er heel mooi uit! Mij maakt het echt niet uit waar we allemaal naar toe gaan. Ik volg de rest :D

Thanks beiden :D *\o/*

Vorige keer had ik een rondje bovenin radio kootwijk gedaan, daar klopte 1 stukje niet helemaal (ofja wel als je t weet, als je t niet weet is t een beetje twijfel), maar die komen we nu op geen mogelijke manier tegen :D

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:58

Tinkermuts schreef:
Moeten reserves ook invullen?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 21:00

Tinkermuts schreef:
Tinkermuts schreef:
Moeten reserves ook invullen?

Ahja ik wilde op jou reageren, toen zat ik op werk, nu zit ik thuis en nu ben ik je even vergeten, sorry :(:)

Ja hoor doe maar! Mocht het echt allemaal vol vol vol zitten kunnen we altijd kijken wie er buiten de 15 had aangemeld maar ik verwacht het absoluut niet met 2 dagen en als ik kijk hoe de aanmeldingen op dit moment lopen zitten we nooit 2 dagen boven de 15 deelnemers of met té grote groepen (en zo wel kunnen we altijd nog een ritje erbij verzinnen o.i.d.) :D

Black_Moon
Berichten: 685
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:03

xxwienekexx: Ik heb je foto's/routes bekeken en deze ingevuld op de site van ruiteren & mennen en dit zijn de km's die er uitkomen ;)

De kleine ronde: 10.4km
De eerste middelgrote ronde: 16.6km
De tweede middelgrote ronde: 17,2km
De grote ronde: 22km

Hoop niet dat je vervelend vind dat ik het nagekeken heb :o

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 21:04

Black_Moon schreef:
xxwienekexx: Ik heb je foto's/routes bekeken en deze ingevuld op de site van ruiteren & mennen en dit zijn de km's die er uitkomen ;)

De kleine ronde: 10.4km
De eerste middelgrote ronde: 16.6km
De tweede middelgrote ronde: 17,2km
De grote ronde: 22km

Hoop niet dat je vervelend vind dat ik het nagekeken heb :o


Nee tuurlijk niet :D De grote ronde heb ik zelf op 23 geklokt, dus dat zal er dan tussen hebben gelegen :D Dan vind ik m'n inschattingsvermogen met de andere 2 nog best redelijk goed *D *D (geeft zichzelf een schouderklopje)

Dan zou de kleine ronde mits ze 2 km minder af willen leggen ook ervoor kunnen kiezen om de kleine ronde's aan het startpunt rechts van de route nu te kunnen doen :D

Black_Moon
Berichten: 685
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:06

Die grote is zonder de punt 44, 43 en 42 dan komt het inderdaad 23 km uit :D
Maar je bent zeker goed bezig +:)+ +:)+

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 21:10

Black_Moon schreef:
Die grote is zonder de punt 44, 43 en 42 dan komt het inderdaad 23 km uit :D
Maar je bent zeker goed bezig +:)+ +:)+

*\o/* *\o/*

Je kan ook zoveel gave kanten op :D Na 10 jaar is het nog steeds iedere keer weer prachtig om er te rijden <3