De Veluwe rond met bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:36

Ik rij ook de 18,maar zou ook graag ff willen galopperen.. :j

Anoniem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 13:55

Dan haak ik af, veel plezier allemaal!

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:11

Ik pas mij aan met tempo maar wil geen race partij dat doe ik nooit op onbekend terrein en met een onbekende groep, sowieso vind ik dat je elkaar echt moet kunnen vertrouwen daarin.

Anoniem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:27

Ik vertrouw er niet op dat dat niet gebeurt, met een grote groep paarden die elkaar niet kennen op vreemd terrein. Dus ik haak af, wil het risico niet nemen :)

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 14:36

Snap ik hoor, dat blijft bij mij ook wat lastig, ik wil ook gewoon een leuke rit maken.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8347
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:30

Ik vind het ook helemaal prima om 5/6 uur te stappen en draven hoor. Ik weet alleen nog niet mijn rooster dus ik kan nog niks inplannen.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:43

_Dreamer schreef:
Ik vertrouw er niet op dat dat niet gebeurt, met een grote groep paarden die elkaar niet kennen op vreemd terrein. Dus ik haak af, wil het risico niet nemen :)


Ik wil anders wel samen met jou het rondje doen zomer galop

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 18:08

Zoals eerder besproken is van wat ik heb begrepen niemand van plan te racen.. ik weet ook dat die van mij t nooit zou doen en anders zet ik dr stil. Ik hoop, ga er vanuit en denk dat iedereen er zo over denkt en als het voor iemand niet goed zou voelen doen we een gang niet. Maar ik denk dat het wel reƫel is om bij de gemiddelde en grote rit een galopje te denken :) maar dan nogmaals, alles in overleg, t moet voor iedereen leuk zijn ^-^

Tinkermuts

Berichten: 9389
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:24

Mijne is ook relaxt in galop, heb het ook over een hand galopje. Maar vind het dus ook geen probleem om met de grotere route mee te gaan als daar een galopje mogelijk is. Ik rijd veel ritten met groepjes en eigenlijk nooit een racepartij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:18

Sorry, maar ik heb mensen dat al vaker horen roepen, en als er eentje een beetje schrikt of net iets harder gaat, gaat de volgende nog iets harder en de derde nog iets harder en... :o
Ik ga dat risico gewoon niet nemen want met mijn merrie is dat niet veilig. Misschien doet ze niks, maar het is mij 1x gebeurt met mijn merrie en dat wil ik nooit meer...

En geheel begrijpelijk als men een galop wil doen, ik heb daar gewoon het paard niet voor en dat is prima :D

Nadiine__x

Berichten: 2800
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:43

Dreamer, misschien een idee dat jij samen met iemand anders die ook niet wilt galoperen het rondje andersom rijd ;) :)

Dan is het probleem opgelost toch?

Ga ervanuit dat onze groep, 23km wel gaat galoperen, maar ook gewoon in overleg, die van mij galopeerd best hard. Maar hij kan super hard draven en houd een hand galopje dan prima bij, op die manier is vaak het probleem opgelost :)

Ik kan trouwens alleen mee met de 23km als er ook grote stukken gestapt worden? Hele stukken draveb en galoperen kunnen wij ook, maar zeker geen 23km dan gaat hij over zijn touren heen..

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 19:45

De omgeving is ook zonde om alleen maar te draven en galopperen hoor! :D Ik ben zelf ook van hele stukken stappen, maar ook zeker wel van een drafje en galopje ;)

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:29

Even een praktisch puntje.
Wanneer we na de rit willen lunchen en 23 km willen rijden dan moeten we rond 10 uur starten denk ik.
Is dat haalbaar voor iedereen?

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:33

Voor mij wel.. Dan kan ik om 9.00 ontbijten en naar de paarden lopen.. :D

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:34

Maar als de 18 km groep liever niet galoppeert, kan ik ook gewoon met mn vriendin gaan.. Ik vind t ook jammer als iedereen zich afmeldt omdat wij ook ff hier en daar een kleij galopje willen doen..

Nadiine__x

Berichten: 2800
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:34

Ja hoor, hier ook haalbaar!
Maar ik lunch niet mee, ga na de rit lekker mijn paardje thuis brengen ;)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 20:35

justkid schreef:
Even een praktisch puntje.
Wanneer we na de rit willen lunchen en 23 km willen rijden dan moeten we rond 10 uur starten denk ik.
Is dat haalbaar voor iedereen?

Ja helemaal top haha. Ben nogal een ochtendmens :D ;)

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:43

Maar eerder in het topic hadden we toch al een plannetje dat we in verschillende groepjes al dan niet gingen galopperen?
Maar ik snap dreamer ook wel, als je paard in galop in een groep niet bij je blijft maar oncontroleerbaar wordt dan zou ik daar ook niet in mee willen, zeker omdat je elkaar niet kent. Maar alleen dreamer haakt af toch?

Mijn paard blijft altijd in overleg met mij en ik heb al eens in een groep hard gegaloppeerd dus daarom durf ik het wel aan. Ik ben niet van anderen afhankelijk wat dat betreft.
Maar ik rij niet mee op 14 april

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:51

justkid schreef:
Even een praktisch puntje.
Wanneer we na de rit willen lunchen en 23 km willen rijden dan moeten we rond 10 uur starten denk ik.
Is dat haalbaar voor iedereen?


Geen probleem. Hier ook een ochtendmens :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:52

Maar zo te zien worden de ritten met de hele groep gereden per afstand? En superleuk dat er dan geroepen wordt dat er met iedereen rekening gehouden wordt, maar ik wil dus niet galloperen en de rest wel dus dat gaat al niet op want dan kan ik niet mee :')

Maar echt ik vind het geen probleem! Ik rij vaak zat buiten dus als men perse wilt galloperen is dat prima ;) Het is voor mij ook 'om de hoek' dus misschien kom ik wel gewoon gezellig lunchen :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:00

_Dreamer schreef:
Maar zo te zien worden de ritten met de hele groep gereden per afstand? En superleuk dat er dan geroepen wordt dat er met iedereen rekening gehouden wordt, maar ik wil dus niet galloperen en de rest wel dus dat gaat al niet op want dan kan ik niet mee :')

Maar echt ik vind het geen probleem! Ik rij vaak zat buiten dus als men perse wilt galloperen is dat prima ;) Het is voor mij ook 'om de hoek' dus misschien kom ik wel gewoon gezellig lunchen :D


Op t groepen gedeelte wil ik even reageren, de rest weet je van mij hoe ik er in sta. ;)

Ik heb nu al meerdere keren aangegeven dat jullie het SAMEN met mij organiseren.. en wil dus ook nogmaals vragen zelf te overleggen en geen aannames te maken.. ik ben NIET verantwoordelijk voor de organisatie, dit zijn we ALLEMAAL..

Dus als jullie de rit in groepjes van 2/3/4/5 willen rijden allemaal prima. Maar overleg het zelf ipv er vanuit te gaan dat iets zo gaat. :)

Excuses maar ik hoop dat ik t nu niet nog een keer hoef te herhalen.. t is nu al zomaar de 6e keer. :+

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:01

Had je mij eerdere bericht gezien dreamer?

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:04

Ik moet ongeveer 1.5 uur rijden maar 10 uur is dan best haalbaar.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:07

nine1987 schreef:
Voor mij wel.. Dan kan ik om 9.00 ontbijten en naar de paarden lopen.. :D

Haha zo luxe dit, ik wil dan wel even snel wat naar binnenwerken als me dat tussen t rijden in de wagen niet lukt zal voor mij om en nabij 7 uur/half 8 weg rijden worden :Y)

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:09

ik om half 10 :P