Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

BBQ met Bokkers omgeving Amersfoort

 
Profiel   

Ik sta met mijn paarden in Putten :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:13 



 
Profiel   

Ik sta in Nijkerk

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:23 



 
Profiel   

Ik sta in Eemnes.
7 Juli lukt helaas niet, maar een volgende keer lijkt het mij heel gezellig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:35 



 
Profiel   

Ik sta met mijn eigen paard in Nijkerk en mijn leasepony staat op mijn werk in Ermelo

Lekker rustig dagje vandaag. Eerst op mijn gemak in de ochtend. Daarna naar pony. Na de nodige vertraging gingen we opeens een grote bosrit maken. Werd een rit van bijna 10 km waarbij we lekker gestapt hebben, stukken gedraafd en zelfs 2 stukjes met galop hebben kunnen mee pakken.
Geen wild beest gezien behalve een rare man

Pony gaat steeds beter voor de wagen. Ze kan langer een hoger tempo aanhouden (lees fatsoenlijk draven en niet sukkelen) en blijft er lekker aan trekken.

Op de foto kijkt ze heel lief, maar staat met haar benen in een kuil geloof ik. Want zo krom op de foto is ze gelukkig in het echt nietEn het belangrijkste; ze begint af te vallen. Mentuig kan een gaatje strakker en de vetbulten op haar schouder zijn minder duidelijk.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:45 



 
Profiel   

Die van mij staat in Achterveld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:48 



 
Profiel   

19marjo90 schreef
Die van mij staat in Achterveld.

Aarderhoeve? Dat is 4 min van mijn huis vandaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:53 



 
Profiel   

Ik sta in Woudenberg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 20:55 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
19marjo90 schreef
Die van mij staat in Achterveld.

Aarderhoeve? Dat is 4 min van mijn huis vandaan.


Ja klopt! Jij hebt daar ook Grani nog gereden toch? Ben met hen samen vanuit Soest naar de Aarderhoeve verhuisd. Echt een super fijne plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 21:13 



 
Profiel   

Ohja! En ja ik heb idd Grani gereden eventjes.
Fijne stal idd!

Ik verzorg nu de Quarter van mijn beste vriendin, staat op de Forest Mountain Ranch, is voor mij ook maar 5 min met de auto. Behalve dan deze 2 weken omdat de kruising open ligt en ik om moet rijden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 21:16 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ohja! En ja ik heb idd Grani gereden eventjes.
Fijne stal idd!

Ik verzorg nu de Quarter van mijn beste vriendin, staat op de Forest Mountain Ranch, is voor mij ook maar 5 min met de auto. Behalve dan deze 2 weken omdat de kruising open ligt en ik om moet rijden. :+


Oh ja, elke keer gedoe daar met dichte wegen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 05:07 



 
Profiel   

Ja, erg verrot. Dat kruispunt is tot en met dit weekend afgesloten, daarna zouden we er weer door moeten kunnen. Maar ze gaan nog meer afsluiten...:\

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 05:31 



 
Profiel   

Leuke pony, Chamion

Afgesloten wegen zijn irritant, zeker als je er zo vaak langs moet. Bij ons in de wijk gaan ze een belangrijke rotonde aanpakken, wat op de route van/naar werk zeker nog vertraging op gaat leveren.
Naar stal (Nijkerkerveen) kom ik daar gelukkig niet langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 08:38 



 
Profiel   

Leuke pony zeg chamion. Fijn dat 't beter gaat :)

Grappig om jou hier nu tegen te komen 19marjo90. De eigenaresse van Gráni had me al verteld dat ze samen met jou en je paard naar Achterveld verhuisd was. Jaaaaren geleden was ze mijn stalgenoot, in Hoogland. Eerst met de hafje en toen Gráni geboren was hoorde hij er natuurlijk ook bij. We zijn destijds ongeveer tegelijkertijd naar Soest verhuisd, zij naar Pronk en ik een stukje verderop.

De laatste wei waar mijn paardjes gestaan hebben is de wei waar ik nu op uitkijk, als ik rechtop in mijn bed ga zitten kan ik de wei zien. Ik heb ze nooit aan huis gehad, 39 dagen voordat ik er ging wonen zijn ze overleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 08:45 



 
Profiel   

Oh wat toevallig ook Koper! Zo is het paardenwereldje toch klein.

Wat ontzettend vervelend dat ze zijn overleden. Extra als je dan iedere dag uitkijkt op het weiland waar ze stonden.

Waar sta jij in Nijkerkerveen Roulette?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 18:07 



 
Profiel   

Ik ben juist daar gaan wonen omdat het voor mij goed werkt om af en toe op de wei te zitten. Had ik van tevoren ook niet gedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 08:56 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Chiave - Alleseter - Kan 4 personen oppikken op station.
Linda (bamisalami) - alleseter - kan evt ook mensen oppikken van t station
Laura - Lau - neemt onder voorbehoud eigen eten mee - komt met OV
Sabrina (chamion) Alles eter - Ophalen Ermelo/Harderwijk. Indien ik geen vrij krijg, graag na 17.30 ophalen.
Mandy - Sheehan - alleseter - komt met OV of rijd graag met iemand mee vanaf Zeist
Jessica - Wesco - vegetarier - op de fiets
Geerte- alles eter - mensen kunnen meerijden vanaf Zeist
willemieke alles eter (eet 1 of 2 stukjes vlees reden kan in pb) meerijden van af leusden
Marlies - alles eter - ik rij vanaf Achterveld over Leusden naar de A28.
Emmeline - alles eter (al eet ik niet heel veel vlees en geen varken) - mensen kunnen meerijden vanaf Hilversum
Kallista (Klis) - vegetariër - kom waarschijnlijk met de fiets
Nicky - vegetariër - op de fiets
Karen - Alles eter - mensen kunnen meerijden vanaf Ermelo en alles er tussen.
Eef - alles eter - kom waarschijnlijk met de fiets


Leuk dat er zoveel mee gaan! :)

Heel andere vraag, kennen jullie nog een revalidatiestal waar (tijdelijk) geblesseerde paarden gewoon de wei op kunnen? 24/7 of 's nachts op stal maakt niet uit, zolang ze in ieder geval overdag maar de hele dag buiten lopen. Afstand tot Amersfoort maakt niet zo uit. Gaat om een tijdelijke periode van ca. 2/3 maanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 08:21 



 
Profiel   

UK_eef schreef
Leuk dat er zoveel mee gaan! :)

Heel andere vraag, kennen jullie nog een revalidatiestal waar (tijdelijk) geblesseerde paarden gewoon de wei op kunnen? 24/7 of 's nachts op stal maakt niet uit, zolang ze in ieder geval overdag maar de hele dag buiten lopen. Afstand tot Amersfoort maakt niet zo uit. Gaat om een tijdelijke periode van ca. 2/3 maanden.


Lelymare is echt een hele goede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 15:14 



 
Profiel   

Hoe gaat het allemaal met jullie?
Ik heb net een geweldig weekend achter de rug. Mijn werk was het terrein van een WE lesweekend, deze lessen werden gegeven door de wereld kampioen. Daarnaast mochten wij gisteren avond genieten van een demo en de mensen die zich hadden inschreven mochten daarna rijden en kregen of les van deze wereld kampioen of van het 3voudig nederlands kampioen! Zomaar!

Op donderdag avond kwamen de eerste paarden aan. Vrijdag (ochtend) begonnen ze met dressuur les, en daar heb ik lekker een uurtje naar gekeken voordat ik naar mijn werk ging. Op zaterdag was ik vrij maar liep ik al rond 1 uur rond om te kijken naar de lessen. Daarna met pony het bos ingegaan. Met een groep meiden daarna lekker gegeten en om 18.00 begon de (trail en speed trail) demo. Deze werd gereden door de NL kampioen en uitgelegd door de wereldkampioen (en vertaald door leden van WE NL, die dit weekend georganiseerd hadden) En vanochtend weer fftjes gekeken voordat ik moest gaan lesgeven.

En ik heb zoveel weer geleerd, van puur kijken en luisteren. En gelijk wat dingen meegepakt in mijn manege lessen, eigenlijk de hele dag wel dingen gebruikt uit het WE. De klanten vonden het geweldig, de dieren vonden het geweldig en WE NL en de kampioen vonden het ook geweldig dat ik gelijk dingen toepaste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 17:05 



 
Profiel   

Klinkt heel gaaf chamion :) Rijd je zelf ook WE? Mijn instructrice is geloof ik jurylid voor deze mooie discipline. Als ik destijds een rijdbaar paard had gehad zou ik er toen best meer over willen hebben weten.

Afgelopen weekend was voor mij een Ikea-weekend. Vrijdag mijn nieuwe bed opgehaald en zaterdag nog wat losse dingetjes (serviesdingetjes, een mooi chillkussen voor mijn katje, dat zich een plank in de badkamer heeft toegeëigend, dat soort dingen). Als laatste nog even een kijkje in de koopjeshoek en potverdorie... daar stond 'ie... voor in mijn nieuwe hutje wilde ik zo graag een mooie chaise longue en was mij aan het oriënteren op modellen en prijzen enzo. Deze die er nu stond voldeed qua model en ook zeker qua prijs (39 euro :)) ). Er zat alleen geen bekleding omheen, dus ik twijfelde. 's Avonds had ik daar al spijt van dus zondag om 10 uur ben ik dat ding vlug gaan ophalen met als doel er zelf een mooie hoes voor te knutselen. Een project voor de komende weken. 's Middags moest ik mijn fiets, die daar nog stond, nog ophalen dus weer even de winkel in gelopen en weer eruit met een stoffer en blik (jaja :Y) ) en met een dik, verduisterend koopjeshoekgordijn waar ik de bekleding van ga maken. Voor 54 euro en wat gepriegel heb ik zomaar een prachtige chaise longue met mooie stof :)

Heb wel een beetje spierpijn nu van al het gesjouw :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 12:12 



 
Profiel   

Koper schreef
Klinkt heel gaaf chamion :) Rijd je zelf ook WE? Mijn instructrice is geloof ik jurylid voor deze mooie discipline. Als ik destijds een rijdbaar paard had gehad zou ik er toen best meer over willen hebben weten.


Ik rij niet meer :') Iets met te zwaar en te klein paard :Y)
Maar ja, het is wel een sport die ik in de gaten hou, en als mijn paard niet op verplichte vakantie was dan had hij meegedaan met de leaseklanten van mij.

Maar mocht ik in de toekomst enorm afvallen (niet waarschijnlijk) of er een nieuw paard komt (nog onwaarschijnlijker) dan wil ik het actief gaan oppakken. Maar nu voor vind ik het vooral leuk om het in mijn lessen een beetje toe te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 15:03 



 
Profiel   

Het wordt tijd voor in-hand onderdelen bij de WE.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 15:04 



 
Profiel   

Koper schreef
Het wordt tijd voor in-hand onderdelen bij de WE.



JAAAHH, ik doe echt mee met de eerste wedstrijd waarbij je aan de hand mee kan doen.
Veel onderdelen kan je ook prima aan de hand doen. Zoals de brug, bel, achterwaarts, hek om maar wat te noemen. Alleen dan wordt draf en galop wat lastiger....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 15:07 



 
Profiel   

Ik moet nog even de BBQ bestelling definitief maken. Is iedereen die mee wil doen met de BBQ in het quotalijstje opgenomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 20:42 



 
Profiel   

Ik denk dat ik helaas moet afzeggen ivm financiele zaken. Heel jammer maar de volgende keer ben ik er graag bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 21:14 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
Chiave - Alleseter - Kan 4 personen oppikken op station.
Linda (bamisalami) - alleseter - kan evt ook mensen oppikken van t station
Laura - Lau - neemt onder voorbehoud eigen eten mee - komt met OV
Sabrina (chamion) Alles eter - Ophalen Ermelo/Harderwijk. Indien ik geen vrij krijg, graag na 17.30 ophalen.
Mandy - Sheehan - alleseter - komt met OV of rijd graag met iemand mee vanaf Zeist
Jessica - Wesco - vegetarier - op de fiets
Geerte- alles eter - mensen kunnen meerijden vanaf Zeist
willemieke alles eter (eet 1 of 2 stukjes vlees reden kan in pb) meerijden van af leusden
Marlies - alles eter - ik rij vanaf Achterveld over Leusden naar de A28.
Emmeline - vegetariër - mensen kunnen meerijden vanaf Hilversum
Kallista (Klis) - vegetariër - kom waarschijnlijk met de fiets
Nicky - vegetariër - op de fiets
Karen - Alles eter - mensen kunnen meerijden vanaf Ermelo en alles er tussen.
Eef - alles eter - kom waarschijnlijk met de fiets



Heb mezelf even omgezet naar vega. Eet op het moment eigenlijk geen vlees meer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 21:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen