Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Plaats een nieuw onderwerp

BBQ met Bokkers omgeving Amersfoort

 
Profiel   

andere datum plannen mis of hebben er mensen zin om een drankje evt zaterdag avond bij mij te doen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 17:56 



 
Profiel   

Koper schreef
Met hoeveel zijn we over dan? Is het leuk om zondag een andere activiteit te gaan doen? Als mensen het leuk vinden stel ik mijn woonomgeving beschikbaar voor een borrel oid. Is dat wat? Ik woon bij een boerderij. Binnen heb ik te weinig plek, ik woon zéér klein. Maar buiten is plek zat. Met zon of schaduw naar keuze.

Nieuwe datum voor de bbq vind ik ook een goed plan :)

Ik vind het wel leuk om morgen nog iets te doen, ik had er wel op gerekend :)
Iets drinken bij iemand, samen naar Dios Latinos of een bordspelletje doen (ik heb er genoeg)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 17:46 



 
Profiel   

Een bordspelletje is ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:02 



 
Profiel   

En ik lees het nu pas :') Días Latinos ben ik wel even geweest. Als kind in Zuid-Amerika opgegroeid dus is altijd wel een leuk feessie.

Zijn er dan mensen die zin hebben om komende zaterdagavond mee te gaan naar het Theater Terras?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 10:18 



 
Profiel   

Koper schreef
En ik lees het nu pas :') Días Latinos ben ik wel even geweest. Als kind in Zuid-Amerika opgegroeid dus is altijd wel een leuk feessie.

Zijn er dan mensen die zin hebben om komende zaterdagavond mee te gaan naar het Theater Terras?

Wat is dat precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:25 



 
Profiel   

Dat is theater op verschillende locaties. Steeds zelfde organisatie maar elke keer een andere groep en andere locatie ergens in de stad. Komende zaterdag is het geloof ik in Vathorst maar zou het ook even moeten opzoeken. Op Facebook hebben ze een handige pagina. Ik weet niet of ze ook een eigen url hebben. Als je op Amersfoorts Theater Terras zoekt kun je 't vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen