Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 9 [ 205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Western rijden, 13 juli Silver Ranch, Oosterwolde

 
Profiel   

Mij ook!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 12:55 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Zijn er mensen die er nog een 2e keer willen rijden?


ja ik zou het leuk vinden om nog een keer te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 13:28 



 
Profiel   

De volgende keer wil ik ook mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 18:10 



 
Profiel   

Ik wil denk ik wel 2 verschillende groepen dan.
Een groep die western ervaring heeft en een groep die dat niet of weinig heeft.
Als dat haalbaar is...of ik laat alleen mensen toe met western ervaring maar dat vind ik aan de andere kant ook weer oneerlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 18:14 



 
Profiel   

Als hun dat redden met paarden vind ik het prima.
Maar zou eerlijk gezegd dan niet een hele les hoeven te stappen xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 18:56 



 
Profiel   

Nee dat snap ik. Maar jij hoort wel bij de groep die geen ervaring heeft. Maar ook die groep verdiend het om te joggen en te galopperen. Misschien in een andere mate maar de gewone rij ervaring heb je wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 18:57 



 
Profiel   

Klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 19:39 



 
Profiel   

Ik wil ook nog wel een keer mee, vond het erg leuk.

Was idd jammer van het verschil in lessen, ondanks dat ik weinig western ervaring heb vond ik het tweede lesuur waar ik in meereed prima te doen met draf en galop, een stopje en wat spinnen. Dit was ook juist wel wat ik graag wou doen op een ervaren paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 19:45 



 
Profiel   

Ik wil de volgende keer niet zo'n groot verschil in de lessen, ik vind dat iedereen een galopje moet kunnen rijden. Als dezelfde mensen meegaan dan is dat ook geen probleem denk ik, de basis hebben we dan allemaal al gehoord. En dus kunnen we eerder joggen en wat meer oefeningen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 19:49 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik wil de volgende keer niet zo'n groot verschil in de lessen, ik vind dat iedereen een galopje moet kunnen rijden. Als dezelfde mensen meegaan dan is dat ook geen probleem denk ik, de basis hebben we dan allemaal al gehoord. En dus kunnen we eerder joggen en wat meer oefeningen doen.


Vast!

En ik heb er ook zeker van geleerd hoor! Ik vergeet nogal eens dat ik een buitenteugel heb, daar had Gaby zeker gelijk in. Ga ik in mijn komende lessen nog meer op letten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 19:54 



 
Profiel   

Fijn dat je er wel iets van hebt opgestoken. Al vond ik dat ze eigenlijk niemand veel persoonlijke aandacht gaf. Ze heeft een paar dingetjes tegen mij gezegd maar niet veel.

Andrea had moeite met de galop geloof ik, viel er steeds uit, die had ze dan op dat moment even meer aandacht moeten geven. Juist de mensen met weinig tot geen western ervaring had ze meer aandacht moeten geven.

Als ik er zo over praat wil ik toch echt 2 aparte lessen...ik vind dat iedereen persoonlijke aandacht verdiend en de mensen met weinig tot geen ervaring hebben nou eenmaal meer aandacht nodig. Snap dat die dan ook minder oefeningen doen. Maar een poging tot galop moet kunnen.

En dan kan de meer gevorderde les ook moeilijkere oefeningen doen en meer/eerder galop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 19:59 



 
Profiel   

Als ik en geen nachtdienst heb en een galopje ook kan en ik op tijd ben met inschrijven dan wil ik nog wel een poging wagen :) roteind rijden maar ook wel weer gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:08 



 
Profiel   

Toch wel nu? Ik vond het heel lúllig voor jullie dus daar wil ik wat voor geregeld hebben. Ik ga dat nog wel even terugkoppelen aan de stal iig. Het is nu zo gegaan en dat is niet anders maar als ik het voor de volgende meeting anders kan regelen zou ik dat fijn vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:10 



 
Profiel   

Ik vond de jog heel lastig om haar op een rustig tempo te laten lopen. Ik kon ook niet echt lekker blijven zitten dat kwam meer omdat ik het moeilijk vond om haar neerwaarts te rijden.
Had graag wat meer tips gehad daarover

Toch veel geleerd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:12 



 
Profiel   

Ja, dat snap ik Andrea. Maar misschien is een privéles dan wel handiger. Het is en blijft een groepsles maar dan moet er ook wel echt tegen iedereen wat gezegd worden...en niet 2 dingetjes in een uur.

Maar juist voor jou zou een paar privélessen heel goed zijn als je hier echt wat verder in wil komen. Dan kan je daarna makkelijker meerijden in een groepsles omdat je dan dingen zelf kan oplossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:14 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Toch wel nu? Ik vond het heel lúllig voor jullie dus daar wil ik wat voor geregeld hebben. Ik ga dat nog wel even terugkoppelen aan de stal iig. Het is nu zo gegaan en dat is niet anders maar als ik het voor de volgende meeting anders kan regelen zou ik dat fijn vinden.


Ja had gister even een frustratie moment maar dat was denk resultaat van slaap tekort haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:15 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Ik vond de jog heel lastig om haar op een rustig tempo te laten lopen. Ik kon ook niet echt lekker blijven zitten dat kwam meer omdat ik het moeilijk vond om haar neerwaarts te rijden.
Had graag wat meer tips gehad daarover

!


Is ook het type paard hoor, daar had je in dat opzicht pech mee. Mijn eigen paard is juist 1 die je moeilijk in actie krijgt. Die moet je juist enorm activeren om zijn achterhand eronder te krijgen en hij mag dan als beloning joggen. Eigenlijk het tegenovergestelde. Paardje waar ik daar op reed, lucky, deed het vrij gemakkelijk. Misschien een aanrader voor de volgende keer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:37 



 
Profiel   

Bedankt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:38 



 
Profiel   

Ik lees dat het iets tegenviel? Jammer!

Mocht ik een volgende keer meekunnen, dan heb ik wel een aantal jaar western (voornamelijk reining) ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 10:59 



 
Profiel   

Nouja, voor de eerste groep viel het misschien wat tegen. Die hebben van het uur les zeker een half uur gestapt en geen galop gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:05 



 
Profiel   

Ah oke, dan kan ik me inderdaad wel wat frustraties voorstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:14 



 
Profiel   

Ja ik ook hoor. Wij mochten wel galopperen en hebben ook wat andere oefeningen gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:21 



 
Profiel   

Ach, het is nu geweest :) puntje voor de volgende keer! Ga je nog een meeting inplannen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 13:00 



 
Profiel   

Lagonda wil je nog even een tikkie sturen voor de reiskosten? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 13:01 



 
Profiel   

Oja, ik heb nu weinig te doen, ik ga het even uitrekenen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 13:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 9 [ 205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen