Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 23:10

Hallo allemaal,

Ik open dit topic naar aanleiding van een ander topic genaamd eenzaamheid, wie kent het? 2 jaar geleden ben ik alleen gaan wonen en ik merk dat ik echt heel eenzaam ben. Ik heb geen vriendinnen meer om dingen mee te doen of om gewoon even mijn verhaal tegen te kunnen doen. Dus vandaar heb ik dit topic aangemaakt in de hoop dat er mensen zijn die mij willen leren kennen en waar ik eventueel dingen mee zou kunnen doen. Ik ben zelf 25 jaar oud en kom uit midden-limburg maar ben heel erg onzeker over mezelf en ben heel verlegen, dus ik vind afspreken best wel moeilijk en beangstigend. Zijn er mensen die het leuk lijken om met een groep een keer ergens iets te doen en wie weet komt er een vriendschap uit. Ik heb zelf helaas geen eigen paard, maar vind paarden wel geweldig! <3 Mochten er mensen zijn die eventueel interesse hebben dan hoor ik het graag via pb. Misschien kunnen we een groepsapp aanmaken, om dingen te gaan doen.

Toedeledokie :wave:

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 23:37

Hier nog een Midden-Limburger :wave:
Wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt!
Als de drukke periode hier voorbij is dan lijkt het me hartstikke leuk om eens iets leuks te gaan doen :D
En er zijn vast zat leuke mensen in de omgeving te vinden die ook graag eens de deur uit gaan.
Heb je nog hobby's of interesses? Dat is vaak ook een goede manier om vrienden te vinden.

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 00:29

Jahoor ik meld mij ook!
Ik woon in noord-Limburg. Maar echt net op de grens met midden-Limburg.
Het lijkt mij ook leuk om eens wat af te spreken :-)

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 21:42

Fijn dat jullie het allebei leuk vinden om wat te gaan doen! :D Zijn er nog meer mensen toevallig?

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 21:55

Heb zelf een vergelijkbaar verhaal, zit hier nu 3 jaar. Moet zeggen dat ik via bokt wel wat mensen ken in de omgeving inmiddels. Ik zit boven brunssum, dus noordelijk zuid :+

Volgens mij zaten rr in het zuid limburg topic ook wat mensen uit omliggende gebieden.
[BM] Gezellige Bokkers gezocht: Zuid-Limburg
Als iemand met mij een kop thee wil drinken ook altijd gezellig trouwens ;)

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:39

Azmay, dan zit jij flink dicht bij mij in de buurt! Ik geloof dat ik precies nog in zuid val, boven Sittard. Ts, welke regio zoek je?
Ik ben altijd wel in voor een wandeltje met de honden bijvoorbeeld!

lovecuarzo
Berichten: 729
Geregistreerd: 31-08-09
Woonplaats: noord-limburg

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:37

hey ik woon ook in midden limburg en lijkt me ook wel eens leuk om iets gezelligs te gaan doen.

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Mensen gezocht omgeving midden-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:52

Och jee, ik woon net aan in Brabant (net boven Weert), mag ik nog wel mee dan? Ik woon hier nu een jaar en nu de verbouwing voorbij is en we eindelijk wat meer rust krijgen hopelijk, zou ik het ook wel leuk vinden om af en toe eens iets af te spreken :)

xPareltje

Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-19 22:53

even een schopje omhoog van mezelf. :D