Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers fotoclub

 
Profiel   

Ik meld me ook.

Fototoestel ligt nu bij een ander, maar wil er wel mee aan de gang
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 22:09 



 
Profiel   

Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is een thema opdracht om mee aan de slag te gaan en dan 1 foto aanleveren om te laten bespreken. Bijvoorbeeld een thema per maand. Heb ook een drukke baan dus kan soms wel aansluiten bij een activiteit maar zou het juist leuk vinden om ook daarbuiten uitgedaagd te worden. Volg op Facebook wel wat groepen maar daar zie je toch dat alleen de toppers likes krijgen en ondanks dat ik om feedback vraag er nagenoeg geen respons komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 23:03 



 
Profiel   

Dat topic is is er, maar valt steeds weer in een gat:
[FK] centraal foto-thema / opdracht?

Ik heb op zich ook wel interesse, maar heb geen behoefte aan een app groep. (Iets met telefoon rustig willen houden). Ook ben ik minder bekend met mensen fotograferen.
Maar ik herinner me wel van een paar jaar terug dat we een paar keer met wat bokkers hebben afgesproken voor stadsfotografie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 08:43 



 
Profiel   

Ja, dat wil ik graag nog eens opnieuw doen! Heb de grote versies niet meer van die avond!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 08:44 



 
Profiel   

Ik heb zeker interesse in het idee. Wellicht is het een optie om met meerdere groepen te gaan werken als er voldoende animo is?

Als ik naar mezelf kijk dan vind ik een keer naar amsterdam of utrecht rijden niet erg. Maar op regelmatige basis dan heb ik liever een groep dichter bij huis. De zondag is mijn enige vrije dag en ik vind het zonde om dan ver te moeten rijden. Ik weet niet of er meer belangstellenden zijn in de regio Arnhem/Nijmegen? Dan zou je bijvoorbeeld de workshops allemaal samen kunnen doen en eens in de zoveel tijd keer samen komen. En dan op regelmatige basis met 'je eigen groepje' op pad

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:03 



 
Profiel   

Ik zou het wel leuk vinden om af en toe iemands werk hier te bespreken! Ik heb mezelf nog niet echt voorgesteld maar ik studeer dus fotografie/film aan de kunstacademie. Schiet analoog en digitaal! ik heb een canon 750D met 50 1.8 lens, een 24-105 4(?) en een 75-200 2.8. verder weet ik ze niet goed uit mn hoofd :+. analoog schiet ik graag met mijn half kapotte canonet 28 en ontwikkel en scan gewoon zelf thuis. Mijn werk is vaak poetisch en soms ook gewoon documentair. 1 van mn doelen nog is het fotograferen van een paard op dus een wat artistiekere manier dan de standaard paardenshoots.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:28 



 
Profiel   

Voor mij is het ook redelijk heftig (voor m'n portemonnee en icm school) om op regelmatige basis naar Utrecht te komen, dus wat capopjekop hierboven zegt vind ik ook een goed idee. Ik zit in Venlo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:42 



 
Profiel   

Ik zit zelf in Groningen.
Nog even wat over mezelf.
Ik fotografeer voornamelijk met mijn Rollei 35s (analoog) veelal zwart-wit en soms kleur (o.a. wegens economisch oogpunt).
Hiermee voornamelijk landschapsfotografie en point and shoot stads- en mensenfotografie. Daarnaast heb ik nog een olympus OM-2 en OM-4 liggen die meer voor ook portret- en detailfotografie zijn.
En digital heb ik de eos 70d van Canon liggen.
Lenzen zou ik eens terug moeten zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 10:01 



 
Profiel   

Voor nu ligt de focus echt even op mensen die uit de omgeving van Utrecht en Amsterdam komen of daar makkelijk en regelmatig naar toe kunnen komen, is voor ons wat handiger en overzichtelijker kwa organisatie.

Misschien wel leuk als jullie eventueel een eigen soortgelijke club in die omgeving starten, en we zorgen dat we met beide clubs een keer in de zoveel tijd een grotere meeting opzetten/workshops doen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 11:25 



 
Profiel   

Goed idee! Als er meerdere clubs zijn dan kunnen we ook rouleren. Dat iedere club de rest een keer uitnodigt en dan een themashoot of workshop organiseert. Dan is het werk verdeeld.

Overigens was mijn vraag meer om jullie idee niet toe te eigenen :P Als er meer mensen uit mijn regio zijn met interesse dan mogen ze mij pben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 11:47 



 
Profiel   

Tof! Ik meld mij ook graag aan.
Ben nu wel toe om niet meer automatisch te schieten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 09:36 



 
Profiel   

Ik meld mij ook. Enige tijd flink fanatiek geweest. Helaas door omstandigheden heeft het fotograferen op een zeer laag pitje gestaan. Ik krijg er nu weer tijd voor. Ik zal mijn telefoonnummer ook even sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:02 



 
Profiel   

Ik zou me ook graag aan willen melden, helaas is Utrecht Amsterdam niet echt te doen helaas, mocht er animo zijn voor een groep regio Rotterdam, hoeksche waard, dordrecht, houd ik me aanbevolen :=

Regio bergen op zoom ben ik ook veel omdat mn pony er staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 10:29 



 
Profiel   

Ik wil me ook melden! Ik woon tussen Amsterdam en Utrecht in. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 08:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen