Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Interesse in een foto dag/weekend?

 
Profiel   



Dit idee kwam gisteren ineens in mij op. Ik zat in de auto met een vriendin, we waren een weekendje weg en gingen Roermond bezoeken. Onderweg zag ik allerlei mooie plekjes (bijzondere huisjes, mooie haventjes, mooi stukje natuur etc) die ik wel had willen fotograferen maar daarvoor waren we er natuurlijk niet. Je gaat dan niet steeds stoppen om iets te fotograferen. Maar ik baalde als een stekker. :+

Het lijkt mij dus erg leuk om met een paar bokkers de auto in te stappen en dan gewoon ergens heen te rijden en onderweg overal te stoppen als we iets zien wat we willen fotograferen. Kan zijn dat we een soort van doel hebben (kasteel in Friesland bijvoorbeeld) maar onderweg stoppen wanneer we iets moois zien. Met bijvoorbeeld max 4 bokkers (past in 1 auto en is nog een beetje comfortabel voor zoveel uur) is het qua benzine ook te doen want je kan het delen.

Verzamelen bij een centraal gelegen carpool op een redelijk tijdstip, uurtje of 10. Dan gewoon een paar uur rijden en stoppen om te fotograferen. Dan ergens lunchen en daarna nog een paar uurtjes rijden/fotograferen tot een uurtje of 16.00. Dan weer richting de carpool. Lekker thuis eten/slapen. En dan de volgende ochtend weer rond 10 uur verzamelen en een andere richting (en eventueel doel) kiezen en de dag herhalen.

Natuurlijk kan het ook gewoon 1 dagje, hoeft niet perse een weekend. Dan zou ik kiezen voor de zaterdag. Of je pakt een weekend die 3 dagen heeft (pasen/pinksteren) zodat je nog een rustdag erna hebt en dan dus wel 2 dagen kan pakken.

Ik sta open voor suggesties maar dit leek mij erg leuk. En waarom alleen gaan als het gezelliger is met meer?

Qua datum wil ik het wel graag in een wat warmer klimaat doen. :') Dus ergens vanaf maart/april.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen