Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

meeting fjordenpaard drenthe

 
Profiel   

goeien middag

ik zou graag in februari maart weer een
buitenrit maken
bij het fjordenpaard in drenthe
rit is zonder begeleiding
dacht aan een 2 uurs rit of een 3 uurs rit


kosten 2 uur 30 euro
kosten 3 uur 45 euro

wil kijken of er animo voor is om met een groepje te gaan en met zijn alle een datum te bespreken
ik kan nog 3 mensen kwijd in de auto van af station amersfoort of ergens onder weg mensen oppikken ook geen probleem

https://www.fjordenpaard.com/verhuur/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 13:32 



 

dat lijkt me wel leuk! ligt er wel een beetje aan hoe het daar gaat en wat voor rit de rest van de groep wilt maken. ik ben wel voor een niet al te wilde rit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 10:12 



 
Profiel   

Heej, vind je het nog steeds leuk om daar naar toe te gaan?

Zadels passen niet, geen hoofdstel en de paarden hebben geen basis.

Ga anders een keer mee naar De Mill Ranch. Iets duurder maar ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 14:15 



 

MarlonNaldo schreef
Heej, vind je het nog steeds leuk om daar naar toe te gaan?

Zadels passen niet, geen hoofdstel en de paarden hebben geen basis.

Ga anders een keer mee naar De Mill Ranch. Iets duurder maar ook erg leuk!

:\ ah, klinkt niet goed zeg! ben er nog nooit geweest.
Mill ranch overigens wel, echt een aanrader inderdaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 14:27 



 
Profiel   

Er is al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik ga waarschijnlijk binnenkort een buitenrit maken bij 't fjordenpaard. Ken het er verder helemaal niet maar ik zag dat het zonder begeleiding kon dus dat leek me wel leuk. Ik heb vele buitenritten gemaakt maar dit was altijd met een vriendin of begeleiding, vandaar. Is het er echt zo slecht @marlonnaldo ? :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 17:31 



 
Profiel   

Weidemaatje schreef
Er is al een tijdje niet meer gereageerd, maar ik ga waarschijnlijk binnenkort een buitenrit maken bij 't fjordenpaard. Ken het er verder helemaal niet maar ik zag dat het zonder begeleiding kon dus dat leek me wel leuk. Ik heb vele buitenritten gemaakt maar dit was altijd met een vriendin of begeleiding, vandaar. Is het er echt zo slecht @marlonnaldo ? :


Het is er helemaal niet slecht xD
Kom er zelf al jaren.
Het is idd zonder begeleiding maar ze leggen je van te voren verschillende routes uit als je er niet bekend bent.
Klopt dat de paarden geen hoofdstel hebben maar dat maakt niet uit.
De paarden zijn het zo gewend dat het bit met een riempje aan het halster vastgemaakt wordt.
Elk paard heeft een eigen zadel en bij enkele wordt het zadel gedeeld.
Henk en José geven veel om hun paarden.
Tuurlijk het gebeurd weleens dat paarden een wondje hebben maar dat gebeurd ook op een manege of een privestal.
Die worden gewoon behandeld en indien ze zodanig zijn dat het paard er veel last van heeft dat wordt het paard niet gebruikt.


Ik zou zeggen ga er gewoon heen en geef EERLIJK je ervaring aan en niet overdrijven.
Dan geven ze je een paard mee wat bij je past en heb je een heerlijke rit.
Baseer je mening noet op die van anderen maar op je ervaring daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 17:44 



 
Profiel   

Ik ben het simpelweg niet mee eens.

Ben er nu meerdere keren geweest om het toch weer een kans te geven. Maar elke keer zie je paarden meegegeven worden die kreupel zijn, die een zadel op hebben die niet past en ze hebben geen stuur of een goede rem. (uitzonderingen daargelaten)
En het vastmaken van een bit aan een Halster vind ik dus niet kunnen. Het bit gaat overal heen want het Halster zit veel losser dan een hoofdstel. Kruipt deze naar achter dan trekt je bit steeds hoger de mond in. Nope ik vind dit niet vriendelijk.

Als je het wilt ervaren moet je vooral lekker gaan want je betaalt geen drol voor 3 uur buitenrit.
Let wel, gaat 1 paard terug naar huis dan wens ik je succes de rest bij je te houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 13:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen