Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 154 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Hallo!

Zijn er meer bokkers omgeving Apeldoorn?
Aangezien ik het fijn zou vinden om toch wat socialer te kunnen zijn zou ik graag willen weten of er meer mensen in de buurt wonen.

Ik vind vanalles leuk; spelletjes, films, stukje wandelen of gewoon gezellig naar ‘t paard. Ik hoor het!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 14:28 



 
Profiel   

Ik ben net uit apeldoorn aan het verhuizen, maar er zijn wel wat oude topic’s voor uit apeldoorn. Misschien daar even berichtje doen?

Leeftijd benoemen is ook een tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 16:38 



 
Profiel   

Ik woon in Apeldoorn. :D Na de corona crisis wil ik best 'ns afspreken hoor, gezellig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 13:13 



 
Profiel   

Ik woon in gemeente Apeldoorn :) Lijkt me leuk om een keer af te spreken wanneer dit weer kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 13:33 



 
Profiel   

Ik woon net iets buiten apeldoorn ,in Wilp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 13:43 



 
Profiel   

Marlinda schreef
Ik woon in Apeldoorn. :D Na de corona crisis wil ik best 'ns afspreken hoor, gezellig. :)

Iemand in Apeldoorn en die fotograaf is :) lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen met zelfde hobby als mij :') me vrienden denken steeds hey ja dat is een paard en me vrienden met paarden zeggen bij alles mooi als het hun paard is :))

Edit: ah spot nog een fotograaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-20 18:04 



 
Profiel   

Ik maak voor de fun ook wat foto’s :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 08:50 



 
Profiel   

Ik woon in Dieren. Mag dat ook? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-20 09:07 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ik woon in Dieren. Mag dat ook? :D

Tuurlijk! Leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 10:17 



 
Profiel   

Ik woon ook in Apeldoorn. Sta altijd open voor iets gezelligs :)

En ik ben ook van de fotografie :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 10:30 



 
Profiel   

Ik woon in Deventer

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-20 10:39 



 
Profiel   

Misschien is 't anders leuk om een HK topic te openen? We kunnen nu nog niet meeten maar misschien wel al kletsen haha :P Iets van 'Bokkers omgeving Apeldoorn' of algemener zoals 'Bokkers op de Veluwe' ofzo? -:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-20 16:42 



 
Profiel   

Gezellig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-20 16:52 



 
Profiel   

Nog een Apeldoornse meldt zich *D het huiskamer topic kon ik niet vinden. Mochten er nog plannen zijn om te gaan meeten, doe ik graag mee.

Sinds kort sta ik met mijn paard in Lieren op een kleinschalige pensionstal. Het lijkt me leuk om mensen uit de buurt te leren kennen of af en toe een ritje samen te gaan maken *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 16:24 



 
Profiel   

Schop dit even omhoog!

Ik ga vanaf april in Apeldoorn wonen. Sta natuurlijk altijd open voor tips van de lekkerste restaurants tot de leukste wandelplekken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 06:36 



 
Profiel   

Leuk! Ik ben anderhalf jaar geleden naar gemeente Apeldoorn verhuisd en ik ken helemaal niemand hier. Ik tik echter wel de 40 aan :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 06:41 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee! :)
Wij wonen in Eerbeek haha. Echt tijd om een HK topic bij te houden heb ik niet, maar het lijkt me leuk om een keer af te spreken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 06:46 



 
Profiel   

Dit topic bestaat al een tijdje zonder daadwerkelijke meetings :))
Nu alles weer open is, misschien leuk om iets te organiseren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 07:14 



 
Profiel   

Ik woon ook (al m'n hele leven) in Apeldoorn.

Lang, lang geleden waren er heel actieve Apeldoorntopics waarbij ook meetings georganiseerd werden maar ik denk dat grotendeels van de gebruikers daarvan niet eens meer op bokt zit. Maar dan praat ik echt over 10 jaar geleden :))
Behalve Muurp en Tyrza wat ik zo snel zie :wave:

Edit: ik ben 29

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 07:48 



 
Profiel   

Ik heb de hobby's van iemand van 65 dus leeftijd maakt mij weinig uit. _O-

Hobby's:
- Musea bezoeken
- Wandelen
- Fietsen
- Fotograferen
- Dieren

En ook wel uit eten, stadjes bezoeken etc.


Maar ik ben dus Marlinde, 26 jaar en ga er vanaf april met mijn vriend wonen. Wil niet precies zeggen waar maar het is ergens in het Zuid-Oosten.

Ik vind het natuurlijk leuk om foto's te maken van honden/paarden/whatever dus als dat gecobineerd kan worden met mensen ontmoeten en stukken natuur leren kennen is dat een leuk idee voor een meeting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 07:51 



 
Profiel   

Ik woon nogsteeds in Deventer:P maar werk nu wel in Apeldoorn (GGNet) dus ben er regelmatig te vinden. Dus als ik ook mee mag kletsen? Nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk.

Ik ben Iris. Word 24
Ik wandel regelmatig met onze Duitse dog op het leeste. Verder ken ik Apeldoorn erg weinig nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 13:45 



 
Profiel   

Wat leuk dat er weer leven in het topic geblazen wordt! Zelfde als @upendo, weet niet of ik de tijd enz heb om actief te zijn, maar zulke topics zijn altijd super leuk.

Ik ben 19 jaar (volgende maand 20), woon mijn hele leven lang al in Apeldoorn bij mijn ouders maar de stad ken ik eigenlijk niet zo goed haha. Zat wel op de middelbare in de buurt van het centrum, alleen kom ik daar verder niet echt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 13:51 



 
Profiel   

Ik ben zelf inmiddels meer naar het noorden verhuis, maar het lijkt me nogsteeds leuk om een keer met een groep te gaan wandelen en wie weet picknicken erbij ofzo! De veluwe is daar zeer geschikt voor lijkt mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 16:20 



 
Profiel   

Ook een Apeldoorner hier! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 16:24 



 
Profiel   

Hier nog een Apeldoorner! Of nouja net er buiten :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 16:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 154 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen