Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wandelen met de hond omg ede

 
Profiel   

Hallo,

Hoop dat het hier goed staat! Ik wandel graag met mijn (middelgrote, sociale) hond. Mijn hond is gek op andere honden maar mijn vrienden en kennissen in de buurt hebben geen honden. Zijn er mensen omgeving ede die zin hebben om af en toe eens de honden te laten spelen? Mag ook via pb :)

Grt. Toulouze
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 16:40 



 
Profiel   

Hij stond niet helemaal goed, dus ik heb hem voor je verplaatst van [BB-HK] Beestenboel-Huiskamer naar [BM] Boktmeetings :D

Succes met het zoeken van een speelkameraadje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 19:31 



 
Profiel   

Ik heb 2 Jack Russels alleen een van de twee heeft t niet zo op grote honden. Jammer vind wel een gezellig idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 20:20 



 
Profiel   

Je kan de app Doggydating downloaden! Ik ga soms via die app met een groep wandelen op de heide in Ede.
Dan kan je ook aangeven wat voor soort hond je hebt (rustig/druk/'normaal') en zo kijken met welke groepen je wel of niet mee wil. Of natuurlijk zelf iets organiseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 20:46 



 
Profiel   

Aah jammer netjuh!
De app heb ik weleens van gehoord alleen ik had toen het idee dat die groepen elkaar allemaal al kennen? Of is dat niet zo? Misschien toch maar eens aan beginnen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 21:59 



 
Profiel   

Ik woon in Ede en het lijkt me best leuk om eens te wandelen.
Ik heb een klein-middelgroot hondje (13 kilo). Het is bij hem soms een beetje hit-or-miss of hij een andere hond mag of niet. Vooral met jongere honden van zijn formaat of een slagje groter kan hij goed mee spelen. Hele grote honden (Berner Senner e.d.) vindt hij vaak maar spannend en gaat er het liefst met een bocht om heen.

Maar ik zou best eens af willen spreken om te wandelen!

Mijn woef
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:05 



 
Profiel   

Off topic, maar wat een prachtig hondje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:09 



 
Profiel   

Nikass schreef
Off topic, maar wat een prachtig hondje <3


Aaah wat lief, thanks! Mijn model <3 ik kan hem gewoon ergens neerzetten, een blijf geven en zelf op een afstandje gaan staan fotograferen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:15 



 
Profiel   

Toulouze schreef
Aah jammer netjuh!
De app heb ik weleens van gehoord alleen ik had toen het idee dat die groepen elkaar allemaal al kennen? Of is dat niet zo? Misschien toch maar eens aan beginnen....

Sommige mensen leer je wel kennen, vooral als ze vaker naar dezelfde plek gaan. Maar je kent elkaar vooral als "het baasje van ....", om maar zo te zeggen. Gaat niet heel diep haha, ik weet eerder de namen van de honden dan van de baasjes.
Maar iedereen is altijd welkom en het is altijd gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 22:25 



 
Profiel   

Wij wonen ook in Ede en gaan regelmatig wandelen bij het losloopgebied op de Edese heide. :) Daar lopen eigenlijk altijd wel hondjes. Maar ook de Sysselt is echt heel mooi en iets rustiger qua honden..


Onze whippet van 3 jaar is behoorlijk onstuimig en ontiegelijk snel, dus als je een keertje wil wandelen dan kan dat zeker - mits je hond wel tegen een klein stootje kan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 22:22 



 
Profiel   

Gitta_ schreef
Wij wonen ook in Ede en gaan regelmatig wandelen bij het losloopgebied op de Edese heide. :) Daar lopen eigenlijk altijd wel hondjes. Maar ook de Sysselt is echt heel mooi en iets rustiger qua honden..


Onze whippet van 3 jaar is behoorlijk onstuimig en ontiegelijk snel, dus als je een keertje wil wandelen dan kan dat zeker - mits je hond wel tegen een klein stootje kan haha.


Oh een ren- en stoeimaatje, dat vindt Koda geweldig :P Tot nu toe maar 2 honden meegemaakt die sneller waren dan Koda, 1 daarvn een windhond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 22:54 



 
Profiel   

Misschien moeten we een keer een Edese-hondeneigenaren-Bokt-meeting houden. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 22:58 



 
Profiel   

Ik was mn eigen topic kwijt :')
Leuk! Mijn hond kan zeker tegen een stootje! Snel is hij niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-20 10:30 



 
Profiel   

Well I'm in. ;) Dit weekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-20 22:43 



 
Profiel   

Ik zou ook kunnen dit weekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 08:26 



 
Profiel   

Ik misschien zondag maar weet het nog niet zeker..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-20 19:18 



 
Profiel   

Ik wacht af, geef maar een gil. :D Zondag is prima voor mij, mits het rond het middag uur is. 's Middags visite namelijk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-20 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen