Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers omgeving Spijkenisse

 
Profiel   

Hoihoi,

Ik woon al een tijdje in Spijkenisse, maar ken nog niet zoveel mensen hier.

Ik ben zelf 40 jaar, hou van fotograferen, wandelen, paardrijden, films / series kijken, gezelschapsspellen, lekker eten etc…

Zijn er bokkers die het net als ik leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, contacten op te bouwen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-22 11:43 



 
Profiel   

Ik woon ook in Spijkenisse :)
Wel wat jonger (29).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 16:59 



 
Profiel   

Ik woon ook in Spijkenisse ben 37 bijna 38

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 17:33 



 
Profiel   

Ik woon ook in Spijkenisse en ben 35. Nieuwe mensen ontmoeten vind ik altijd leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 17:39 



 
Profiel   

Gezellig allemaal :) . Ik heb met 2 andere bokkers op 28 juli afgesproken om te gaan eten bij Suki Yaki in Hoogvliet. Zin om mee te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 17:40 



 
Profiel   

1 van die andere bokkers ben ik. Woon ook in Spijkenisse en bijna 42.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 18:08 



 
Profiel   

Dat zou leuk zijn, helaas kan ik 28 juli niet..

Hebben jullie zelf een paard/pony of rijden jullie op een manege?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 21:29 



 
Profiel   

Ik heb sinds eind maart weer een eigen paard. Een Spaanse mix.
Heb jij zelf ook een paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 21:52 



 
Profiel   

Gezellig, maar ik kan dan ook niet.

Ik heb ook mijn eigen paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 22:22 



 
Profiel   

Dan werk ik helaas.

Ik rijd momenteel niet. Altijd vaste verzorg paarden gehad en ook een lease paard. Maar nadat ik steeds afscheid moest nemen in korte periode ben ik gestopt met verzorgen. Momenteel ook last van rugproblemen dus zou alleen stapritjes kunnen maken. Maar ik mis het wel.
Maar ga misschien in de toekomst wel weer mennen mijn beste vriendin haar ouders hebben sinds deze week een paard gekocht en die gaat voor de wagen beleerd worden. Heb Zelf een men bewijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 22:27 



 
Profiel   

Jammer dat jullie niet kunnen.

Ik heb zelf ook rugproblemen, maar heb een paard met hele zachte / vlakke gangen zoals dat heet. Geen probleem om hierop door te zitten, dat is zelfs simpeler voor mij dan licht te rijden. Dan voel ik beter wat ze doet.

Ik heb een aantal keren op een menkar meegereden en onder supervisie de leidsels ook wel eens vast gehad, maar het ligt aan de vering van de wagen of dat goed gaat met een probleem rug :o

Hebben jullie andere ideeën om iets leuks te gaan doen met elkaar? Hoeft niet perse met een groepje overigens te zijn hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 22:36 



 
Profiel   

Dat zal wel goed zitten mijn vriendin haar vader heeft een spierziekte en meerdere hernia operaties gehad en die wil graag mennen. Heb helaas nu zelf geen financiële middelen voor een eigen paard anders zou ik een gangen paard nemen. Want ja blijft toch in je bloed zitten paarden meisje zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-22 22:40 



 
Profiel   

Klinkt leuke Ineke, een Spaanse mix!

Ik heb zelf een Shetlander! Het plan is om uiteindelijk ook met hem te gaan mennen, maar hij is nog jong dus voor nu wandelen we vooral veel.

Lastig is dat met verzorgpaarden he Roosje.. Het zou wel leuk zijn als je in de toekomst weer kunt gaan mennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 17:17 



 
Profiel   

Ja zie wel hoe het gaat lopen, maar zo af en toe ff paard kunnen knuffelen is al heel fijn mis het toch wel. Alleen voor nu willen ze nog geen buitenstaanders, want ze willen eerst zelf een band opbouwen met hem. En ook hem laten wennen op zijn nieuwe plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 22:16 



 
Profiel   

Knuffelen mag met mijn paard altijd hoor, dat is een enorme knuffelkont. Ze kruipt nog net niet in je broekzak <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 22:18 



 
Profiel   

Leuk hou van kroel paardjes <3 . Ik heb overigens ook een spiegelreflexcamera maar ben echt een amateur kwa fotograferen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 22:20 



 
Profiel   

Hier ook welkom hoor :) ook als je wilt oefenen met fotograferen :P

Mennen heb ik niet zoveel ervaring in en vind het ook altijd een beetje eng :') zit er liever op of er (lopend) naast dan er achter, haha. Maar vind het wel altijd mooi om te zien, vooral zo'n vierspan of zo :j

Waar staan jullie ergens met de paardjes? Vlakbij allemaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 23:52 



 
Profiel   

Lijkt me leuk! Ik kan alleen met enkelspan mennen meer lijkt me ook wat eng.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 00:08 



 
Profiel   

Haha hier ook een knuffelshet in de aanbieding hoor!

Ik sta in Abbenbroek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 07:20 



 
Profiel   

Roosje01 schreef
Leuk hou van kroel paardjes <3 . Ik heb overigens ook een spiegelreflexcamera maar ben echt een amateur kwa fotograferen.

Superleuk, kom maar oefenen :D
Ik sta op een privé stal in Ooltgensplaat. Meerijden met mij mag uiteraard indien nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-22 07:31 



 
Profiel   

Leuk!

Ik woon in Oostvoorne en mijn paard ( ook een Spaanse) ook.
Ben zelf 29 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-22 18:53 



 
Profiel   

Helaas iets wat slecht nieuws nieuwe paard van mijn vriendin en haar familie gaat terug. Keuring blijkt vervalst te zijn. Van de week kwam hun dierenarts, omdat die wat snotterig is enzo. Blijkt iets aan zijn longen en ene achterbeen te mankeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 13:03 



 
Profiel   

Ach wat jammer en vervelend zeg! Denk je een leuk paard gevonden te hebben, heb je dit! En voor het paard ook alles behalve fijn. Hopelijk komt hij uiteindelijk wel goed terecht!

Willen ze nu op zoek gaan naar een ander paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 13:50 



 
Profiel   

Hij gaat terug naar de eigenaar geen idee wat er verder mee gebeurd. Echt sneu voor ze zo lang gezocht. Haar vader is met vervroegd pensioen en wilde dit heel graag, om iets om handen te hebben. Haar ouders hadden vroeger ook altijd paarden gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 15:23 



 
Profiel   

Wat sneu zeg, het is een hele zoektocht om een geschikt paard te vinden. Hopelijk lukt dat alsnog.
Voor nu een dikke teleurstelling :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 15:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 62 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen