[P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:42

Nee dat is 2 september.

Market Garden is 16 september. Houd er dus wel rekening mee dat ze al aan het oefenen kunnen zijn.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 11:43

Kaitlyn schreef:
Nee dat is 2 september.

Market Garden is 16 september.


Ah oliebol, ik had het nog zo goed uitgezocht dacht ik -O-
Even zien of dat dan wel gaat met de meeting.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:45

Wat Kaitlyn bedoeld is de wandeltoch in Oosterbeek, vermoed ik?
Daar heb je in Ede niks mee te maken.

Maar inderdaad wel goed om te bedenken of ze niet aan het oefenen zijn ivm de luchtlandingen van 16 september (dat is wel op de Edese Heide)

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 11:47

Ik zit even te kijken en ik zie dat een deel van de 40km wel over de Ginkelse heide komt, en ook over het deel waar wij de trailers zouden parkeren.

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:54

Drico schreef:
Wat Kaitlyn bedoeld is de wandeltoch in Oosterbeek, vermoed ik?
Daar heb je in Ede niks mee te maken.

Maar inderdaad wel goed om te bedenken of ze niet aan het oefenen zijn ivm de luchtlandingen van 16 september (dat is wel op de Edese Heide)


Dat heeft er zeker wel mee te maken. De 40 kilometer loopt namelijk over het gedeelte waar de fotoshoot is. :j

Je kan de auto's ook bij de Driesprong parkeren en vanaf daar een stukje lopen richting de Edese heide. Of evt. parkeren bij de rotonde van het pannekoekenhuis. Heb je direct losloopgebied voor honden, wel zo leuk voor de foto's, maar is ook Edese Heide.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:55

Oh ja ik zag alleen de 10 kilometer :+

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:57

Drico schreef:
Oh ja ik zag alleen de 10 kilometer :+


Nee die doen we niet, die is voor kindjes. :')

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 12:42

Kaitlyn schreef:
Drico schreef:
Wat Kaitlyn bedoeld is de wandeltoch in Oosterbeek, vermoed ik?
Daar heb je in Ede niks mee te maken.

Maar inderdaad wel goed om te bedenken of ze niet aan het oefenen zijn ivm de luchtlandingen van 16 september (dat is wel op de Edese Heide)


Dat heeft er zeker wel mee te maken. De 40 kilometer loopt namelijk over het gedeelte waar de fotoshoot is. :j

Je kan de auto's ook bij de Driesprong parkeren en vanaf daar een stukje lopen richting de Edese heide. Of evt. parkeren bij de rotonde van het pannekoekenhuis. Heb je direct losloopgebied voor honden, wel zo leuk voor de foto's, maar is ook Edese Heide.


Ja voor de honden kunnen we ook het natuurcentrum pakken, ik zit alleen met de paarden en de trailers. Vorige keer stonden we daar met de trailers en dat was toch wel vrij krap en druk met trailers.

Vanaf de Driesprong lijkt wel ver lopen namelijk, dus misschien is het natuurcentrum dan alsnog een betere optie.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:46

Marjo schreef:
Vanaf de Driesprong lijkt wel ver lopen namelijk, dus misschien is het natuurcentrum dan alsnog een betere optie.

Vanaf parkeerplaats de Driesprong is het 600 meter lopen naar de hei (+/- 7 minuten)

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:23

Ik parkeer zelf inderdaad altijd bij de Driesprong (ook geregeld met Em_) afgesproken daar. Paar minuten stappen naar de heide is het daar vandaan. :)
Of net voor juffrouw Tok naar links en doorrijden naar achteren, daar is normaal gesproken echt ruim voldoende parkeerplek.
Ik ben met drukke dagen overal al wel geweest om een plek te zoeken, dus ken ze eigenlijk allemaal wel. :=

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 13:24

Kaitlyn schreef:
Ik parkeer zelf inderdaad altijd bij de Driesprong (ook geregeld met Em_) afgesproken daar. Paar minuten stappen naar de heide is het daar vandaan. :)
Of net voor juffrouw Tok naar links en doorrijden naar achteren, daar is normaal gesproken echt ruim voldoende parkeerplek.
Ik ben met drukke dagen overal al wel geweest om een plek te zoeken, dus ken ze eigenlijk allemaal wel. :=


Die laatste is bij dat natuurcentrum inderdaad. Daar was het de vorige keer wel erg druk met wandelaars, maar wellicht omdat we vroeg afspreken dat het nog wel gewoon kan met de trailers.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:42

Een beetje op tijd is het op die parkeerplaats vaak nog wel goed te doen met de trailer. En anders een half uurtje/uurtje eerder afspreken voor de zekerheid?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34642
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 17:23

Ik vind sowieso parkeren bij natuurcentrum fijn :j maar goed ik ben er vaak doordeweeks en nooit in het weekend. En altijd met een klein autootje.

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 19:19

Als ik t goede adres krijg voor de navigatie vind ik alles best haha.

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 21:18

SusanH schreef:
Ik vind sowieso parkeren bij natuurcentrum fijn :j maar goed ik ben er vaak doordeweeks en nooit in het weekend. En altijd met een klein autootje.


Dat is met trailers inderdaad ook goed te doen. Kunnen er ook makkelijk meerdere staan.

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:11

Vanaf de driesprong naar de hei is inderdaad prima te lopen. Ik heb trouwens geen trailer, maar een vrachtwagen. Dus wel wat meer ruimte nodig met parkeren :+

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-23 20:38

Laatst waren deze 2 vragen gesteld, maar is denk dat er per ongeluk over heen is gelezen O:)
Dus bij deze heb ik ze nog even naar boven gehaald :D

Fredt schreef:
Voor ons ook de vraag aan de fotografen: manen los of vast? Met rijden heb ik ze liever vast, maar ik weet niet of ik ze tussendoor zo snel kan vlechten :D .


DJZ schreef:
Vraag aan de fotografen: Hebben jullie nog voorkeur voor een bepaalde outfit?? O:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34642
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 09:29

Ja een outfit. Daar heb ik ook wel een vraag over, is het de bedoeling dat er ook foto's geschoten worden van hond en eigenaar? Dan moet ik ook vast na gaan denken over wat ik aan ga trekken.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-23 12:18

Ik wil de parkeerplaats bij deze definitief verplaatsen naar het Parkeerplaats Veluwe Natuurcentrum!
Dan weten we zeker dat we niet op de wandelroute zitten van de Airborne wandeling :)


Fredt schreef:
Voor ons ook de vraag aan de fotografen: manen los of vast? Met rijden heb ik ze liever vast, maar ik weet niet of ik ze tussendoor zo snel kan vlechten :D .


Persoonlijk vind ik losse manen altijd het mooiste, maar als de vlecht er mooi in zit kan dat ook heel netjes uitpakken :j

Enige voorwaarde is dat er dan wel een nette vlecht in zit :o
Spoiler:
Ik heb wel eens een paard voor de lens gehad die een hengstenvlecht had gedaan maar die hing zowat onder de hals met allerlei losse sprieten haar ertussenuit -O- Leek wel alsof die vlecht er al een week in zat :')


DJZ schreef:
Vraag aan de fotografen: Hebben jullie nog voorkeur voor een bepaalde outfit?? O:)


Ik vind zelf neutrale outfits het mooiste :j

SusanH schreef:
Ja een outfit. Daar heb ik ook wel een vraag over, is het de bedoeling dat er ook foto's geschoten worden van hond en eigenaar? Dan moet ik ook vast na gaan denken over wat ik aan ga trekken.


Dat is aan jou zelf :j
Als je graag foto's wil met je hond kan dat geregeld worden, het is geen verplichting :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34642
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:19

Dan doe ik dat niet, met de hond op de foto bedoel ik. Want rest van gezin is niet mee.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 23:40

Haha nee ik kan wel strak en bovenop de manenkam vlechten. En met een paar extra minuten tussen portret en rijfoto's kan ik ook tussendoor wel snel en strak vlechten... Denk dat dat wel het mooiste is, heb je bij elke soort foto een passend kapsel ;-).

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:02

Nog maar even!

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-23 17:21

Fredt schreef:
Haha nee ik kan wel strak en bovenop de manenkam vlechten. En met een paar extra minuten tussen portret en rijfoto's kan ik ook tussendoor wel snel en strak vlechten... Denk dat dat wel het mooiste is, heb je bij elke soort foto een passend kapsel ;-).


Dat komt sowieso goed! In het schema heb ik al rekening gehouden met tijd om op te zadelen, en als het net even wat langer duurt is dat ook niet zo erg, dan doen we eerst de anderen :D

SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Re: [P/H] Zaterdag 02.09: Ginkelse heide, Ede.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:12

Ik heb definitef goedkeuring dat ik vrij ben, dus dat is een opluchting *\o/* De hei is hier al redelijk paars, hopelijk met de meeting nog net zo mooi!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34642
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:13

Nu nog hopen op mooi weer.