[P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

[P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-23 18:38

Hallo,
Het valt mij op dat de fotomeetings helaas wat verdwijnen op bokt. Vandaag dacht ik er toevallig aan. Dus heel last minute wil ik een (mini) herfstmeeting organiseren in de bossen van Beetsterzwaag. Ik kan begrijpen door deze last minute beslissing dat de meeting niet vol zal raken. Ik stel ook voor dat gewoon elk dier welkom is. Honden, paarden, cavia, fret, alpaca :+ Neem mee wat je wil. Hebben de fotografen bepaalde wensen? Willen ze wat leren? Dit kunnen we altijd meenemen! Of bepaalde tuigage of dieren met leuke trucjes. Of juist een bijzonder uiterlijk.
Wel met een schoon/verzorgd of eventueel gewassen dier. Dit is een FOTOmeeting. Het is meer dan logisch dat je dan je best doet schoon en netjes te verschijnen. Is je dier echt enorm vies? Dan is er een kans dat je gewoon huiswaarts gestuurd wordt :j

Waar?
Poostweg Beetsterzwaag

Wanneer?
18 November 2023

Wie?
Honden & paarden voornamelijk. Andere dieren welkom!

Er wordt 15 a 20 minuten per dier gefotografeerd. Een levertijd van 3 weken houden we aan. Mocht dit niet lukken geef dit van te voren even aan. In de eerste week een voorproefje leveren zou wel leuk zijn. Minimum van 3 foto's leveren, geen maximum. Met een eventuele mogelijkheid tot nabestellen.
De honden kunnen aansluitend spelen. Dan kunnen de eventuele rijders hun paard opzadelen. Half 10 beginnen. Tussen 9 en 9.15 aanwezig! Ben je te laat? We beginnen stipt half 10. Je zou dan evt kunnen appen om te vragen waar we op dat moment fotograferen.

Wie weet tot ziens!

Afbeelding
Afbeelding

Lijstje model
Naam:
Boktnaam:
Diersoort:
Naam dier:
Wensen:
Bijzonderheden :
Rijden (paard) : Ja/Nee
Spelen (hond) : Ja/Nee

Lijstje fotograaf
Naam:
Boktnaam:
Wensen:
Site:
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 12-11-23 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet.

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Re: [FM] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 18:43

Ooo wat leuk! Als er qua modellen genoeg animo is zou ik graag willen komen als fotograaf. Ik volg even! Ik heb dan eigenlijk wel al een portfolio shoot staan namelijk maar misschien vindt diegene het ook wel leuk om dan te komen!

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-23 18:45

Lijstje model
Naam: Elina
Boktnaam: Kabayo
Diersoort: Husky, hond
Naam dier: Alayna Ylva
Wensen: nvt
Bijzonderheden : Heeft last van ADHD. Kan vooral in het begin enorm druk zijn :+
Rijden (paard) : Nee
Spelen (hond) : Ja
Afbeelding

Eventueel beschikbaar, voor mij niet noodzakelijk. Maar net wat de fotografen leuk vinden

Lijstje model
Naam: Elina
Boktnaam: Kabayo
Diersoort: Barock Pinto, paard
Naam dier: Minthe Hanna E
Wensen: nvt
Bijzonderheden : Ze is nog maar anderhalf jaar en zal haar eerste meeting worden
Rijden (paard) : Nee
Spelen (hond) : /
Afbeelding

Lijstje model
Naam: Elina
Boktnaam: Kabayo
Diersoort: Fries, paard
Naam dier: Zilver fan 'sweltjes state'
Wensen: nvt
Bijzonderheden : Enorm braaf. Heb ook verschillende tuigage. Van eenhoorn tot krijger. Ik heb ook barock tuig en een Spaans zadel. Ze is wel 5 maanden drachtig (nog niet heel dik)
Rijden (paard) : Ja
Spelen (hond) : /
Afbeelding

nijnthju
Berichten: 538
Geregistreerd: 22-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 11:23

Hey wat leuk!

Ik wil mij wel aanmelden met mijn hond en paard. Ik kom dan samen met een vriendin.
Lijstje model
Naam:nynke
Boktnaam:nijnthju
Diersoort: working kelpie
Naam dier: Bink
Wensen: gewoon mooie fotos. Evt mpaard en hond samen
Bijzonderheden : hond matched perfect met herfstkleuren. En als hij zin heeft kan hij wat trucjes.
Spelen (hond) : Ja
Afbeelding

Lijstje model
Naam: nynke
Boktnaam: nijnthju
Diersoort: paard 4 jr merrie v desperado
Naam dier: noa
Wensen: mooie standfotos evt met hond
Bijzonderheden : paard is nog niet zo vaak van huis geweest.
Rijden (paard) : Nee
Noa is het voorste paard. Foto is van tien weken geleden, inmiddels is ze beter in bespiering.
Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-23 14:32

Helaas niet veel aanmelding. Had ik ook niet verwacht. Wellicht kunnen we het combineren zodat myponyhoward wat portfolio materiaal heeft. Maar dat laat ik aan haar. Dan kom ik alleen met de husky

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:02

Naam: Fenna
Boktnaam: Jorex
Diersoort: shetlander
Naam dier: Jorie of Alex, misschien beide als ik een groom kan vinden(moeders vragen)
Wensen: Eventueel mijn moeder en Jorie samen
Bijzonderheden : ik kan lange teugelen of de sulky meenemen of tweespan aan de hand, Jorie heeft een leren bitje dus misschien ook zonder hoofdstel. Maar ik ben bang dat ie m dan uit spuugt. :+
Rijden (paard) : Ja
Spelen (hond) : nvt
Jorie tijdens fotoshoots:
Afbeelding

Alex meest recente foto. Jorie is volledig geschoren dit jaar. Alex heeft onderstaand patroon met best wel weer wat aangroei.
Afbeelding

Jorie qua vacht nu. Niet de beste foto daarvoor. Maar als de fotograaf actie fotos wil met modder en water. Beide pony's zijn geschikt.
Afbeelding

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:41

Ik denk dat het probleem ook is dat we ook wel vaak genoeg modellen hebben, maar de animo van fotografen in deze omgeving ligt op z'n gat. En dat herken ik wel, met 2 honden geef ik mezelf ook eerder op als model dan als fotograaf tegenwoordig :)) Die vinden het niks om een dag(deel) alleen te zitten, en oppas ben ik kieskeurig mee :')

Wel heel tof dat er in ieder geval weer eens wat beweging in komt met een meeting in het noorden! Het is dat je nu al genoeg modellen hebt, anders had ik m'n monsters opgegeven :)) Maar wetende dat de oppas die ik normaal gesproken heb -kuchem'nouderskuche- die dag niet kunnen, kan ik helaas ook niet als fotograaf meekomen -O-

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 20:55

Kakkie ik moet werken zaterdag.. zou een (kleine) meeting wel weer eens leuk vinden

Myponyhoward

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Nijemirdum

Re: [P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:18

Helaas komt het voor mij dan niet lekker uit, bij deze meld ik me dan ook af.
Als er nog een keer iets in deze omgeving wordt georganiseerd doe ik graag mee en wil ik ook wel mee helpen met organiseren!

Bo_Y

Berichten: 4561
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:32

Leuk leuk!!

Lijstje model
Naam: yvonne
Boktnaam: Bo_Y
Diersoort: hond
Naam dier: Senna, australian shepher van 6,5 maand
Wensen: gewoon leuke foto’s
Bijzonderheden : jong, dus moet nog aan een lijntje
Rijden (paard) : Ja/Nee
Spelen (hond) : Ja


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13988
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 17:50

Helaas dan wordt de meeting niks zonder fotografen!
Mocht er interesse zijn voor een latere periode meld je vooral aan. Ik bedoel dan vooral fotografen want modellen zijn er al genoeg :D

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:23

Ik heb wel interesse eigenlijk, niet perse voor de 18e. Vooral om mezelf wat uit mijn comfort zone te duwen (en wat meer bezig te gaan met (bewegende) dieren ipv landschappen). Heb dus nog niet echt portfolio materiaal, en weet niet of ik aan jullie eisen voldoe. Weleens een paard voor de lens gehad;
Afbeelding
Afbeelding

bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Re: [P/H/O] (Mini) herfstmeeting Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:35

Mocht er nog eens een meeting zijn in het noorden. Ik heb 2 paardjes en een hond. Het liefst kom ik met 1 van de 3. Welke laat ik dan over aan de fotografen

1. PRE ruin
Afbeelding

2. Kruising new forest merrie
Afbeelding

3. Hond(je)
Afbeelding

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:49

Wat denken jullie van een wintershoot :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Leslie wilt wel graag weer meedoen