Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vriendinnen gezocht

Profiel   

Hi!

Onder het mom van durf te vragen…
Enkele maanden geleden is mijn relatie uit gegaan. Heel veel vriendinnen had ik al niet omdat ik op jonge leeftijd dus verkering kreeg en ook al heel jong ging samenwonen. Daardoor zijn veel vriendschappen verwaterd, mijn leven was gewoon heel anders als dat van mijn leeftijdsgenoten.

Nu woon ik echter weer thuis, en ik vermaak me prima hoor. :D Ik ben meerdere dagen in de week op de sportschool te vinden, train veel met mijn hondje, doe andere sporten en heb veel leuke hobby’s. Maar ik mis het ook wel om gezellig met 1/2/3/etc gezellige mensen een bakje ergens te doen, of een middagje te shoppen of eens gezellig op vakantie gaan.

Ik reis graag, ben afgelopen zomer een aantal keer op fietsvakantie geweest en kamperen is een grote hobby van me. Maar lekker naar het buitenland vind ik ook super leuk!

Ik vind het spannend om zo’n oproepje te plaatsen want ergens schaam ik me soms wel een beetje dat ik eigenlijk geen vriendinnen meer heb. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige met dit probleem ben. :P

Ik ben zelf 23 jaar, het lijkt me leuk om met mensen van mijn leeftijd om te gaan (20-27 jaar) die in de buurt van Katwijk aan Zee wonen (Leiden, Noordwijk etc.) Ik heb een eigen autootje, dus iets verder is ook niet erg maar ik vind het het prettigst als ik lekker op de fiets ergens heen kan (nog een grote hobby van me!)

Groetjes Demi
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-24 10:45 

Profiel   

Hoi Demi,
Ik woon helaas niet bij jou in de buurt (ik woon in Alkmaar), maar wilde toch even reageren.

Dapper van je om zo een oproep te plaatsen. Ik ben zelf ook al jaren vriendinloos. Hoewel ik wel samenwoon met mijn vriend herken ik me wel in je behoefte om af en toe eens gezellig wat met vriendinnen te doen. Goed om het taboe zo toch weer een beetje te doorbreken.

Hopelijk reageren er nog wat leuke mensen bij jou uit de buurt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-24 11:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen